Walgelijk kwijl wijf.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:33 schreef Morwen het volgende:
Marlies loopt weer te kwijlen dat het vast een topproject is![]()
Mja, je kan pasta natuurlijk koud eten (pastasalade) maar dit ziet er toch ietsje anders uitquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:53 schreef Morwen het volgende:
Het is volgens mij steenkoud wat ze zitten te eten. Ze zijn iets van een kwartier bezig geweest om die prak wat op te leuken.
Tsja, alles kan, maar dit ziet er toch echt uit als de ingewanden van een dier dat toch al een tijdje dood is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, je kan pasta natuurlijk koud eten (pastasalade) maar dit ziet er toch ietsje anders uit
Gatver, Morwen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tsja, alles kan, maar dit ziet er toch echt uit als de ingewanden van een dier dat toch al een tijdje dood is.
Je zag het voor je, hehquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:57 schreef Day het volgende:
[..]
Gatver, Morwen!![]()
Ik zit echt vol verbazing te kijken dat ze het opeten!
Dat heb ik bij alle andere bewoners.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:02 schreef mazaru het volgende:
Ik word toch zo beroerd van het gezicht en de stem van Jeroen, het lijkt wel of die elke dag meer gaat irriteren![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |