ze zijn tijn gewoon aan het teasenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:07 schreef pullup het volgende:
Tijn begint het verhaal over Desiree![]()
Monique tegen Jeroen: "Dat verhaal ken jij ook he"
Jeroen: "Ja ik ken het"
Monique: "Boring he"![]()
![]()
Rik ziet zich helemaal in de "you go girl" stemming tegenover Jeroen. Hij is ervan overtuigd dat hij van Jeroen het kan winnen en dat zal ook wel verbaal zo zijn. Jeroen heeft daar langer voor nodig maar als hij praat wat ergens over moet gaan dan lukt hem het aardig om iemand te vertellen wat hij vind en nog netjes ook. Rik is er een van de gemene sneer onderwater en dat liefst zo zacht dat je het net niet kan horen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:02 schreef schatje het volgende:
Rik, wat denk je wel? Kennelijk interesseert Jeroen het niet zoveel dat je hem al 6 keer hebt genomineerd.
Terecht, is die heks tenminste nog ergens goed voor. Jeroen is dus niet dom en heeft goede mensenkennis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:12 schreef ruby het volgende:
Marlies vindt Jeroen een doorzetter, maar hij liet het gewoon erg aan Marlies over.
Inderdaad, doet ze nog iets nuttigs in het huis. Kwijlebabbel dat ze is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Terecht, is die heks tenminste nog ergens goed voor. Jeroen is dus niet dom en heeft goede mensenkennis.
En hij wordt er voor de derde keer op gewezen dat hij ongelooflijk slap en onsamenhangend aan het ouwehoeren is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:11 schreef T-lex het volgende:
Mo heeft niet in de gaten dat Tijns "oorspronkelijke" Desiree verhaal over Mo gaat....![]()
Dit verhaal is onzin...het verhaal wat tie aan Jeroen zou gaan vertellen ging over haar.
Die niet zo volgens mij...quote:
Ja die kreeg het zo te zien in de gaten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die niet zo volgens mij..._O- ...maar zag Mo net wel naar Tijn lachen...zou die het in de gaten hebben....
Gaat het met je Schatjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:19 schreef schatje het volgende:
Zie je Marlies, vieze heks, dat Jeroen niet met een kut gevoel naar bed is gegaan. Steek die maar in je zak.
ja zwaar irritantquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:19 schreef WSA het volgende:
Micheline sanctie fluisteren
Ik krijg ineens sympathie voor die jongen!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef Bartoli het volgende:
Kijk die Jeroen eens opdreef zijn in de badkamer![]()
als is het alleen maar om het Marlies onder de neus te wrijvenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:24 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik krijg ineens sympathie voor die jongen!!![]()
Zoals de waard zijn gasten vertrouwd.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:24 schreef saa het volgende:
Daar zit dat kind weer te fluisteren (sanctie!!) maar wel altijd de eerste zijn om luistervinkje te spelen.
Ja, ik denk ook dat Rik een concurrent in Jeroen ziet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:09 schreef marky het volgende:
[..]
Rik ziet zich helemaal in de "you go girl" stemming tegenover Jeroen. Hij is ervan overtuigd dat hij van Jeroen het kan winnen en dat zal ook wel verbaal zo zijn. Jeroen heeft daar langer voor nodig maar als hij praat wat ergens over moet gaan dan lukt hem het aardig om iemand te vertellen wat hij vind en nog netjes ook. Rik is er een van de gemene sneer onderwater en dat liefst zo zacht dat je het net niet kan horen.
Jeroen is goed bezig nuquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef Bartoli het volgende:
Kijk die Jeroen eens opdreef zijn in de badkamer![]()
Fantastischquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:25 schreef natronic het volgende:
[..]
als is het alleen maar om het Marlies onder de neus te wrijven
Ze is natuurlijk gek op hem. Ze kan hem alleen niet krijgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:28 schreef ruby het volgende:
Waarom blijft Marlies zo lang in de badkamer? Hoopt ze dat ze ook kan badderen met Mo en Tijn?
Ze is bang dat Jeroen anders over haar gaat lullen...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:28 schreef ruby het volgende:
Waarom blijft Marlies zo lang in de badkamer? Hoopt ze dat ze ook kan badderen met Mo en Tijn?
inderdaadquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:27 schreef natronic het volgende:
Marlies weet blijkbaar niet dat italianen alles neuken waar een gat in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |