Waarom aan Jeroen verkopen? hij kan Marlies er toch zelf ook opzettenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:41 schreef natronic het volgende:
Nou Tijn verkoop de joker aan Jeroen kan ie Marlies op de bank zetten
die knijpt hemquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:46 schreef BorTheWolf het volgende:
Calimero is ook weer wakker.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:42 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Rik en Heksie zijn toch best close?
twee vliegen in een klap... hij gebruikt de joker niet en Marlies komt op de bankquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Waarom aan Jeroen verkopen? hij kan Marlies er toch zelf ook opzetten
Je zou zeggen dat die kleuterschool toch wel heeft afgemaaktquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:46 schreef Lady-night het volgende:
Die gesprekken van jeroen gaan meestal ook helemaal nergens over, heeft hij wel een school afgemaakt.
Hij maakt in ieder geval zijn zinnen zelden af, al gaat 't de laatste tijd veel beter.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat die kleuterschool toch wel heeft afgemaakt
Hij komt gewoon lastig uit zijn woorden zowat. Dat kom ik ook vaker dus wat is het probleemquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat die kleuterschool toch wel heeft afgemaakt
De zinnen die die nu voluit kan zeggen, zijn zinnen die andere bewoners tegen hem hebben gezegd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij maakt in ieder geval zijn zinnen zelden af, al gaat 't de laatste tijd veel beter.
alles heeft tijd nodig dus het kan alleen maar beter gaan met hemquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef Lady-night het volgende:
Niet alleen lastig uit zijn woorden komen, dat vind ik geen probleem, maar je kunt niet zeggen dat hij intelligent overkomt. tegen Marlies daarentegen vond ik hem wel redelijk sterk
van wie zou ze dat hebben ???quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:54 schreef BorTheWolf het volgende:
ohhhhhhh Micheline is ook een Schijnheil.
Dat is ook niet erg, maar na zo lang wachten wil ik dan ook iets zinnigs horen, of tenminste iets wat ik begrijp.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hij komt gewoon lastig uit zijn woorden zowat. Dat kom ik ook vaker dus wat is het probleem![]()
En toch is Jeroen is een goeie peer. Zo'n beetje de enige die zich een echte vriend heeft getoond in dat huis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
De zinnen die die nu voluit kan zeggen, zijn zinnen die andere bewoners tegen hem hebben gezegd.
Hij is vast een nazaat van een papagaaiensoort, want met zingen kan die ook volledige refreinen foutloos uitspreken.
Een ander betichten van iets maar zelf geen haar beter zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:55 schreef WSA het volgende:
Zo Micheline gaat het effe verdraaien, ik twijfelde tussen Jeroen en Tijn, ze was toch helemaal klaar met Tijn
[neutraalmodus-on]Daar moet ik je gelijk in geven, ik vond het zelfs jammer dat de camera wegdraaide.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef Lady-night het volgende:
Niet alleen lastig uit zijn woorden komen, dat vind ik geen probleem, maar je kunt niet zeggen dat hij intelligent overkomt. tegen Marlies daarentegen vond ik hem wel redelijk sterk
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En toch is Jeroen is een goeie peer. Zo'n beetje de enige die zich een echte vriend heeft getoond in dat huis.
Waar het omgaat, om dàt nu duidelijk te maken, die gave heeft hij niet.................quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg, maar na zo lang wachten wil ik dan ook iets zinnigs horen, of tenminste iets wat ik begrijp.
Dat mis ik bij hem.
Na een hoop losse onsamenhangende woorden, en het eeuwige "Begrijp je?" snap ik geen drol van wat die gezegd heeft.
en dat kost je vaak de kop he. Mooi zo calimero eruit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:57 schreef natronic het volgende:
[..]
Een ander betichten van iets maar zelf geen haar beter zijn
Kijk is in het vorige cos topicquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:46 schreef Lady-night het volgende:
Die gesprekken van jeroen gaan meestal ook helemaal nergens over, heeft hij wel een school afgemaakt.
Het is een braaf huisdiertje, alleen nog wat manieren met eten leren, en hij is het perfekte huisdiertjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En toch is Jeroen is een goeie peer. Zo'n beetje de enige die zich een echte vriend heeft getoond in dat huis.
Als die wint, dan krijg ik weer zo'n Jeanette-gevoelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:00 schreef yellowfirst het volgende:
In zijn onnozelheid gaat Jeroen zijn eigen weg in het BB-huis en kennelijk is dat voor veel mensen een reden om op hem te stemmen.![]()
Ik vind die Rik helemaal niet zo'n aardige gozer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:55 schreef Lady-night het volgende:
Rik: zet jij vast je outfit klaar....lachen. Van mij mag Rik winnen
Marlies heeft geen meningquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Micheline: van sem wist ik het niet zeker.![]()
![]()
Marlies je zit erbij en weet dat het niet waar is, waarom zeg je er niks van lange lelijke bosheks.
Ja en dat was dus "die blik" in haar ogen die Jeroen bedoelde en Micheline is echt een achterbakse koe!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Micheline: van sem wist ik het niet zeker.![]()
![]()
Marlies je zit erbij en weet dat het niet waar is, waarom zeg je er niks van lange lelijke bosheks.
ze zijn tijn gewoon aan het teasenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:07 schreef pullup het volgende:
Tijn begint het verhaal over Desiree![]()
Monique tegen Jeroen: "Dat verhaal ken jij ook he"
Jeroen: "Ja ik ken het"
Monique: "Boring he"![]()
![]()
Rik ziet zich helemaal in de "you go girl" stemming tegenover Jeroen. Hij is ervan overtuigd dat hij van Jeroen het kan winnen en dat zal ook wel verbaal zo zijn. Jeroen heeft daar langer voor nodig maar als hij praat wat ergens over moet gaan dan lukt hem het aardig om iemand te vertellen wat hij vind en nog netjes ook. Rik is er een van de gemene sneer onderwater en dat liefst zo zacht dat je het net niet kan horen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:02 schreef schatje het volgende:
Rik, wat denk je wel? Kennelijk interesseert Jeroen het niet zoveel dat je hem al 6 keer hebt genomineerd.
Terecht, is die heks tenminste nog ergens goed voor. Jeroen is dus niet dom en heeft goede mensenkennis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:12 schreef ruby het volgende:
Marlies vindt Jeroen een doorzetter, maar hij liet het gewoon erg aan Marlies over.
Inderdaad, doet ze nog iets nuttigs in het huis. Kwijlebabbel dat ze is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Terecht, is die heks tenminste nog ergens goed voor. Jeroen is dus niet dom en heeft goede mensenkennis.
En hij wordt er voor de derde keer op gewezen dat hij ongelooflijk slap en onsamenhangend aan het ouwehoeren is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:11 schreef T-lex het volgende:
Mo heeft niet in de gaten dat Tijns "oorspronkelijke" Desiree verhaal over Mo gaat....![]()
Dit verhaal is onzin...het verhaal wat tie aan Jeroen zou gaan vertellen ging over haar.
Die niet zo volgens mij...quote:
Ja die kreeg het zo te zien in de gaten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die niet zo volgens mij..._O- ...maar zag Mo net wel naar Tijn lachen...zou die het in de gaten hebben....
Gaat het met je Schatjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:19 schreef schatje het volgende:
Zie je Marlies, vieze heks, dat Jeroen niet met een kut gevoel naar bed is gegaan. Steek die maar in je zak.
ja zwaar irritantquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:19 schreef WSA het volgende:
Micheline sanctie fluisteren
Ik krijg ineens sympathie voor die jongen!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef Bartoli het volgende:
Kijk die Jeroen eens opdreef zijn in de badkamer![]()
als is het alleen maar om het Marlies onder de neus te wrijvenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:24 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik krijg ineens sympathie voor die jongen!!![]()
Zoals de waard zijn gasten vertrouwd.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:24 schreef saa het volgende:
Daar zit dat kind weer te fluisteren (sanctie!!) maar wel altijd de eerste zijn om luistervinkje te spelen.
Ja, ik denk ook dat Rik een concurrent in Jeroen ziet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:09 schreef marky het volgende:
[..]
Rik ziet zich helemaal in de "you go girl" stemming tegenover Jeroen. Hij is ervan overtuigd dat hij van Jeroen het kan winnen en dat zal ook wel verbaal zo zijn. Jeroen heeft daar langer voor nodig maar als hij praat wat ergens over moet gaan dan lukt hem het aardig om iemand te vertellen wat hij vind en nog netjes ook. Rik is er een van de gemene sneer onderwater en dat liefst zo zacht dat je het net niet kan horen.
Jeroen is goed bezig nuquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef Bartoli het volgende:
Kijk die Jeroen eens opdreef zijn in de badkamer![]()
Fantastischquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:25 schreef natronic het volgende:
[..]
als is het alleen maar om het Marlies onder de neus te wrijven
Ze is natuurlijk gek op hem. Ze kan hem alleen niet krijgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:28 schreef ruby het volgende:
Waarom blijft Marlies zo lang in de badkamer? Hoopt ze dat ze ook kan badderen met Mo en Tijn?
Ze is bang dat Jeroen anders over haar gaat lullen...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:28 schreef ruby het volgende:
Waarom blijft Marlies zo lang in de badkamer? Hoopt ze dat ze ook kan badderen met Mo en Tijn?
inderdaadquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:27 schreef natronic het volgende:
Marlies weet blijkbaar niet dat italianen alles neuken waar een gat in zit
Goed punt. Dat was wel veel meer dan alleen de joker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:31 schreef natronic het volgende:
Vraag me af waarom Micheline Tijn niet eerlijk heeft verteld waarom ze hem heeft genomineerd
Omdat ze net zo achterbaks is als dat vriendje van d'r...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:31 schreef natronic het volgende:
Vraag me af waarom Micheline Tijn niet eerlijk heeft verteld waarom ze hem heeft genomineerd
Dan moet ze een reden gaan geven en die heeft ze niet...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:31 schreef natronic het volgende:
nu ja het is dat ik een voorliefde voor italie heb en er al vaak geweest ben. Verder ben ik geen Italiaanquote:
..onder het mom van de jokerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Goed punt. Dat was wel veel meer dan alleen de joker.
ik woon er op een steenworp afstand vandaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nu ja het is dat ik een voorliefde voor italie heb en er al vaak geweest ben. Verder ben ik geen Italiaan![]()
neger gepijpt????????????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:36 schreef schatje het volgende:
De tong van Rik is helemaal zwart geworden tijdens het poetsen.
Micheline zei dat ze Tijn "helemaal zat" was.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:
Heeft er iemand tijdens het nomineren al een andere reden gegeven dan :"Ik heb niet zoveel met hem/haar" of "ik wil de joker uit het spel"? Volgens mij niet namelijk, behoorlijk treurig.
nou ik Michelinequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Micheline zei dat ze Tijn "helemaal zat" was.
Ah. In de DBK zeker?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En wij zijn Micheline helemaal zat... mogen wij dan misschien haar nomineren?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, en dat ie niet echt is. Ze is volgens mij dat hele uurtje in de tuin over hem aan het lullen geweest.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar is ze veel te laf voor, ze durft het niet eens tegen Rik te zeggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:31 schreef natronic het volgende:
Micheline is zo onzeker als de pest, als ze iets vertelt kijkt ze steeds naar Semih , als een steuntje van..dat mag toch wat ik nu vertel?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:32 schreef T-lex het volgende:
[..]
Omdat ze net zo achterbaks is als dat vriendje van d'r...![]()
Blij toe. Marcia is wel een zo nietszeggend figuur.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:39 schreef saa het volgende:
[..]
Daar is ze veel te laf voor, ze durft het niet eens tegen Rik te zeggen.
Ze had het helemaal gehad met tijn en zou hem het liefst over de schutting heen duwen, nou zeg dat dan ook!!
Die Semih en Micheline zijn in mijn ogen echt het allermeeste met het spel bezig die zien zichzelf al als de koning en koningin in de finale zitten.
Jammer dat Marcia erbij zit op die bank anders was het echt een leuke bank geweest, Jeroen heeft alle breezah-stemmen en Tijn gaat het echt niet verliezen van Semih.
Nu vrees ik voor Marcia, het scheelde nu ook maar 1% met E10
Kijkt ze ook ooit naar zichzelf? Wanneer manipuleert Tijn dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en ze zei ook dat ze Tijn "manipulatief" vond. Maar ze brak haar tong er een paar keer over
Marcia is ook een zeldzaam ordinair figuur eigenlijk. Dus zo erg is dat nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:39 schreef saa het volgende:
[..]
Daar is ze veel te laf voor, ze durft het niet eens tegen Rik te zeggen.
Ze had het helemaal gehad met tijn en zou hem het liefst over de schutting heen duwen, nou zeg dat dan ook!!
Die Semih en Micheline zijn in mijn ogen echt het allermeeste met het spel bezig die zien zichzelf al als de koning en koningin in de finale zitten.
Jammer dat Marcia erbij zit op die bank anders was het echt een leuke bank geweest, Jeroen heeft alle breezah-stemmen en Tijn gaat het echt niet verliezen van Semih.
Nu vrees ik voor Marcia, het scheelde nu ook maar 1% met E10
Maar Marcia vind ik iig boven Micheline staanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Blij toe. Marcia is wel een zo nietszeggend figuur.
Constant. Hij loopt bij iedereen te slijmen, stemt alleen op iemand als hij zeker weet dat anderen meestemmen, gaat t altijd meteen overdreven goedmaken. Ik vind Tijn gewoon een jankzak.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:41 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Kijkt ze ook ooit naar zichzelf? Wanneer manipuleert Tijn dan?
Neuh. En Marlies is 't meest met het spel bezig imo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:39 schreef saa het volgende:
[..]
Jij gelooft die procenten van BB?quote:Nu vrees ik voor Marcia, het scheelde nu ook maar 1% met E10
Mwa. Ik hou t op een gelijkspel, 0-0.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:42 schreef natronic het volgende:
[..]
Maar Marcia vind ik iig boven Micheline staan
Ja, dat had ze w.s. uit Semihs mond gehoord. Ze had er ff op moeten oefenenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en ze zei ook dat ze Tijn "manipulatief" vond. Maar ze brak haar tong er een paar keer over
Met stip!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:42 schreef natronic het volgende:
[..]
Maar Marcia vind ik iig boven Micheline staan
De volgende keer dat ze me belt, zal ik vragen wat ze exact bedoeldequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:41 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Kijkt ze ook ooit naar zichzelf? Wanneer manipuleert Tijn dan?
Ok... ik vind Tijn een stuk eerlijker dan Micheline... die durft niet eens te vertellen wat ze denkt...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Constant. Hij loopt bij iedereen te slijmen, stemt alleen op iemand als hij zeker weet dat anderen meestemmen, gaat t altijd meteen overdreven goedmaken. Ik vind Tijn gewoon een jankzak.
Ja. En na die razend domme actie (Etienne! Etienne!!!!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Blij toe. Marcia is wel een zo nietszeggend figuur.
En dat constante hypocriete gejammer van hem hangt me ook de keel uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Constant. Hij loopt bij iedereen te slijmen, stemt alleen op iemand als hij zeker weet dat anderen meestemmen, gaat t altijd meteen overdreven goedmaken. Ik vind Tijn gewoon een jankzak.
Onnozelheid heeft ook kennelijk zijn goede kanten....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:43 schreef riri het volgende:
Mo is lief....
die denkt gewoon dat anderen niet bepaalde dingen zullen doen omdat ze zelf niet zo in elkaar zit
Dankjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De volgende keer dat ze me belt, zal ik vragen wat ze exact bedoelde![]()
ja het wordt soort van normaal, maar ik vind het erg irritant worden nu. Hij doet alles om zijn straatje schoon te lullen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:44 schreef Bartoli het volgende:
Tijn is weer aan het semih bashen
Kijk dit bedoel ik nou. Tijn staat jankend bij een afscheidsdiner te vertellen dat hij hoopt dat het goedkomt tussen hem en Semih. Op het afscheidsdiner beweert hij tegenover de groep dat "de tijd alle wonden toch heelt" om vervolgens wéér over Semih te lopen zeiken. t Lijkt wel een wijf.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:44 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh. En Marlies is 't meest met het spel bezig imo.
[..]
Jij gelooft die procenten van BB? 8) Nu je het zegt..![]()
ik kan hem hier allen maar gelijk in geven want het is gewoon zoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:44 schreef Bartoli het volgende:
Nu komen de reacties van de vrouwen, vrees ik...............................quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou. Tijn staat jankend bij een afscheidsdiner te vertellen dat hij hoopt dat het goedkomt tussen hem en Semih. Op het afscheidsdiner beweert hij tegenover de groep dat "de tijd alle wonden toch heelt" om vervolgens wéér over Semih te lopen zeiken. t Lijkt wel een wijf.
Ik zou er niet aan moeten denken om haar als vriendin te hebben. Ze wordt alleen maar gezellig met een flinke slok drank op, heeft het figuur van een zak aardappelen en is ook nog eens ontzettend achterbaks.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja. En na die razend domme actie (Etienne! Etienne!!!!!!) mag ze opsodemieteren.
Ja... daar ben ik het wel mee eens....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:46 schreef natronic het volgende:
[..]
ik kan hem hier allen maar gelijk in geven want het is gewoon zo
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu komen de reacties van de vrouwen, vrees ik...............................![]()
Pardon?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou. Tijn staat jankend bij een afscheidsdiner te vertellen dat hij hoopt dat het goedkomt tussen hem en Semih. Op het afscheidsdiner beweert hij tegenover de groep dat "de tijd alle wonden toch heelt" om vervolgens wéér over Semih te lopen zeiken. t Lijkt wel een wijf.
Heb net de streams uitgezet, toch maar weer aanzetten dan! Wat zei hij over Semih??quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:46 schreef Lady-night het volgende:
Manupulatief die Tijn
En dan vergeet je er nog bij te melden dat Egbert je schoonvader zou wordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om haar als vriendin te hebben. Ze wordt alleen maar gezellig met een flinke slok drank op, heeft het figuur van een zak aardappelen en is ook nog eens ontzettend achterbaks.
Gezellig? Plat ordinair, zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om haar als vriendin te hebben. Ze wordt alleen maar gezellig met een flinke slok drank op, heeft het figuur van een zak aardappelen en is ook nog eens ontzettend achterbaks.
Jouw vriendin ziet er uit als Miss World 2006?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien hebben mannen inderdaad een grote prestatiedrang. Ik weet wel zeker dat mannen niet elke 3 weken een nieuwe beste vriendin hebben. Dat bedoel ik er meer mee te zeggen, get over it Tijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Mannen zijn rancuneuzer, hoor. Vooral degenen die zichzelf als het alphamannetje zien.
Dat zal ik bedoelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gezellig? Plat ordinair, zul je bedoelen.
Alles wat hij hem niet in zijn gezicht duft te zeggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:49 schreef saa het volgende:
[..]
Heb net de streams uitgezet, toch maar weer aanzetten dan! Wat zei hij over Semih??
Ik zou willen dat ik ooit eens een vriendinnetje had.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Jouw vriendin ziet er uit als Miss World 2006?![]()
klopt...... "Nomineer Marlies en je krijgt Janine erbij"....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:49 schreef riri het volgende:
semih en mich hebben vanaf begin op een manier zitten kletsen met andere bewoners in de slaapkamer echt met de bedoeling om anderen te bewerken....
Nee, ik bedoelde geen prestatiedrang, maar territoriumdriftquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien hebben mannen inderdaad een grote prestatiedrang. Ik weet wel zeker dat mannen niet elke 3 weken een nieuwe beste vriendin hebben. Dat bedoel ik er meer mee te zeggen, get over it Tijn.
bullshit.... alleen kan Semih het niet aan en dan loopt ie scheldend weg....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles wat hij hem niet in zijn gezicht duft te zeggen.
Het kwam op mij toen wel oprecht over en Semih jankte toen ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:49 schreef lissette72 het volgende:
Tijn *was* mijn favoriet..maar hij gaat nu echt er zakken in mijn lijssie..dat gelul en gezeik nu..en dan jankend tegen over semih ..iew..tijn !! back to earthhhhhhh![]()
Hopeloosquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik ooit eens een vriendinnetje had..
Kop op! Er is hoop, ook voor jou! Anders inschrijven voor BB 2007.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik ooit eens een vriendinnetje had..
ff tegen mijn stoelpoot pissenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde geen prestatiedrang, maar territoriumdrift
is toch zo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:51 schreef natronic het volgende:
[..]
klopt...... "Nomineer Marlies en je krijgt Janine erbij"....
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:48 schreef schatje het volgende:
Monique had graag het geld voor Sabrina gehad. Want die zit weleens zonder stroom.
Daar gaat het niet om in deze denk ik. Het is nog stééds de ruzie in de keuken die Tijn niet kan vergeten. Tijn en Semih hoeven niet om een territorium te vechten volgens mij, Semih heeft al een vriendin en Tijn is verliefd op Monique, dus daar zal t niet om gaan. t Is gewoon Tijn die probeert mensen die al aan zijn zijde stonden nog verder zijn kant op te trekken, zodat bij latere nominatierondes hij geen gevaar loopt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde geen prestatiedrang, maar territoriumdrift
Het is niet zo gek dat stelletjes of familieleden onderling andere bewoners bespreken en dan op dezelfde genomineerde uitkomen. Dat hoeft verder niet te worden uitgesproken, het is meer een bepaalde verstandhouding.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:52 schreef Suikeroom het volgende:
hebben Semih en Mich gezegd dat ze het niet afgesroken hebben? dat was dus duidelijk wel het geval![]()
doen en dan zeiken wij je helemaal afquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kop op! Er is hoop, ook voor jou! Anders inschrijven voor BB 2007.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:55 schreef natronic het volgende:
[..]
doen en dan zeiken wij je helemaal af![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Rik over de bedverdeling :
Ik heb het schurftbed gehad, dat bed, dat bed
snap ik maar ontken het dan niet en zeg gewoon waar op staat in plaats van er omheen te draaien met lul smoesjesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat stelletjes of familieleden onderling andere bewoners bespreken en dan op dezelfde genomineerde uitkomen. Dat hoeft verder niet te worden uitgesproken, het is meer een bepaalde verstandhouding.
Het gaat niet om de vrouwen, het gaat hier om de winst en dus om de poen. Maak degene die jij als je grootste concurrent ziet, continu zwart en trek daar zo veel mogelijk bewoners in mee. In de hoop dat jijzelf de finale haalt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om in deze denk ik. Het is nog stééds de ruzie in de keuken die Tijn niet kan vergeten. Tijn en Semih hoeven niet om een territorium te vechten volgens mij, Semih heeft al een vriendin en Tijn is verliefd op Monique, dus daar zal t niet om gaan. t Is gewoon Tijn die probeert mensen die al aan zijn zijde stonden nog verder zijn kant op te trekken, zodat bij latere nominatierondes hij geen gevaar loopt.
Ah. Ja daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gaat niet om de vrouwen, het gaat hier om de winst en dus om de poen. Maak degene die jij als je grootste concurrent ziet, continu zwart en trek daar zo veel mogelijk bewoners in mee. In de hoop dat jijzelf de finale haalt.
en dan als tweede eindigd hehehequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gaat niet om de vrouwen, het gaat hier om de winst en dus om de poen. Maak degene die jij als je grootste concurrent ziet, continu zwart en trek daar zo veel mogelijk bewoners in mee. In de hoop dat jijzelf de finale haalt.
Een exvriendin van mij was onderhand báng van voeten. Maar dat terzjide.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef schatje het volgende:
Tijn is de oksels van Monique met zijn voeten aan het wassen. Ze weet niet of ze het wel zo fijn vindt.
Ware het niet dat Sem en Mich het wel duidelijk uitafspreken en vervolgens anderen gaan proberen mee te trekken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat stelletjes of familieleden onderling andere bewoners bespreken en dan op dezelfde genomineerde uitkomen. Dat hoeft verder niet te worden uitgesproken, het is meer een bepaalde verstandhouding.
En zo hoort het....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
dan is er dus ook nog hoop voor mijquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kop op! Er is hoop, ook voor jou! Anders inschrijven voor BB 2007.![]()
[marcia mode]quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:59 schreef schatje het volgende:
Nou Tijn, laat die piemel nou eens zijn.
Sabrina kan ook nergens meer een telefoonabbo krijgen vertelde ze eerder.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:48 schreef schatje het volgende:
Monique had graag het geld voor Sabrina gehad. Want die zit weleens zonder stroom.
Margriet van BB4 die nu als receptioniste bij Endemol werkt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:59 schreef natronic het volgende:
[..]
en dan als tweede eindigd hehehe
Eerder.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:01 schreef natronic het volgende:
[..]
[marcia mode]
er gaat toch niks kloppen hoop ik
[/marcia mode]
en dat vind ik dus achterbaks en erg onbeschoftquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:00 schreef saa het volgende:
[..]
Ware het niet dat Sem en Mich het wel duidelijk uitafspreken en vervolgens anderen gaan proberen mee te trekken.
En ik heb Tijn ook nog niet een uur op de wc zien zitten als Sem en Mich in bad zitten
Uiteindelijk wel. Maar in hoeveel bochten ben je bereid je te wringen zónder dat je een ander in een kwaad daglicht stelt? Dat je 't puur op eigen kracht haalt? Dat is veel interessanter.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:00 schreef JufJoop het volgende:
[..]
En zo hoort het....
Daar gaat heel BB toch om?![]()
Ik stel voor dat we een fonds oprichten voor Sabje..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Sabrina kan ook nergens meer een telefoonabbo krijgen vertelde ze eerder.![]()
Eens!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Maar in hoeveel bochten ben je bereid je te wringen zónder dat je een ander in een kwaad daglicht stelt? Dat je 't puur op eigen kracht haalt? Dat is veel interessanter.
ik wilde net hetzelfde zeggen ..wat zit tijn naar de camera te grijnzen terwijl hij monique der rug sopt?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef T-lex het volgende:
Gaan ze mekaar afsoppen...en kijk die smile bij Tijn....die doet z'n broek nog ff niet uit.Of juist wel...zo'n semistijfje maakt altijd meer indruk!
![]()
nou van mij mag ze dan winnen als ze daar mee uit de shit komtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Sabrina kan ook nergens meer een telefoonabbo krijgen vertelde ze eerder.![]()
Een mooi streven, maar erg onrealistisch.... heeft er ooit iemand gewonnen door het puur op positiviteit te spelen? Dat kan niet, want het nomineren alleen al is negatief en tactisch....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Maar in hoeveel bochten ben je bereid je te wringen zónder dat je een ander in een kwaad daglicht stelt? Dat je 't puur op eigen kracht haalt? Dat is veel interessanter.
Ik vraag me echt oprecht af hoe diep die shit is van Sabrina. Het ene moment heb ik de indruk dat ze genoeg centen heeft terwijl t soms ook lijkt alsof ze elke dag droog brood moet eten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef natronic het volgende:
[..]
nou van mij mag ze dan winnen als ze daar mee uit de shit komt
das voor hem nog altijd een spiegelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik wilde net hetzelfde zeggen ..wat zit tijn naar de camera te grijnzen terwijl hij monique der rug sopt?
Ze huilt nu tenminste om haar dochtertje en niet meer om die viespeuk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef Suikeroom het volgende:
Sabrina jenkerd
Vast op afbetaling.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze heeft wel weer kooptieten, dus zó slecht zal s t niet hebben.
ja toen was ze nog met haar vorige vriend.. daarna was ze broke geloof ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vraag me echt oprecht af hoe diep die shit is van Sabrina. Het ene moment heb ik de indruk dat ze genoeg centen heeft terwijl t soms ook lijkt alsof ze elke dag droog brood moet eten.
Voor Robquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik wilde net hetzelfde zeggen ..wat zit tijn naar de camera te grijnzen terwijl hij monique der rug sopt?
ze heeft een eigen bedrijfje gehad en daar zal ze nog wel wat nasleep van hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vraag me echt oprecht af hoe diep die shit is van Sabrina. Het ene moment heb ik de indruk dat ze genoeg centen heeft terwijl t soms ook lijkt alsof ze elke dag droog brood moet eten.
Kun je tieten op afbetaling krijgen ja? Pff. Whats next.quote:
Wat voor bedrijf?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:07 schreef natronic het volgende:
[..]
ze heeft een eigen bedrijfje gehad en daar zal ze nog wel wat nasleep van hebben
Een talentje in spè voor een een soap-serie....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef Bartoli het volgende:
Sabrina zit fotos te bekijken van vrienden, barry, jenna enzo geloof ik
weet jij hoelang ze die al heeft? ze zal ook wel goede tijden hebben gehad )toen ze nog samen was met haar ex?) en misschien heeft ze voor haar borsten wel een gulle gever gehad?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het vaak voorkomt bij BB (zeker de laatste jaren niet!), alleen dat ik dat veel interessanter zou vindenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Een mooi streven, maar erg onrealistisch.... heeft er ooit iemand gewonnen door het puur op positiviteit te spelen? Dat kan niet, want het nomineren alleen al is negatief en tactisch....
O dat kan ook nog inderdaad, ik weet t niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:08 schreef Coraatje het volgende:
[..]
weet jij hoelang ze die al heeft? ze zal ook wel goede tijden hebben gehad )toen ze nog samen was met haar ex?) en misschien heeft ze voor haar borsten wel een gulle gever gehad?
Kouriers bedrijfje vertelde ze een keerquote:
Die zijn denk ik nog uit haar tijd met Simon, toen hadden ze genoeg te besteden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Borstvergrotingquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
O dat kan ook nog inderdaad, ik weet t niet.
Ja, toen ie eruit vloog, dacht ik alleen maar: dit is goed voor Sabrina.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef saa het volgende:
[..]
Ze huilt nu tenminste om haar dochtertje en niet meer om die viespeuk.
sabrina is back on earth nu E10 niet meer aan haar vastgeplakt zit.
Was het maar waar, dan krijg je ook zegeltjes.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:09 schreef JufJoop het volgende:
[..]
In 2006 halen, en pas in 2010 betalen...Tis geen bouwmarkt...
O, das echt best wel kut voor dr.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:09 schreef saa het volgende:
[..]
Die zijn denk ik nog uit haar tijd met Simon, toen hadden ze genoeg te besteden.
Ze zit al een jaar of 4 in de bijstand dus ze kan het geld idd goed gebruiken of in ieder geval een baan, want dat roept ze steeds, hoop dat ze tenminste dát uit haar bb-avontuur weet te slepen!!
En 1 volle spaarkaart betekent een botoxbehandeling gratis...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:10 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Was het maar waar, dan krijg je ook zegeltjes.
Wat erg zeg. Aan de andere kant, tieten zijn natuurlijk wel tieten en ik kan me voorstelllen dat je er als vrouw behoorlijke 'waarde' aan hecht.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Borstvergroting
Standaard ronde siliconenimplantaten CUI/MLP ¤ 3.800,00
Cohesieve ronde siliconenimplantaten CUI/CML ¤ 4.000,00
Monobloc implantaten ¤ 4.600,00
Cohesieve anatomische siliconenimplantaten McGhan Style 410 ¤ 4.600,00
Cohesieve anatomische siliconenimplantaten McGhan style 410 XP ¤ 4.800,00
Anatomische siliconenimplantaten McGhan Style 410 Soft Touch ¤ 4.600,00
Anatomische siliconenimplantaten McGhan Dual Gel Style 510
Voor vragen omtrent onze prijzen kunt u mailen naar info@velthuiskliniek.nl. Bij de Velthuis Kliniek is het tevens mogelijk om behandelingen eventueel in termijnen te betalen.
Yep. Ik had haar die 15 mile ook honderd keer meer gegund dan Ma:rcia.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:07 schreef T-lex het volgende:
Arme Sa is door die ex van d'r (die Simon) letterlijk in de kou laten staan heb ik al meerdere malen begrepen. Geen stroom, geen telefoon...alles afgesloten en hij pleite. Best sneu voor Sa...zit niks van kwaad in haar volgens mij, en dan flikt tie vent je zoiets.![]()
lijkt wel een liedje van "spaart u ook zegeltjes, bonuskaart of airmiles"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:11 schreef JufJoop het volgende:
[..]
En 1 volle spaarkaart betekent een botoxbehandeling gratis...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat erg zeg. Aan de andere kant, tieten zijn natuurlijk wel tieten en ik kan me voorstelllen dat je er als vrouw behoorlijke 'waarde' aan hecht.
Ik meen het hoor?quote:
Bertje Visscher volgens mijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
lijkt wel een liedje van "spaart u ook zegeltjes, bonuskaart of airmiles"![]()
Vliegende Panters.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:13 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Bertje Visscher volgens mij
ik ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Yep. Ik had haar die 15 mile ook honderd keer meer gegund dan Ma:rcia.
liever marlies gezienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:13 schreef Capaja het volgende:
tijn gaat micheline op de bank zetten![]()
en marlies snapt het uiteraard heeeeeeeeel goed
mijn avond is goed, ik gaat slapies doen![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:13 schreef Capaja het volgende:
Daarom staat t ook tussen haakjes.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:14 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Die mensen hechten er wel waarde aan.... weet je hoe duur die dingen zijn?![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:13 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Bertje Visscher Vliegende Pantersvolgens mij
word hij dara wijzer van? bedoel als het publiek en semih en micheline er in laat staat tijn volegende week weer genomineerdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:13 schreef Capaja het volgende:
Hij speelt echt een sneaky spel die Tijn. Hij hoopt natuurlijk dat Michelline eruit gaat. Op die manier staat het grootste deel van de groep achter hem.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
word hij dara wijzer van? bedoel als het publiek en semih en micheline er in laat staat tijn volegende week weer genomineerd
Ik ben niet helemaal achterlijk hoor...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daarom staat t ook tussen haakjes.
Dan slaat je opmerking echt nergens op.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:16 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal achterlijk hoor...![]()
Dat had ik allang opgemerkt![]()
Of bijna elke dag pijn, zoals Saar. Heeft ze het ook al vaak over gehad dat ze eruit of vervangen moeten worden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:14 schreef T-lex het volgende:
Vindt de prijzen van die tieten nog wel meevallen eigenlijk....je hebt er natuurlijk best lang plezier van dat moet je niet vergeten.
beetje drama in het spel is natuurlijk wel leuk... Semih of Micheline er uitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij speelt echt een sneaky spel die Tijn. Hij hoopt natuurlijk dat Michelline eruit gaat. Op die manier staat het grootste deel van de groep achter hem.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan slaat je opmerking echt nergens op.
ja maar de vraag: kiezen tussen marcia,semih micheline,en jeroen dan weet ik het niet of het wijsheid isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij speelt echt een sneaky spel die Tijn. Hij hoopt natuurlijk dat Michelline eruit gaat. Op die manier staat het grootste deel van de groep achter hem.
Het verhaal wordt steeds treurigerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Of bijna elke dag pijn, zoals Saar. Heeft ze het ook al vaak over gehad dat ze eruit of vervangen moeten worden.
t Zit 'r niet echt mee he.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Of bijna elke dag pijn, zoals Saar. Heeft ze het ook al vaak over gehad dat ze eruit of vervangen moeten worden.
Hij zoekt gewoon bevestiging. Eigenlijk precies hetzelfde als wat Marlies deed met haar joker. Laffe hond.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:18 schreef avonne het volgende:
weinig sjiek dat hij dat eerst aan anderen verteld.
Lijkt me dat hij morgen weer begint van "ik doe het toch maar nie, of wel, of nie"
En dan enige inspiratie zoekt bij Hummie
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:17 schreef natronic het volgende:
[..]
beetje drama in het spel is natuurlijk wel leuk... Semih of Micheline er uit
Neen. Jeroen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het verhaal wordt steeds treuriger![]()
Hebben we dan bij deze democratisch besloten dat Sabrina moet winnen![]()
Nóg meer gejank. Nee, daar zit ik écht niet op te wachten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Micheline kan zo hartverscheurend huilen... Ik verheug me er nu al op![]()
Ah, maar jij bent een newbie, je hebt nog geen stemrechtquote:
O. Das mooi kut dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ah, maar jij bent een newbie, je hebt nog geen stemrecht![]()
Voor mij wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het verhaal wordt steeds treuriger![]()
Hebben we dan bij deze democratisch besloten dat Sabrina moet winnen![]()
Wat is het minimum voor stemrecht?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ah, maar jij bent een newbie, je hebt nog geen stemrecht![]()
voor mij gewoon omdat ze geen flauw benul van het hele *big brother* spelletje heeftquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voor mij wel.
Niet omdat ze zielig zou zijn hoor. Ik vind haar gewoon een tof mens.
Daar heeft ie dat kleed niet voor nodigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Rik is alvast aan het oefenen voor een rol in Scream 4![]()
Daarom zeg ik Micheline eruit!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nóg meer gejank. Nee, daar zit ik écht niet op te wachten.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:23 schreef Coraatje het volgende:
[..]
voor mij gewoon omdat ze geen flauw benul van het hele *big brother* spelletje heeft
Nu Etiënne zijn. Dát is pas geen geluk hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:24 schreef schatje het volgende:
Nou Rik, op de voorpagina van de Telegraaf staan dat je schurft hebt is niet echt geluk hebben.
Ja, ze is vrolijk, lief en ongecompliceerd, ondanks alle ellende, wat ik nu allemaal lees. Ik begrijp alleen niet dat ze zo gehecht aan Etienne is geraakt. Echt een zwaar minpunt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voor mij wel.
Niet omdat ze zielig zou zijn hoor. Ik vind haar gewoon een tof mens.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Rik is alvast aan het oefenen voor een rol in Scream 4![]()
Ze heeft geen flauw idee hoe die kwal echt is, ze ziet alleen maar hoe lief etc. hij wel niet isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ze is vrolijk, lief en ongecompliceerd, ondanks alle ellende, wat ik nu allemaal lees. Ik begrijp alleen niet dat ze zo gehecht aan Etienne is geraakt. Echt een zwaar minpunt.
Dat is voor mij ook een punt waardoor ik niet meer zo enthousiast over haar ben.. Echt jammer, want eigenlijk is het een leuke meid!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ze is vrolijk, lief en ongecompliceerd, ondanks alle ellende, wat ik nu allemaal lees. Ik begrijp alleen niet dat ze zo gehecht aan Etienne is geraakt. Echt een zwaar minpunt.
Geregistreerd vóór 10 juni 2006quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:22 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Wat is het minimum voor stemrecht?![]()
Ja, en ik ben nog eerder dan jou ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
10 juni 2006![]()
Oh shit, dan kan Arneaux wél meestemmen
Och.... Mijn ene stem zou Tijn toch niet redden....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
10 juni 2006![]()
Oh shit, dan kan Arneaux wél meestemmen
Dan hebben ze zowieso geld, ervanuitgaande dat ze delen. Wie zei dat?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:27 schreef Coraatje het volgende:
waarom mogen stelletjes niet in de finale zitten?
Man, ik zit te dollen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, en ik ben nog eerder dan jou ook.. Lekker boeiend allemaal.
"Lekker boeiend allemaal."quote:
tijjn net dat had hij gelezen of gehoord (dacht hij)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan hebben ze zowieso geld, ervanuitgaande dat ze delen. Wie zei dat?
Tja, ergens herken ik het wel. Zo'n soort van onvoorwaardelijke liefde wat je voor iemand kan voelen. Maakt niet uit wat diegene doet. Beetje jammer dat het nu zo'n fout figuur als Etienne was. Maar die is nu weg.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tijn heeft vanaf dag 1 gezegd dat hij de joker niet zou gebruiken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:30 schreef BorTheWolf het volgende:
Mooi Micheline op de bank. 50% kans dat 1 van die twee (sem mies) eruit gaat. Dat is niet sneaky maar gewoon slim. Die Joker is een raar ding, het is niet vreemd dat je er lang over moet nadenken wat je ermee gaat doen. Het kan zoveel gevolgen hebben.
Sem en Mies hebben aangegeven dat ze Tijn hebben genomineerd om de Joker, het zou dus SCHIJNHEILIG zijn als ze de nominatie van deze week zouden overleven en Tijn weer zouden nomineren. Maar dat is een kleine kans. Grote kans dat micheline eruit gaat en dan komt boontje gewoon om zijn loontje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |