ik kan hem hier allen maar gelijk in geven want het is gewoon zoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:44 schreef Bartoli het volgende:
Tijn is weer aan het semih bashen
Nu komen de reacties van de vrouwen, vrees ik...............................quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou. Tijn staat jankend bij een afscheidsdiner te vertellen dat hij hoopt dat het goedkomt tussen hem en Semih. Op het afscheidsdiner beweert hij tegenover de groep dat "de tijd alle wonden toch heelt" om vervolgens wéér over Semih te lopen zeiken. t Lijkt wel een wijf.
Ik zou er niet aan moeten denken om haar als vriendin te hebben. Ze wordt alleen maar gezellig met een flinke slok drank op, heeft het figuur van een zak aardappelen en is ook nog eens ontzettend achterbaks.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja. En na die razend domme actie (Etienne! Etienne!!!!!!) mag ze opsodemieteren.
Ja... daar ben ik het wel mee eens....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:46 schreef natronic het volgende:
[..]
ik kan hem hier allen maar gelijk in geven want het is gewoon zo
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu komen de reacties van de vrouwen, vrees ik...............................![]()
Pardon?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou. Tijn staat jankend bij een afscheidsdiner te vertellen dat hij hoopt dat het goedkomt tussen hem en Semih. Op het afscheidsdiner beweert hij tegenover de groep dat "de tijd alle wonden toch heelt" om vervolgens wéér over Semih te lopen zeiken. t Lijkt wel een wijf.
Heb net de streams uitgezet, toch maar weer aanzetten dan! Wat zei hij over Semih??quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:46 schreef Lady-night het volgende:
Manupulatief die Tijn
En dan vergeet je er nog bij te melden dat Egbert je schoonvader zou wordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om haar als vriendin te hebben. Ze wordt alleen maar gezellig met een flinke slok drank op, heeft het figuur van een zak aardappelen en is ook nog eens ontzettend achterbaks.
Gezellig? Plat ordinair, zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om haar als vriendin te hebben. Ze wordt alleen maar gezellig met een flinke slok drank op, heeft het figuur van een zak aardappelen en is ook nog eens ontzettend achterbaks.
Jouw vriendin ziet er uit als Miss World 2006?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien hebben mannen inderdaad een grote prestatiedrang. Ik weet wel zeker dat mannen niet elke 3 weken een nieuwe beste vriendin hebben. Dat bedoel ik er meer mee te zeggen, get over it Tijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Mannen zijn rancuneuzer, hoor. Vooral degenen die zichzelf als het alphamannetje zien.
Dat zal ik bedoelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gezellig? Plat ordinair, zul je bedoelen.
Alles wat hij hem niet in zijn gezicht duft te zeggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:49 schreef saa het volgende:
[..]
Heb net de streams uitgezet, toch maar weer aanzetten dan! Wat zei hij over Semih??
Ik zou willen dat ik ooit eens een vriendinnetje had.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Jouw vriendin ziet er uit als Miss World 2006?![]()
klopt...... "Nomineer Marlies en je krijgt Janine erbij"....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:49 schreef riri het volgende:
semih en mich hebben vanaf begin op een manier zitten kletsen met andere bewoners in de slaapkamer echt met de bedoeling om anderen te bewerken....
Nee, ik bedoelde geen prestatiedrang, maar territoriumdriftquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien hebben mannen inderdaad een grote prestatiedrang. Ik weet wel zeker dat mannen niet elke 3 weken een nieuwe beste vriendin hebben. Dat bedoel ik er meer mee te zeggen, get over it Tijn.
bullshit.... alleen kan Semih het niet aan en dan loopt ie scheldend weg....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles wat hij hem niet in zijn gezicht duft te zeggen.
Het kwam op mij toen wel oprecht over en Semih jankte toen ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:49 schreef lissette72 het volgende:
Tijn *was* mijn favoriet..maar hij gaat nu echt er zakken in mijn lijssie..dat gelul en gezeik nu..en dan jankend tegen over semih ..iew..tijn !! back to earthhhhhhh![]()
Hopeloosquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik ooit eens een vriendinnetje had..
Kop op! Er is hoop, ook voor jou! Anders inschrijven voor BB 2007.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik ooit eens een vriendinnetje had..
ff tegen mijn stoelpoot pissenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde geen prestatiedrang, maar territoriumdrift
is toch zo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:51 schreef natronic het volgende:
[..]
klopt...... "Nomineer Marlies en je krijgt Janine erbij"....
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:48 schreef schatje het volgende:
Monique had graag het geld voor Sabrina gehad. Want die zit weleens zonder stroom.
Daar gaat het niet om in deze denk ik. Het is nog stééds de ruzie in de keuken die Tijn niet kan vergeten. Tijn en Semih hoeven niet om een territorium te vechten volgens mij, Semih heeft al een vriendin en Tijn is verliefd op Monique, dus daar zal t niet om gaan. t Is gewoon Tijn die probeert mensen die al aan zijn zijde stonden nog verder zijn kant op te trekken, zodat bij latere nominatierondes hij geen gevaar loopt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde geen prestatiedrang, maar territoriumdrift
Het is niet zo gek dat stelletjes of familieleden onderling andere bewoners bespreken en dan op dezelfde genomineerde uitkomen. Dat hoeft verder niet te worden uitgesproken, het is meer een bepaalde verstandhouding.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:52 schreef Suikeroom het volgende:
hebben Semih en Mich gezegd dat ze het niet afgesroken hebben? dat was dus duidelijk wel het geval![]()
doen en dan zeiken wij je helemaal afquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kop op! Er is hoop, ook voor jou! Anders inschrijven voor BB 2007.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:55 schreef natronic het volgende:
[..]
doen en dan zeiken wij je helemaal af![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Rik over de bedverdeling :
Ik heb het schurftbed gehad, dat bed, dat bed
snap ik maar ontken het dan niet en zeg gewoon waar op staat in plaats van er omheen te draaien met lul smoesjesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat stelletjes of familieleden onderling andere bewoners bespreken en dan op dezelfde genomineerde uitkomen. Dat hoeft verder niet te worden uitgesproken, het is meer een bepaalde verstandhouding.
Het gaat niet om de vrouwen, het gaat hier om de winst en dus om de poen. Maak degene die jij als je grootste concurrent ziet, continu zwart en trek daar zo veel mogelijk bewoners in mee. In de hoop dat jijzelf de finale haalt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om in deze denk ik. Het is nog stééds de ruzie in de keuken die Tijn niet kan vergeten. Tijn en Semih hoeven niet om een territorium te vechten volgens mij, Semih heeft al een vriendin en Tijn is verliefd op Monique, dus daar zal t niet om gaan. t Is gewoon Tijn die probeert mensen die al aan zijn zijde stonden nog verder zijn kant op te trekken, zodat bij latere nominatierondes hij geen gevaar loopt.
Ah. Ja daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gaat niet om de vrouwen, het gaat hier om de winst en dus om de poen. Maak degene die jij als je grootste concurrent ziet, continu zwart en trek daar zo veel mogelijk bewoners in mee. In de hoop dat jijzelf de finale haalt.
en dan als tweede eindigd hehehequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gaat niet om de vrouwen, het gaat hier om de winst en dus om de poen. Maak degene die jij als je grootste concurrent ziet, continu zwart en trek daar zo veel mogelijk bewoners in mee. In de hoop dat jijzelf de finale haalt.
Een exvriendin van mij was onderhand báng van voeten. Maar dat terzjide.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef schatje het volgende:
Tijn is de oksels van Monique met zijn voeten aan het wassen. Ze weet niet of ze het wel zo fijn vindt.
Ware het niet dat Sem en Mich het wel duidelijk uitafspreken en vervolgens anderen gaan proberen mee te trekken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat stelletjes of familieleden onderling andere bewoners bespreken en dan op dezelfde genomineerde uitkomen. Dat hoeft verder niet te worden uitgesproken, het is meer een bepaalde verstandhouding.
En zo hoort het....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
dan is er dus ook nog hoop voor mijquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kop op! Er is hoop, ook voor jou! Anders inschrijven voor BB 2007.![]()
[marcia mode]quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:59 schreef schatje het volgende:
Nou Tijn, laat die piemel nou eens zijn.
Sabrina kan ook nergens meer een telefoonabbo krijgen vertelde ze eerder.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:48 schreef schatje het volgende:
Monique had graag het geld voor Sabrina gehad. Want die zit weleens zonder stroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |