Margriet van BB4 die nu als receptioniste bij Endemol werkt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:59 schreef natronic het volgende:
[..]
en dan als tweede eindigd hehehe
Eerder.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:01 schreef natronic het volgende:
[..]
[marcia mode]
er gaat toch niks kloppen hoop ik
[/marcia mode]
en dat vind ik dus achterbaks en erg onbeschoftquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:00 schreef saa het volgende:
[..]
Ware het niet dat Sem en Mich het wel duidelijk uitafspreken en vervolgens anderen gaan proberen mee te trekken.
En ik heb Tijn ook nog niet een uur op de wc zien zitten als Sem en Mich in bad zitten
Uiteindelijk wel. Maar in hoeveel bochten ben je bereid je te wringen zónder dat je een ander in een kwaad daglicht stelt? Dat je 't puur op eigen kracht haalt? Dat is veel interessanter.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:00 schreef JufJoop het volgende:
[..]
En zo hoort het....
Daar gaat heel BB toch om?![]()
Ik stel voor dat we een fonds oprichten voor Sabje..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Sabrina kan ook nergens meer een telefoonabbo krijgen vertelde ze eerder.![]()
Eens!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Maar in hoeveel bochten ben je bereid je te wringen zónder dat je een ander in een kwaad daglicht stelt? Dat je 't puur op eigen kracht haalt? Dat is veel interessanter.
ik wilde net hetzelfde zeggen ..wat zit tijn naar de camera te grijnzen terwijl hij monique der rug sopt?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef T-lex het volgende:
Gaan ze mekaar afsoppen...en kijk die smile bij Tijn....die doet z'n broek nog ff niet uit.Of juist wel...zo'n semistijfje maakt altijd meer indruk!
![]()
nou van mij mag ze dan winnen als ze daar mee uit de shit komtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Sabrina kan ook nergens meer een telefoonabbo krijgen vertelde ze eerder.![]()
Een mooi streven, maar erg onrealistisch.... heeft er ooit iemand gewonnen door het puur op positiviteit te spelen? Dat kan niet, want het nomineren alleen al is negatief en tactisch....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Maar in hoeveel bochten ben je bereid je te wringen zónder dat je een ander in een kwaad daglicht stelt? Dat je 't puur op eigen kracht haalt? Dat is veel interessanter.
Ik vraag me echt oprecht af hoe diep die shit is van Sabrina. Het ene moment heb ik de indruk dat ze genoeg centen heeft terwijl t soms ook lijkt alsof ze elke dag droog brood moet eten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef natronic het volgende:
[..]
nou van mij mag ze dan winnen als ze daar mee uit de shit komt
das voor hem nog altijd een spiegelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik wilde net hetzelfde zeggen ..wat zit tijn naar de camera te grijnzen terwijl hij monique der rug sopt?
Ze huilt nu tenminste om haar dochtertje en niet meer om die viespeuk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:03 schreef Suikeroom het volgende:
Sabrina jenkerd
Vast op afbetaling.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze heeft wel weer kooptieten, dus zó slecht zal s t niet hebben.
ja toen was ze nog met haar vorige vriend.. daarna was ze broke geloof ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vraag me echt oprecht af hoe diep die shit is van Sabrina. Het ene moment heb ik de indruk dat ze genoeg centen heeft terwijl t soms ook lijkt alsof ze elke dag droog brood moet eten.
Voor Robquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik wilde net hetzelfde zeggen ..wat zit tijn naar de camera te grijnzen terwijl hij monique der rug sopt?
ze heeft een eigen bedrijfje gehad en daar zal ze nog wel wat nasleep van hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vraag me echt oprecht af hoe diep die shit is van Sabrina. Het ene moment heb ik de indruk dat ze genoeg centen heeft terwijl t soms ook lijkt alsof ze elke dag droog brood moet eten.
Kun je tieten op afbetaling krijgen ja? Pff. Whats next.quote:
Wat voor bedrijf?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:07 schreef natronic het volgende:
[..]
ze heeft een eigen bedrijfje gehad en daar zal ze nog wel wat nasleep van hebben
Een talentje in spè voor een een soap-serie....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef Bartoli het volgende:
Sabrina zit fotos te bekijken van vrienden, barry, jenna enzo geloof ik
weet jij hoelang ze die al heeft? ze zal ook wel goede tijden hebben gehad )toen ze nog samen was met haar ex?) en misschien heeft ze voor haar borsten wel een gulle gever gehad?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het vaak voorkomt bij BB (zeker de laatste jaren niet!), alleen dat ik dat veel interessanter zou vindenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Een mooi streven, maar erg onrealistisch.... heeft er ooit iemand gewonnen door het puur op positiviteit te spelen? Dat kan niet, want het nomineren alleen al is negatief en tactisch....
O dat kan ook nog inderdaad, ik weet t niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:08 schreef Coraatje het volgende:
[..]
weet jij hoelang ze die al heeft? ze zal ook wel goede tijden hebben gehad )toen ze nog samen was met haar ex?) en misschien heeft ze voor haar borsten wel een gulle gever gehad?
Kouriers bedrijfje vertelde ze een keerquote:
Die zijn denk ik nog uit haar tijd met Simon, toen hadden ze genoeg te besteden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Borstvergrotingquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
O dat kan ook nog inderdaad, ik weet t niet.
Ja, toen ie eruit vloog, dacht ik alleen maar: dit is goed voor Sabrina.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef saa het volgende:
[..]
Ze huilt nu tenminste om haar dochtertje en niet meer om die viespeuk.
sabrina is back on earth nu E10 niet meer aan haar vastgeplakt zit.
Was het maar waar, dan krijg je ook zegeltjes.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:09 schreef JufJoop het volgende:
[..]
In 2006 halen, en pas in 2010 betalen...Tis geen bouwmarkt...
O, das echt best wel kut voor dr.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:09 schreef saa het volgende:
[..]
Die zijn denk ik nog uit haar tijd met Simon, toen hadden ze genoeg te besteden.
Ze zit al een jaar of 4 in de bijstand dus ze kan het geld idd goed gebruiken of in ieder geval een baan, want dat roept ze steeds, hoop dat ze tenminste dát uit haar bb-avontuur weet te slepen!!
En 1 volle spaarkaart betekent een botoxbehandeling gratis...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:10 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Was het maar waar, dan krijg je ook zegeltjes.
Wat erg zeg. Aan de andere kant, tieten zijn natuurlijk wel tieten en ik kan me voorstelllen dat je er als vrouw behoorlijke 'waarde' aan hecht.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Borstvergroting
Standaard ronde siliconenimplantaten CUI/MLP ¤ 3.800,00
Cohesieve ronde siliconenimplantaten CUI/CML ¤ 4.000,00
Monobloc implantaten ¤ 4.600,00
Cohesieve anatomische siliconenimplantaten McGhan Style 410 ¤ 4.600,00
Cohesieve anatomische siliconenimplantaten McGhan style 410 XP ¤ 4.800,00
Anatomische siliconenimplantaten McGhan Style 410 Soft Touch ¤ 4.600,00
Anatomische siliconenimplantaten McGhan Dual Gel Style 510
Voor vragen omtrent onze prijzen kunt u mailen naar info@velthuiskliniek.nl. Bij de Velthuis Kliniek is het tevens mogelijk om behandelingen eventueel in termijnen te betalen.
Yep. Ik had haar die 15 mile ook honderd keer meer gegund dan Ma:rcia.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:07 schreef T-lex het volgende:
Arme Sa is door die ex van d'r (die Simon) letterlijk in de kou laten staan heb ik al meerdere malen begrepen. Geen stroom, geen telefoon...alles afgesloten en hij pleite. Best sneu voor Sa...zit niks van kwaad in haar volgens mij, en dan flikt tie vent je zoiets.![]()
lijkt wel een liedje van "spaart u ook zegeltjes, bonuskaart of airmiles"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:11 schreef JufJoop het volgende:
[..]
En 1 volle spaarkaart betekent een botoxbehandeling gratis...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat erg zeg. Aan de andere kant, tieten zijn natuurlijk wel tieten en ik kan me voorstelllen dat je er als vrouw behoorlijke 'waarde' aan hecht.
Ik meen het hoor?quote:
Bertje Visscher volgens mijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
lijkt wel een liedje van "spaart u ook zegeltjes, bonuskaart of airmiles"![]()
Vliegende Panters.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:13 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Bertje Visscher volgens mij
ik ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Yep. Ik had haar die 15 mile ook honderd keer meer gegund dan Ma:rcia.
liever marlies gezienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:13 schreef Capaja het volgende:
tijn gaat micheline op de bank zetten![]()
en marlies snapt het uiteraard heeeeeeeeel goed
mijn avond is goed, ik gaat slapies doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |