quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:13 schreef Capaja het volgende:
tijn gaat micheline op de bank zetten![]()
en marlies snapt het uiteraard heeeeeeeeel goed
mijn avond is goed, ik gaat slapies doen![]()
Daarom staat t ook tussen haakjes.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:14 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Die mensen hechten er wel waarde aan.... weet je hoe duur die dingen zijn?![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:13 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Bertje Visscher Vliegende Pantersvolgens mij
word hij dara wijzer van? bedoel als het publiek en semih en micheline er in laat staat tijn volegende week weer genomineerdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:13 schreef Capaja het volgende:
tijn gaat micheline op de bank zetten![]()
en marlies snapt het uiteraard heeeeeeeeel goed
mijn avond is goed, ik gaat slapies doen![]()
Hij speelt echt een sneaky spel die Tijn. Hij hoopt natuurlijk dat Michelline eruit gaat. Op die manier staat het grootste deel van de groep achter hem.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
word hij dara wijzer van? bedoel als het publiek en semih en micheline er in laat staat tijn volegende week weer genomineerd
Ik ben niet helemaal achterlijk hoor...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daarom staat t ook tussen haakjes.
Dan slaat je opmerking echt nergens op.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:16 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal achterlijk hoor...![]()
Dat had ik allang opgemerkt![]()
Of bijna elke dag pijn, zoals Saar. Heeft ze het ook al vaak over gehad dat ze eruit of vervangen moeten worden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:14 schreef T-lex het volgende:
Vindt de prijzen van die tieten nog wel meevallen eigenlijk....je hebt er natuurlijk best lang plezier van dat moet je niet vergeten.
beetje drama in het spel is natuurlijk wel leuk... Semih of Micheline er uitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij speelt echt een sneaky spel die Tijn. Hij hoopt natuurlijk dat Michelline eruit gaat. Op die manier staat het grootste deel van de groep achter hem.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan slaat je opmerking echt nergens op.
ja maar de vraag: kiezen tussen marcia,semih micheline,en jeroen dan weet ik het niet of het wijsheid isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij speelt echt een sneaky spel die Tijn. Hij hoopt natuurlijk dat Michelline eruit gaat. Op die manier staat het grootste deel van de groep achter hem.
Het verhaal wordt steeds treurigerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Of bijna elke dag pijn, zoals Saar. Heeft ze het ook al vaak over gehad dat ze eruit of vervangen moeten worden.
t Zit 'r niet echt mee he.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Of bijna elke dag pijn, zoals Saar. Heeft ze het ook al vaak over gehad dat ze eruit of vervangen moeten worden.
Hij zoekt gewoon bevestiging. Eigenlijk precies hetzelfde als wat Marlies deed met haar joker. Laffe hond.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:18 schreef avonne het volgende:
weinig sjiek dat hij dat eerst aan anderen verteld.
Lijkt me dat hij morgen weer begint van "ik doe het toch maar nie, of wel, of nie"
En dan enige inspiratie zoekt bij Hummie
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:17 schreef natronic het volgende:
[..]
beetje drama in het spel is natuurlijk wel leuk... Semih of Micheline er uit
Neen. Jeroen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het verhaal wordt steeds treuriger![]()
Hebben we dan bij deze democratisch besloten dat Sabrina moet winnen![]()
Nóg meer gejank. Nee, daar zit ik écht niet op te wachten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Micheline kan zo hartverscheurend huilen... Ik verheug me er nu al op![]()
Ah, maar jij bent een newbie, je hebt nog geen stemrechtquote:
O. Das mooi kut dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ah, maar jij bent een newbie, je hebt nog geen stemrecht![]()
Voor mij wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het verhaal wordt steeds treuriger![]()
Hebben we dan bij deze democratisch besloten dat Sabrina moet winnen![]()
Wat is het minimum voor stemrecht?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ah, maar jij bent een newbie, je hebt nog geen stemrecht![]()
voor mij gewoon omdat ze geen flauw benul van het hele *big brother* spelletje heeftquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voor mij wel.
Niet omdat ze zielig zou zijn hoor. Ik vind haar gewoon een tof mens.
Daar heeft ie dat kleed niet voor nodigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Rik is alvast aan het oefenen voor een rol in Scream 4![]()
Daarom zeg ik Micheline eruit!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nóg meer gejank. Nee, daar zit ik écht niet op te wachten.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:23 schreef Coraatje het volgende:
[..]
voor mij gewoon omdat ze geen flauw benul van het hele *big brother* spelletje heeft
Nu Etiënne zijn. Dát is pas geen geluk hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:24 schreef schatje het volgende:
Nou Rik, op de voorpagina van de Telegraaf staan dat je schurft hebt is niet echt geluk hebben.
Ja, ze is vrolijk, lief en ongecompliceerd, ondanks alle ellende, wat ik nu allemaal lees. Ik begrijp alleen niet dat ze zo gehecht aan Etienne is geraakt. Echt een zwaar minpunt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voor mij wel.
Niet omdat ze zielig zou zijn hoor. Ik vind haar gewoon een tof mens.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Rik is alvast aan het oefenen voor een rol in Scream 4![]()
Ze heeft geen flauw idee hoe die kwal echt is, ze ziet alleen maar hoe lief etc. hij wel niet isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ze is vrolijk, lief en ongecompliceerd, ondanks alle ellende, wat ik nu allemaal lees. Ik begrijp alleen niet dat ze zo gehecht aan Etienne is geraakt. Echt een zwaar minpunt.
Dat is voor mij ook een punt waardoor ik niet meer zo enthousiast over haar ben.. Echt jammer, want eigenlijk is het een leuke meid!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ze is vrolijk, lief en ongecompliceerd, ondanks alle ellende, wat ik nu allemaal lees. Ik begrijp alleen niet dat ze zo gehecht aan Etienne is geraakt. Echt een zwaar minpunt.
Geregistreerd vóór 10 juni 2006quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:22 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Wat is het minimum voor stemrecht?![]()
Ja, en ik ben nog eerder dan jou ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
10 juni 2006![]()
Oh shit, dan kan Arneaux wél meestemmen
Och.... Mijn ene stem zou Tijn toch niet redden....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
10 juni 2006![]()
Oh shit, dan kan Arneaux wél meestemmen
Dan hebben ze zowieso geld, ervanuitgaande dat ze delen. Wie zei dat?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:27 schreef Coraatje het volgende:
waarom mogen stelletjes niet in de finale zitten?
Man, ik zit te dollen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, en ik ben nog eerder dan jou ook.. Lekker boeiend allemaal.
"Lekker boeiend allemaal."quote:
tijjn net dat had hij gelezen of gehoord (dacht hij)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan hebben ze zowieso geld, ervanuitgaande dat ze delen. Wie zei dat?
Tja, ergens herken ik het wel. Zo'n soort van onvoorwaardelijke liefde wat je voor iemand kan voelen. Maakt niet uit wat diegene doet. Beetje jammer dat het nu zo'n fout figuur als Etienne was. Maar die is nu weg.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |