Stel je niet aan ,ze zat gewoon naar Jeroen te luisterenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef schizolientje het volgende:
ik had zoooooooooooooooo grrrrrrrrrraaag het gedraai van Marrrrrrlies willen horen, hoe bizarrr zal ze zich hier uit draaien
Talpa site. Onder het kopje uitzending gemist (wel ff aanmelden kost geen knaken)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:22 schreef Lady-night het volgende:
ff on-topic. De uitzending wordt niet herhaald, kan ik die nog ergens zien??
on-topic?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:22 schreef Lady-night het volgende:
ff on-topic. De uitzending wordt niet herhaald, kan ik die nog ergens zien??
Dat zag ik maar ik had het heeeeel graag verder gehoordquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Stel je niet aan ,ze zat gewoon naar Jeroen te luisteren
Genieten.quote:
Daar wou ik 't effe met je over hebbenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:27 schreef ruby het volgende:
Romantisch; Tijn en Monique weer in bad (kom net binnen you see).
Oh vandaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef JufJoop het volgende:
Dat gesprek tussen Tijn en Mo gaat helemaal nergens over...
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat zag ik maar ik had het heeeeel graag verder gehoord
Ik begin ook voorzichtig wat in Jeroen te zien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:27 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen komt er doorheen die gaat het nog ver schoppen. Zijn motivatie is iig helder en precies die wat wij al weken roepen. Al is Jeroen de eerste in huis die het die glibber recht in haar gezicht zegt![]()
Zodat ze lekker kunnen frutten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar wou ik 't effe met je over hebben![]()
Snap jij waarom dat bad zo'n beetje volcontinu bezet is![]()
Probeer het toch eensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:30 schreef schizolientje het volgende:
Ze zegt nu dat ze zichzelf recht in de spiegel aan kan kijken. Dit zegt helemaal genoeg over haar karakter, hoef je geen uitleg meer bij te geven
Marlies is een toneelspeelster pur sang.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef Lady-night het volgende:
Ze haat die gast maar staat wel ff leuk t edoen. Eng mens (marleiser)
Op haar werk in haar vorige leven ofzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:36 schreef yellowfirst het volgende:
Marlies beweert dat ze mensen kan kwetsen, wanneer is dat dan gebeurd???????
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Op haar werk in haar vorige leven ofzo.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:34 schreef natronic het volgende:
Marlies liegt al zonder iets te zeggen
Nee hoor hij vertelt net dat hij haar redenen om iets niet te snel te zeggen helemaal herkent en net zo reageertquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:40 schreef Lady-night het volgende:
Rik denkt volgens mij/... dat heb ik weer met die heks
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:40 schreef Lady-night het volgende:
Rik denkt volgens mij/... dat heb ik weer met die heks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |