quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:15 schreef Wupppie het volgende:
volgens mij is dat het rokin, maar dat kan niet, das te lang voor het naambordje.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:16 schreef Everett het volgende:
Dat is de Spuistraat.
Keizersgracht?quote:
Goed, je mag de volgende doen.quote:
jij magquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:33 schreef Robocock het volgende:
Haarlemmerweg ---> Westergas?
Ik zie hem wel...het zegt me alleen niets.quote:Op zondag 5 november 2006 19:28 schreef Grumpey het volgende:
hmm, ik zie de nieuwe foto van everett niet, ligt dat aan mijn pc?
Nee, niet in de buurt. Zal even kijken of ik een andere foto kan vinden.quote:Op maandag 6 november 2006 22:00 schreef Thorical het volgende:
Ik zie hem ook en al zegt het me niets. Ik ga gokken op ergens in slotermeer bij de sloterplas. Daar waar een tijd een woonwagenkampje was.
En waar zou ik dat dan kunnen tegenkomen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:20 schreef Z het volgende:
Dat is het Vierwindenhuis (windroosplein).
Goedquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:20 schreef Z het volgende:
Dat is het Vierwindenhuis (windroosplein).
Hier:quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:59 schreef Thorical het volgende:
[..]
En waar zou ik dat dan kunnen tegenkomen?
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:55 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik rij er minstens 2 keer per dag, op honderd meter voorbij?
En toch denk ik dat het aan de andere kant van het spoor is.quote:
hier sluit ik me bij aan, goed planquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:55 schreef Grumpey het volgende:
ik zou het zelf wel fijner vinden als er vaak wat meer informatie aanwezig is in een plaatje dan alleen 1 huizenblok, merk dat het steeds onmogelijkere plaatjes worden en dat het dan maar gewoon een gokpartijtje wordt om de gang erin te houden....
oftewel, mag het iets meer straat zijn?
dus dan wil ik ook graag feedback als mijn plaatje nu weer te lastig is, al is het geen onbekende plek voor een amsterdammerquote:Op maandag 20 november 2006 00:07 schreef laffer het volgende:
[..]
hier sluit ik me bij aan, goed plan![]()
ik kom zelf zelden of nooit meer in de stad, ik herken je plaatje ook nietquote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dus dan wil ik ook graag feedback als mijn plaatje nu weer te lastig is, al is het geen onbekende plek voor een amsterdammer![]()
boeiend, niet iedereen weet alle plaatjes die geweest zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:28 schreef Wupppie het volgende:
was niet eerder geweest gelukkig :S
Yepquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:30 schreef fotoloog het volgende:
Jan van Goyenkade
waterlooplein?quote:Op zondag 26 november 2006 23:37 schreef Grumpey het volgende:
[afbeelding]
een kleintje, maar een makkelijke denk ik.
nope, tegenwoordig ziet het er nogal anders uit. Het standbeeld links op het plaatje is als monument voor de slachtoffers die gevallen waren tijdens de oorlog met de afscheiding van belgie, bekend onder de naam 'naatje'.quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 11:35 schreef Everett het volgende:
Volgens mij is het 'gewoon' de Dam.
Nee, maar ik zal een hint geven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:28 schreef Omnifacer het volgende:
Kalverstraat?
Nee, de voorzijde van het gebouw in aanbouw ligt aan de Nieuwezijds. Dit is de achterkant.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:10 schreef Omnifacer het volgende:
Nieuwezijds voorburgwal
Kloptquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:45 schreef kevin85 het volgende:
Spuistraat?
SHITquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:48 schreef Everett het volgende:
[..]
Klopt![]()
Misschien was ie een beetje lastig. Het gebouw in aanbouw is natuurlijk het huidige Magna Plaza (de achterkant dus). De foto is genomen vanaf de kant van de Raadhuisstraat.
Jep.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
nes
Ik bedoelde jou ook nietquote:Op woensdag 29 november 2006 20:06 schreef Grumpey het volgende:
ik kijk nooit in de URL, daarnaast zorg ik er wel voor dat het nooit in mijn URL staat
maar dan had ik het dus goed, tijd voor een nieuwe en lastige
lauw, niet koud maar ook niet warm. aanwijzing zijn die kunstwerken, die moet je ook als plaatsvervangend straatnaambord zien.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:17 schreef kevin85 het volgende:
Het llijkt op de Rvierenbuurt..?
nouja, kan ook gewoon het antwoord zeggen maar ik hoop eigenlijk dat meer mensen deze laan kennen, en daar was ik zelf ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 29 november 2006 23:57 schreef Wupppie het volgende:
jammer.............
als het zo moet....
Deze laan was oorspronkelijk bedoelt als de belangrijkste as en verbindingsweg van Noord naar Zuid. Vroeger waren Noord-zuid verbindingen de belangrijkste verbindingen van de stad (warmoesstraat, utrechtsestraat, leidsestraat) en Berlage had daar zijn nieuwe stadswijk ook omheen gebouwd. In het noorden van de as zou een academie van handel en arbeid moeten komen (thans het hilton) en in het zuiden een groot economisch verkeersknooppunt en de zuidelijke toegang van de stad/station. Niet ver van de oorspronkelijke plek is hier later station Zuid ook daadwerkelijk komen te liggen (beetje bij toeval).quote:Op donderdag 30 november 2006 10:20 schreef Everett het volgende:
Apollolaan is niet goed. Wel warm trouwens.
@Grumpey: Hoe zou deze laan eruit hebben gezien als de plannen van Berlage waren doorgegaan? Het is nu al zo mooi.
Als je 'em nou meteen schopt met een nieuwe straat, dan hebben we d'r nog wat aanquote:Op woensdag 13 december 2006 20:01 schreef Thorical het volgende:
Gewoon een schop.
Dat is helemaal goed!quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:12 schreef Thorical het volgende:
Van Limburg Stirum plein? In de staats.
ja, inderdaad, sorry dat ik pas zo laat reageerde.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:35 schreef Ole het volgende:
Eindelijk...
ook VU-studentjequote:Op woensdag 27 december 2006 21:24 schreef Ole het volgende:
Dat is bij de VU! Amstelveenseweg?
het was goed idd. Maar al gezegd.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:36 schreef Thorical het volgende:
Ik weet waar dit is.De grens, de grens van de jordaan de Elandsgracht.
En nu mijn geboorte grond.
[afbeelding]
Het bestaat niet meer maar toch een keer met de billen bloot
Bij mij nog steeds wel. Hoe kan dat?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:37 schreef Grumpey het volgende:
thorical, we zijn al 2 plaatjes verderen je plaatje werkt niet
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:59 schreef Thorical het volgende:
Rellen het zal toch niet waar zijn Daar waar ik Dik Trom zondags zag. August wordt weer eens het plein waar we Alle Bei kunnen zijn.
Oké Kevin, laat ons eens een door de ME geveegt straatje zien.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:21 schreef kevin85 het volgende:
Was een eitje geweest voor mij, maar helaas zag ik hem te laat
Heb op dat politiebureau daar gewerkt!
foppingadreef ligt daar achter, het blijmerstation lig tussen het hoogoordplein en de bijlmerdreef inquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:34 schreef Wupppie het volgende:
dat klopt niet, dat is de Foppingadreef !
(raad de straat)
Euh..quote:Op donderdag 28 december 2006 01:36 schreef Thorical het volgende:
[..]
Oké Kevin, laat ons eens een door de ME geveegt straatje zien.
Bij mij wil het ff niet lukken om iets op FCK te zetten.
Nopequote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:48 schreef Wupppie het volgende:
issie dood?
Ik geloof inderdaad wel dat je hierin gelijk hebtquote:Op zondag 21 januari 2007 17:41 schreef Wupppie het volgende:
dat weet ik, maar het adres van het bijlmerstation in Foppingadreef.
Kevin85 kan beamen dat ik dat ZEKER goed heb
Zie jij een blote neger?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:36 schreef Everett het volgende:
Het Anton de Komplein
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:12 schreef Omnifacer het volgende:
Marnixstraat?
Alleen het eerste antwoord telt toch?!? En laat dat nou net goed zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:19 schreef Grumpey het volgende:
van woustraat? (en anders ferdinand Bol, maar goed, dat is eigenlijk 2 antwoorden in 1 post dus)
kloptquote:Op zondag 11 februari 2007 22:59 schreef Everett het volgende:
Vijzelstraat.
Volgens mij is dit het hotel helemaal aan het begin, bij de bloemenmarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |