Walgelijk kwijl wijf.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:33 schreef Morwen het volgende:
Marlies loopt weer te kwijlen dat het vast een topproject is![]()
Mja, je kan pasta natuurlijk koud eten (pastasalade) maar dit ziet er toch ietsje anders uitquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:53 schreef Morwen het volgende:
Het is volgens mij steenkoud wat ze zitten te eten. Ze zijn iets van een kwartier bezig geweest om die prak wat op te leuken.
Tsja, alles kan, maar dit ziet er toch echt uit als de ingewanden van een dier dat toch al een tijdje dood is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, je kan pasta natuurlijk koud eten (pastasalade) maar dit ziet er toch ietsje anders uit
Gatver, Morwen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tsja, alles kan, maar dit ziet er toch echt uit als de ingewanden van een dier dat toch al een tijdje dood is.
Je zag het voor je, hehquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:57 schreef Day het volgende:
[..]
Gatver, Morwen!![]()
Ik zit echt vol verbazing te kijken dat ze het opeten!
Dat heb ik bij alle andere bewoners.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:02 schreef mazaru het volgende:
Ik word toch zo beroerd van het gezicht en de stem van Jeroen, het lijkt wel of die elke dag meer gaat irriteren![]()
![]()
![]()
Lekker hehquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:02 schreef mazaru het volgende:
Ik word toch zo beroerd van het gezicht en de stem van Jeroen, het lijkt wel of die elke dag meer gaat irriteren![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het meerdere dagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:06 schreef arneaux het volgende:
Wat een zaadopdracht van BB trouwens.. Gewoon uit t niets de bewoners één keer een maaltijd met zonnenergie te laten bereiden.
.
Zo erg is het gelukkig nog niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat heb ik bij alle andere bewoners.
Een beetje irritatie vind ik op zich wel leuk, 1 van de charmes van BB.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lekker heh![]()
En dat heb ik met Marlies![]()
Ik denk niet dat het de weekopdracht was, maar gewoon maar even een reclame-opdracht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:06 schreef arneaux het volgende:
Wat een zaadopdracht van BB trouwens.. Gewoon uit t niets de bewoners één keer een maaltijd met zonnenergie te laten bereiden.
.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die oerstomme stem die probeert om zinnen van twee woorden te maken, omdat een zin met drie woorden te moeilijk is.
En dan die leveloze koeieogen van hem![]()
Ja? Maar als t dan gaat regenen? Dan moeten ze maar gewoon koud eten? Dat slaat dan nog nergens op.quote:
ik bij marlies en michelinequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lekker heh![]()
En dat heb ik met Marlies![]()
Doe eerst de genomineerden maar opnoemen en rap nu graag een beetje. De streams zijn om te gapenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de weekopdracht was, maar gewoon maar even een reclame-opdracht.
Ook de bewoners verwachten nog een weekopdracht.
Tja, t is meer een ' dan-hebben-we-dat-ook-een-keer-gedaan-opdracht '. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de weekopdracht was, maar gewoon maar even een reclame-opdracht.
Ook de bewoners verwachten nog een weekopdracht.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:56 schreef Morwen het volgende:
Tsja, alles kan, maar dit ziet er toch echt uit als de ingewanden van een dier dat toch al een tijdje dood is.
Ik weet het niet zeker hoor, maar meende dat hier uit de commentaren te begrijpen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja? Maar als t dan gaat regenen? Dan moeten ze maar gewoon koud eten? Dat slaat dan nog nergens op.
Mwah das dan een soort van weekopdrachtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja? Maar als t dan gaat regenen? Dan moeten ze maar gewoon koud eten? Dat slaat dan nog nergens op.
Micheline kan ik idd ook moeilijk hebben, maar die heb ik geblokkeerd op de 1 of andere manier. Ik volg haar eigenlijk nauwelijks, zo interessant vind ik haarquote:
Aan het zwembad ruiken denk ik...zag er erg vreemd uit i.i.g.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:21 schreef Kinga het volgende:
wtf deed jeroen nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |