Waarom aan Jeroen verkopen? hij kan Marlies er toch zelf ook opzettenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:41 schreef natronic het volgende:
Nou Tijn verkoop de joker aan Jeroen kan ie Marlies op de bank zetten
die knijpt hemquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:46 schreef BorTheWolf het volgende:
Calimero is ook weer wakker.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:42 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Rik en Heksie zijn toch best close?
twee vliegen in een klap... hij gebruikt de joker niet en Marlies komt op de bankquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Waarom aan Jeroen verkopen? hij kan Marlies er toch zelf ook opzetten
Je zou zeggen dat die kleuterschool toch wel heeft afgemaaktquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:46 schreef Lady-night het volgende:
Die gesprekken van jeroen gaan meestal ook helemaal nergens over, heeft hij wel een school afgemaakt.
Hij maakt in ieder geval zijn zinnen zelden af, al gaat 't de laatste tijd veel beter.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat die kleuterschool toch wel heeft afgemaakt
Hij komt gewoon lastig uit zijn woorden zowat. Dat kom ik ook vaker dus wat is het probleemquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat die kleuterschool toch wel heeft afgemaakt
De zinnen die die nu voluit kan zeggen, zijn zinnen die andere bewoners tegen hem hebben gezegd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij maakt in ieder geval zijn zinnen zelden af, al gaat 't de laatste tijd veel beter.
alles heeft tijd nodig dus het kan alleen maar beter gaan met hemquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef Lady-night het volgende:
Niet alleen lastig uit zijn woorden komen, dat vind ik geen probleem, maar je kunt niet zeggen dat hij intelligent overkomt. tegen Marlies daarentegen vond ik hem wel redelijk sterk
van wie zou ze dat hebben ???quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:54 schreef BorTheWolf het volgende:
ohhhhhhh Micheline is ook een Schijnheil.
Dat is ook niet erg, maar na zo lang wachten wil ik dan ook iets zinnigs horen, of tenminste iets wat ik begrijp.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hij komt gewoon lastig uit zijn woorden zowat. Dat kom ik ook vaker dus wat is het probleem![]()
En toch is Jeroen is een goeie peer. Zo'n beetje de enige die zich een echte vriend heeft getoond in dat huis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
De zinnen die die nu voluit kan zeggen, zijn zinnen die andere bewoners tegen hem hebben gezegd.
Hij is vast een nazaat van een papagaaiensoort, want met zingen kan die ook volledige refreinen foutloos uitspreken.
Een ander betichten van iets maar zelf geen haar beter zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:55 schreef WSA het volgende:
Zo Micheline gaat het effe verdraaien, ik twijfelde tussen Jeroen en Tijn, ze was toch helemaal klaar met Tijn
[neutraalmodus-on]Daar moet ik je gelijk in geven, ik vond het zelfs jammer dat de camera wegdraaide.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef Lady-night het volgende:
Niet alleen lastig uit zijn woorden komen, dat vind ik geen probleem, maar je kunt niet zeggen dat hij intelligent overkomt. tegen Marlies daarentegen vond ik hem wel redelijk sterk
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En toch is Jeroen is een goeie peer. Zo'n beetje de enige die zich een echte vriend heeft getoond in dat huis.
Waar het omgaat, om dàt nu duidelijk te maken, die gave heeft hij niet.................quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg, maar na zo lang wachten wil ik dan ook iets zinnigs horen, of tenminste iets wat ik begrijp.
Dat mis ik bij hem.
Na een hoop losse onsamenhangende woorden, en het eeuwige "Begrijp je?" snap ik geen drol van wat die gezegd heeft.
en dat kost je vaak de kop he. Mooi zo calimero eruit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:57 schreef natronic het volgende:
[..]
Een ander betichten van iets maar zelf geen haar beter zijn
Kijk is in het vorige cos topicquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:46 schreef Lady-night het volgende:
Die gesprekken van jeroen gaan meestal ook helemaal nergens over, heeft hij wel een school afgemaakt.
Het is een braaf huisdiertje, alleen nog wat manieren met eten leren, en hij is het perfekte huisdiertjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En toch is Jeroen is een goeie peer. Zo'n beetje de enige die zich een echte vriend heeft getoond in dat huis.
Als die wint, dan krijg ik weer zo'n Jeanette-gevoelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:00 schreef yellowfirst het volgende:
In zijn onnozelheid gaat Jeroen zijn eigen weg in het BB-huis en kennelijk is dat voor veel mensen een reden om op hem te stemmen.![]()
Ik vind die Rik helemaal niet zo'n aardige gozer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:55 schreef Lady-night het volgende:
Rik: zet jij vast je outfit klaar....lachen. Van mij mag Rik winnen
Marlies heeft geen meningquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Micheline: van sem wist ik het niet zeker.![]()
![]()
Marlies je zit erbij en weet dat het niet waar is, waarom zeg je er niks van lange lelijke bosheks.
Ja en dat was dus "die blik" in haar ogen die Jeroen bedoelde en Micheline is echt een achterbakse koe!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Micheline: van sem wist ik het niet zeker.![]()
![]()
Marlies je zit erbij en weet dat het niet waar is, waarom zeg je er niks van lange lelijke bosheks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |