Het is ook vermoeiend, hoor... dat niets doen de hele dag?!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:52 schreef patje30 het volgende:
het zal eens een keer tijd worden dat die luiwammesen daar om een normale tijd hun bed uit komen! wat zullen die het moeilijk krijgen als na BB hun "normale leven" weer begint! pfff wat een zeikerds zeg!
?? is mij iets ontgaan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:22 schreef gerxan het volgende:
vergeet niet vooraf aan bb hebben ze er al 4 maand opzitten met n grote groep (o.a naar turkije) mochten ze nog wel bellen....
Nu heel de angel uit alle verhaal lijnen is zullen ze zelf voor wat aktie moeten zorgen. Na gisteren is de lol er wel af denk ik. De vierkant E10, Rik, Sab en Marc ligt nu helemaal uit elkaar. Sem is een dooie lul die alleen kan zeuren marcia is een vieze slet die bij jeroen de volgende keer bot gaat vangen en over Monique en Tijn wil ik het niet eens hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:34 schreef Verida het volgende:
strenger worden op de regels wat er toch gezegd
sancties willen wij zien
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:46 schreef rickfcdb het volgende:
Blijft over een omgebouwde vent en een zeurderig semih aanhangsel conclusie tot 2007 maar weer.
Ik blijf hier nog wel ff ronddwalen maar Talpa is 10% van zijn kijkers kwijt. Nog 9 te gaan.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
Jeroen is een held: Hij liet een scheet in Marlies dr gezicht ( nou ok, vlak bij)
Dat mag Jeroen van mij veel vaker doen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
Jeroen is een held: Hij liet een scheet in Marlies dr gezicht ( nou ok, vlak bij)
Duh. Natuurlijk is Jeroen een held.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
nog 9 ????????'quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:05 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Ik blijf hier nog wel ff ronddwalen maar Talpa is 10% van zijn kijkers kwijt. Nog 9 te gaan.
Iss zooow bizaa-eurr! Ben gelukkig niet de enigste die moeite heeft met Marlies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kan Marlies niet meer horen................. ik vind haar zooooooooooooooo vreselijk
Mo oogt ook veel rustiger nu E10 uit de picture is..... ze is ook steeds zo lekker aan 't studderen, pakt haar ochtendgymnastiek weer op..... alles weer opgeruimd en aan kant: binnen en buiten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:53 schreef T-lex het volgende:
Mo ziet er goed uit....oogt aardig fris en dit is veel beter met d'r haar in een staart...![]()
Altijd dat gekloot met die haarstyle-tang....Tijn had het d'r gisteren ook al met d'r over dat tie een staartje leuker vondt.![]()
Zal straks na het douchen wel weer veranderen...maar voor zolang het mag duren...![]()
In Turkije? Wat lul je nou allemaal?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:46 schreef gerxan het volgende:
screening en voorselectie...gesprekken met psychologen, aantal opdrachten uitvoeren
spelregels doornemen enz
Is zowiezo een zorg minder...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Mo oogt ook veel rustiger nu E10 uit de picture is
Ze zijn allemaal wat vetter aan het worden en daar bedoel ik niet mee dat ze leuker zijn gewordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:13 schreef Anitra het volgende:
Krijgt marlies nu een buikje? Zat net stom verbaasd te kijken naar de streams.
Het lijkt er wel op. Heeft ze ooit nog gezegd of ze ongesteld is geworden of niet?
Heb je de foto's niet gezien?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:43 schreef Verida het volgende:
sabrina zit nog steeds te verklaren dat etienne zo's schatje is enz enz.
Marcia heeft niet het lef om te zeggen dat zij etienne een enorme boerenlul vond.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:09 schreef apestaart het volgende:
Wahaha... zet net de streams aan en dacht al: Wat een lef heeft Rik om zoch overdag in andermans kleren te steken: is het Marlies die zich aan het opmaken is!
Eerst Marlies ok ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:59 schreef pullup het volgende:
Nu is het wel tijd om een van die saaie dozen Micheline of Marcia eruit te flikkeren.
Zo gaan alle spraakmakende mensen eruit, de balans raakt zoek
Wat mij betreft nietquote:
Aan het worden ?????????????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:13 schreef Suikeroom het volgende:
Micheline is echt een roddeltante aan het worden![]()
Dan hoop ik dat Marlies en Michelline meteen gaan roken/ blowen..............quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet![]()
Ze bespreken nu het grappige feit dat er steeds rokers uitgestemd worden.
Alleen Rik rookt nog echt en Marcia rookt al veel minder nu er mindermensen om haar heen zijn die roken.
Mag ook...die is te heftig en bizar.quote:
+ Marcia + Marliesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:27 schreef Woepsje het volgende:
Wat zit die vuile Micheline de boel weer op te stoken zeg, daar mag BB de bewoners ook mee confronteren.
Toen zei Marlies: ik ook ( maar dat zegt ze op alles)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:30 schreef Verida het volgende:
[..]
en semih die zegt net: ik ben alleen maar met mezelf bezig, niet met het spel>![]()
![]()
Ja typisch Marlies die heeft echt geen eigen mening, wordt echt tijd dat die ook naar huis toe gaat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toen zei Marlies: ik ook ( maar dat zegt ze op alles)
ik hoop eigenlijk dat Jeroen ook op Micheline heeft gestemd en dan zet Tijn Marlies op de bankquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:32 schreef Woepsje het volgende:
Ik hoop dat als Tijn genomineerd staat hij zijn joker gebruikt en Micheline op de bank zet zodat ze maandag lekker naar huis toe kan.
Ja das ook nog een optie. Als 1 van die 3 roddeltantes er maar uitgaat maandag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat Jeroen ook op Micheline heeft gestemd en dan zet Tijn Marlies op de bank![]()
Micheline heeft Tijn genomineerd. Ze is bang dat als ie de joker gebruikt, wordt zij op de bank gezet. Denk ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat Jeroen ook op Micheline heeft gestemd en dan zet Tijn Marlies op de bank![]()
Of hilde komt terugquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:43 schreef n1ek het volgende:
Het geld van Etienne zal zo wel komen
Don't underestimate the power of tities!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil dat je in het huis blijft om je tietjes
Is er al een top 2 ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:50 schreef T-lex het volgende:
[..]
Don't underestimate the power of tities!![]()
Loopt hier niet voor niks een scanman tietentopic natuurlijk....![]()
Dit lijkt me een gewone opdracht, want als het niet lukt volgt er meteen een sanctie (alles inleveren dat warm bereid moet worden)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:58 schreef n1ek het volgende:
Geen weekopdracht lijkt me.
Koken in die pot, als dat niet lukt moeten ze avond eten met dingen die niet op vuur of in de oven kunnen.
Inderdaad, want 'houtvuur kost ons bossen'. Wat een gelul zeg. Reken maar eens na wat dat hele ding niet aan energie gekost heeft om te maken. Bij elkaar opgeteld héél veel bomen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:58 schreef n1ek het volgende:
Opdracht van de sponsor ofzo
Slecht idee. Ze is verschrikkelijk. Maar zou ze dan wel te eten zijn? Lijkt me niet!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:00 schreef kleinzusje het volgende:
Hup, Marlies er in laten braden en een feestmaal....................heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Eenschquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:04 schreef BorTheWolf het volgende:
Kan iemand Micheline ff de kogel geven. Ze heeft wel praatjes voor tien de laatste dagen.
Het wacht is op het stopwoordje "biezawwwjjj"quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Oh hij wordt echt warrrrrrrrrrrm hier, wat veeeettttttttt Marlies
Erger me echt kapot aan dat wijf de laatste dagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:04 schreef BorTheWolf het volgende:
Kan iemand Micheline ff de kogel geven. Ze heeft wel praatjes voor tien de laatste dagen.
Ik al iets langer, maar ik kan me voorstellen dat de ergernis niet kleiner is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:07 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Erger me echt kapot aan dat wijf de laatste dagen.
Dat lag op de plek waar de pan moet staanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:07 schreef Kinga het volgende:
wat is dat 'hier' ?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:10 schreef BB6kijker het volgende:
Sabrina dacht dat ze een ruimtereis gingen maken. Had ook gekund natuurlijk.
Top !!! en schenken aan Jeroenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:13 schreef kukeleku het volgende:
Kan Mars niet voor elke "fokking" die ze in een zin gebruikt 1000 euro van haar prijzengeld inleveren, dan is ze er snel doorheen.
![]()
Ze is echt een topkanjertjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:14 schreef bunnyma het volgende:
Sabrina wil er met haar hoofd in: "Misschien word ik wel bruin".
![]()
ja mar dat is toch ook van die energie reclame's ...hoe je energie kunt besparen enzo??quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:09 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat lag op de plek waar de pan moet staan
Ik bedoel ook dat zij het wel heel bijzonder vindt om zo'n oven te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:13 schreef kukeleku het volgende:
Kan Mars niet voor elke "fokking" die ze in een zin gebruikt 1000 euro van haar prijzengeld inleveren, dan is ze er snel doorheen.
![]()
De laatste paar dagen pasquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:07 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Erger me echt kapot aan dat wijf de laatste dagen.
Heeft iets te maken met www.hier.nuquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:07 schreef Kinga het volgende:
wat is dat 'hier' ?
Hij is al een tijdje closer met Jeroen hoor, en trouwens Sabrina heeft net zoveel geld in haar kluis als Jeroen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:43 schreef itsme het volgende:
Tijn valt steeds meer door de mand.
Hij was degene samen met Egbert die het Marlies complot opzette. Het doel: de joker moest er uit. vreemd want meneer heeft er zelf ook een. Ja maar, blablabla, hij zou hem niet gebruiken en zo.
Ik vond het toen al zo dubbel. Nu opeens dikke mik met jeroen (die toevallig het meeste geld in zijn kluis heeft)
Ja maar daar ligt hij al goed bij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:46 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje closer met Jeroen hoor, en trouwens Sabrina heeft net zoveel geld in haar kluis als Jeroen.
Maar die zijn er zoveel die met het spel bezig zijn. Die Micheline loopt de hele dag al de groep op te stoken tegen Tijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar daar ligt hij al goed bij.
Hij is heel erg met het spel bezig en daar zijn ze nu in het huis ook wel achter.
dat is wat mensen suggereren die dat willen zien om een complot tegen hem te smeden.. Micheline is duidelijk bezig met een anti-Tijn campagne..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar daar ligt hij al goed bij.
Hij is heel erg met het spel bezig en daar zijn ze nu in het huis ook wel achter.
piepstem, pinguin en heks mogen alle 3 zsm naar huis achterbakse trollenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
De laatste paar dagen pasIk kan haar vanaf dag 1 niet horen of zien.....
Ze zijn allemaal met het spel bezig (Rik en de zusjes uitgezonderd, vind ik). Maar Tijn doet al die tijd of hij dat niet doen, dat hij voornamelijk met BB meedoet voor z'n broertje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:51 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Maar die zijn er zoveel die met het spel bezig zijn. Die Micheline loopt de hele dag al de groep op te stoken tegen Tijn.
Maar die komt zichzelf nog wel tege. Toen ze vanmiddag voor de zoveelste keer haar roddelverhaal wilde vertellen, greep BB ook in door haar de keukenkast te laten checken.
Ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:56 schreef n1ek het volgende:
Daar is het geld van Etienne
Dan heb je niet goed geluisterd... hij vond dat ze gelijk hadden dat Jeroen oppervlakkig is maar hij irriteert zich er niet meer aan.. en hij is nu idd meer met het spel bezig omdat ie op het punt staat om de joker wel of niet in te zetten.. lijkt me vrij logisch als je daar al zo lang over twijfeltquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal met het spel bezig (Rik en de zusjes uitgezonderd, vind ik). Maar Tijn doet al die tijd of hij dat niet doen, dat hij voornamelijk met BB meedoet voor z'n broertje.
En goed bevriend met Jeroen? Hij zat gisteravond nog op hem af te geven bij Marcia en Rik.
OT: er is weer een brief. Mo moet 'm ophalen in de waskamer. Waarschijnlijk het geld voor Sabrina (van E10).
Ja, van Micheline en van Tijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:05 schreef tonja het volgende:
Is rik al in de kleren van een medebewoner gespot eigenlijk?
ja vannacht in die van micheline en tijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:05 schreef tonja het volgende:
vannacht 2x, Tijn en Micheline =)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:05 schreef tonja het volgende:
lol Alsof Tijn niet al weken bezig is met een anti semih campagne.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is wat mensen suggereren die dat willen zien om een complot tegen hem te smeden.. Micheline is duidelijk bezig met een anti-Tijn campagne..
Precies. en vandaag is hij weer dikke maatjes met hem. Tijn heeft vanaf het begin geclaimd dat hij alles doet voor zijn broertje. onze rik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal met het spel bezig (Rik en de zusjes uitgezonderd, vind ik). Maar Tijn doet al die tijd of hij dat niet doen, dat hij voornamelijk met BB meedoet voor z'n broertje.
En goed bevriend met Jeroen? Hij zat gisteravond nog op hem af te geven bij Marcia en Rik.
OT: er is weer een brief. Mo moet 'm ophalen in de waskamer. Waarschijnlijk het geld voor Sabrina (van E10).
Wie voor mij echt door de mand valt is Micheline, vorige week na het feestje vertelde ze Semih dat Tijn zo lief voor haar geweest. Toen een dag later bleek dat Tijn niet E10 had genomineerd was er niets meer goed aan Tijn en begon ze haar roddelcampagne tegen Tijn, Ik hoop dat Tijn op de bank komt en zijn joker wel gebruikt om dat wicht op de bank te zetten hoewel ik er van overtuigt ben dat hij de bank toch wel overleeft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:43 schreef itsme het volgende:
Tijn valt steeds meer door de mand.
Hij was degene samen met Egbert die het Marlies complot opzette. Het doel: de joker moest er uit. vreemd want meneer heeft er zelf ook een. Ja maar, blablabla, hij zou hem niet gebruiken en zo.
Ik vond het toen al zo dubbel. Nu opeens dikke mik met jeroen (die toevallig het meeste geld in zijn kluis heeft)
Hij beweerde vanaf het begin van het marlies complot dat hij de joker niet zou inzetten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:59 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd... hij vond dat ze gelijk hadden dat Jeroen oppervlakkig is maar hij irriteert zich er niet meer aan.. en hij is nu idd meer met het spel bezig omdat ie op het punt staat om de joker wel of niet in te zetten.. lijkt me vrij logisch als je daar al zo lang over twijfelt
Jeroen denk ik Rik omdat hij hem constant genomineerd heeft. Of Marcia en/of Marlies na afgelopen week tijdens het dansenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:09 schreef gerxan het volgende:
tijn word genomineerd door semih, micheline en marlies denk ik
en wat doet jeroen... marcia?
Dat mocht niet van zijn vader en al helemaal niet van zijn 'vrienden'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:16 schreef bunnyma het volgende:
Ik vond wel dat Rik een beetje sip keek toen Sabrina de brief van E10 voorlas.
Jeroen werd duidelijk genoemd maar geen woord over Rik.
nee hij beweerde dat ie 'm aan Rik zou verkopen.. zo stellig is ie nooit geweest als 3e bewerenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij beweerde vanaf het begin van het marlies complot dat hij de joker niet zou inzetten.
maar goed ik zal weer on topic proberen te gaan.
Slaat natuurlijk ook nergens op, een zonne-oven midden in de herfstquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:20 schreef tonja het volgende:
De pasta is aan het mislukken, het wordt papperig.
Dat komt doordat het niet in kokend water is gegooid, maar Micheline wist het toch weer zo goed.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:20 schreef tonja het volgende:
De pasta is aan het mislukken, het wordt papperig.
Gelijk heeft die. Niet dat ik een grote Tijn fan ben maar als hij ene van die 3 (Mich, Marlies of Marcia) op de bank kan zetten. Des te beter!! Ervanuitgaande dat Marcia wss alweer op de bank zit zou eerst Marlies beter zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:19 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Na te denken over hoe hij door kan gaan met de megamanipulatieactie van hem.
En een sanctiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:21 schreef bunnyma het volgende:
Ik vermoed dat het een koude maaltijd wordt vanavond.
zeker een brief van papa dat e10 wordt aangeklaagdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:22 schreef tonja het volgende:
Marcia moet naar de dbk
Een sanctie voor Marcia? Welnee, zij krijgt gewoon wederom de opdracht om zich voor geld door iemand in het huis te laten vingeren.quote:
HIj mag Marlies erop zetten. Die ontspringt al veel te lang de dans.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Gelijk heeft die. Niet dat ik een grote Tijn fan ben maar als hij ene van die 3 (Mich, Marlies of Marcia) op de bank kan zetten. Des te beter!! Ervanuitgaande dat Marcia wss alweer op de bank zit zou eerst Marlies beter zijn![]()
ja direct na de live gisteren alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:24 schreef tonja het volgende:
Is er al genomineerd dan?
hij verteld toch de waarheid dat het met die zonneoven nooit kan gaan lukken. Omdat de schaduw al komtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:24 schreef riri het volgende:
hé...wat lult die jeroen toch dom steeds
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:23 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Een sanctie voor Marcia? Welnee, zij krijgt gewoon wederom de opdracht om zich voor geld door iemand in het huis te laten vingeren.
Dat ware Rik e Marcia, Tijn hield zich afzijdigquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:56 schreef Day het volgende:
[..]
ze vertrouwen de bewoners niet hahaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:25 schreef bunnyma het volgende:
Marcia moet het cash geld terug geven aan BB.
Marlies vond dat soep veel te makkelijk was en dat zij een echte maaltijd moesten bereiden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:21 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Dat komt doordat het niet in kokend water is gegooid, maar Micheline wist het toch weer zo goed.
nog niet bekend. Marcia zit nog steeds in de dbkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Marcia moet het geld teruggeven? Zijn ze bang dat er ingebroken gaat worden ofzo![]()
Nee, dat zei ze toen ze eruit kwam.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nog niet bekend. Marcia zit nog steeds in de dbk
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:22 schreef tonja het volgende:
BB had ze eerder moeten laten beginnen. Ze hebben nu een veel te zwak waterig zonnetje.
ow ok dacht dat ze nog steeds in de dbk zat. Heb namelijk gemist dat ze eruit kwamquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee, dat zei ze toen ze eruit kwam.
Zal idd voor de veiligheid zijn.
Het was een grapje van BB, zei ze.
Zou jij ze dan vertrouwen met 15000 euro?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:26 schreef gerxan het volgende:
[..]
ze vertrouwen de bewoners niet haha
Bedankt heh, Marlies, zullen ze nu wel denken. Op de bank ermeequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Marlies vond dat soep veel te makkelijk was en dat zij een echte maaltijd moesten bereiden.
Dus nu zalm op toast.
ik zou iemand een geheime opdracht geven omdat geld te stelen enzo. Net zoals Hummie verleden jaar deed door iemand de opdr te geven het geld van Roel te jattenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:29 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zou jij ze dan vertrouwen met 15000 euro?
Ik niet!
quote:
Was dat maar waar. Maar die trol komt er iedere keer mooi weer vanaf..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bedankt heh, Marlies, zullen ze nu wel denken. Op de bank ermee![]()
Walgelijk kwijl wijf.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:33 schreef Morwen het volgende:
Marlies loopt weer te kwijlen dat het vast een topproject is![]()
Mja, je kan pasta natuurlijk koud eten (pastasalade) maar dit ziet er toch ietsje anders uitquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:53 schreef Morwen het volgende:
Het is volgens mij steenkoud wat ze zitten te eten. Ze zijn iets van een kwartier bezig geweest om die prak wat op te leuken.
Tsja, alles kan, maar dit ziet er toch echt uit als de ingewanden van een dier dat toch al een tijdje dood is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, je kan pasta natuurlijk koud eten (pastasalade) maar dit ziet er toch ietsje anders uit
Gatver, Morwen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tsja, alles kan, maar dit ziet er toch echt uit als de ingewanden van een dier dat toch al een tijdje dood is.
Je zag het voor je, hehquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:57 schreef Day het volgende:
[..]
Gatver, Morwen!![]()
Ik zit echt vol verbazing te kijken dat ze het opeten!
Dat heb ik bij alle andere bewoners.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:02 schreef mazaru het volgende:
Ik word toch zo beroerd van het gezicht en de stem van Jeroen, het lijkt wel of die elke dag meer gaat irriteren![]()
![]()
![]()
Lekker hehquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:02 schreef mazaru het volgende:
Ik word toch zo beroerd van het gezicht en de stem van Jeroen, het lijkt wel of die elke dag meer gaat irriteren![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het meerdere dagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:06 schreef arneaux het volgende:
Wat een zaadopdracht van BB trouwens.. Gewoon uit t niets de bewoners één keer een maaltijd met zonnenergie te laten bereiden.
.
Zo erg is het gelukkig nog niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat heb ik bij alle andere bewoners.
Een beetje irritatie vind ik op zich wel leuk, 1 van de charmes van BB.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lekker heh![]()
En dat heb ik met Marlies![]()
Ik denk niet dat het de weekopdracht was, maar gewoon maar even een reclame-opdracht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:06 schreef arneaux het volgende:
Wat een zaadopdracht van BB trouwens.. Gewoon uit t niets de bewoners één keer een maaltijd met zonnenergie te laten bereiden.
.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die oerstomme stem die probeert om zinnen van twee woorden te maken, omdat een zin met drie woorden te moeilijk is.
En dan die leveloze koeieogen van hem![]()
Ja? Maar als t dan gaat regenen? Dan moeten ze maar gewoon koud eten? Dat slaat dan nog nergens op.quote:
ik bij marlies en michelinequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lekker heh![]()
En dat heb ik met Marlies![]()
Doe eerst de genomineerden maar opnoemen en rap nu graag een beetje. De streams zijn om te gapenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de weekopdracht was, maar gewoon maar even een reclame-opdracht.
Ook de bewoners verwachten nog een weekopdracht.
Tja, t is meer een ' dan-hebben-we-dat-ook-een-keer-gedaan-opdracht '. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de weekopdracht was, maar gewoon maar even een reclame-opdracht.
Ook de bewoners verwachten nog een weekopdracht.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:56 schreef Morwen het volgende:
Tsja, alles kan, maar dit ziet er toch echt uit als de ingewanden van een dier dat toch al een tijdje dood is.
Ik weet het niet zeker hoor, maar meende dat hier uit de commentaren te begrijpen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja? Maar als t dan gaat regenen? Dan moeten ze maar gewoon koud eten? Dat slaat dan nog nergens op.
Mwah das dan een soort van weekopdrachtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja? Maar als t dan gaat regenen? Dan moeten ze maar gewoon koud eten? Dat slaat dan nog nergens op.
Micheline kan ik idd ook moeilijk hebben, maar die heb ik geblokkeerd op de 1 of andere manier. Ik volg haar eigenlijk nauwelijks, zo interessant vind ik haarquote:
Aan het zwembad ruiken denk ik...zag er erg vreemd uit i.i.g.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:21 schreef Kinga het volgende:
wtf deed jeroen nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |