+ Marcia + Marliesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:27 schreef Woepsje het volgende:
Wat zit die vuile Micheline de boel weer op te stoken zeg, daar mag BB de bewoners ook mee confronteren.
Toen zei Marlies: ik ook ( maar dat zegt ze op alles)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:30 schreef Verida het volgende:
[..]
en semih die zegt net: ik ben alleen maar met mezelf bezig, niet met het spel>![]()
![]()
Ja typisch Marlies die heeft echt geen eigen mening, wordt echt tijd dat die ook naar huis toe gaat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toen zei Marlies: ik ook ( maar dat zegt ze op alles)
ik hoop eigenlijk dat Jeroen ook op Micheline heeft gestemd en dan zet Tijn Marlies op de bankquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:32 schreef Woepsje het volgende:
Ik hoop dat als Tijn genomineerd staat hij zijn joker gebruikt en Micheline op de bank zet zodat ze maandag lekker naar huis toe kan.
Ja das ook nog een optie. Als 1 van die 3 roddeltantes er maar uitgaat maandag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat Jeroen ook op Micheline heeft gestemd en dan zet Tijn Marlies op de bank![]()
Micheline heeft Tijn genomineerd. Ze is bang dat als ie de joker gebruikt, wordt zij op de bank gezet. Denk ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat Jeroen ook op Micheline heeft gestemd en dan zet Tijn Marlies op de bank![]()
Of hilde komt terugquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:43 schreef n1ek het volgende:
Het geld van Etienne zal zo wel komen
Don't underestimate the power of tities!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil dat je in het huis blijft om je tietjes
Is er al een top 2 ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:50 schreef T-lex het volgende:
[..]
Don't underestimate the power of tities!![]()
Loopt hier niet voor niks een scanman tietentopic natuurlijk....![]()
Dit lijkt me een gewone opdracht, want als het niet lukt volgt er meteen een sanctie (alles inleveren dat warm bereid moet worden)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:58 schreef n1ek het volgende:
Geen weekopdracht lijkt me.
Koken in die pot, als dat niet lukt moeten ze avond eten met dingen die niet op vuur of in de oven kunnen.
Inderdaad, want 'houtvuur kost ons bossen'. Wat een gelul zeg. Reken maar eens na wat dat hele ding niet aan energie gekost heeft om te maken. Bij elkaar opgeteld héél veel bomen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:58 schreef n1ek het volgende:
Opdracht van de sponsor ofzo
Slecht idee. Ze is verschrikkelijk. Maar zou ze dan wel te eten zijn? Lijkt me niet!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:00 schreef kleinzusje het volgende:
Hup, Marlies er in laten braden en een feestmaal....................heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Eenschquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:04 schreef BorTheWolf het volgende:
Kan iemand Micheline ff de kogel geven. Ze heeft wel praatjes voor tien de laatste dagen.
Het wacht is op het stopwoordje "biezawwwjjj"quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Oh hij wordt echt warrrrrrrrrrrm hier, wat veeeettttttttt Marlies
Erger me echt kapot aan dat wijf de laatste dagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:04 schreef BorTheWolf het volgende:
Kan iemand Micheline ff de kogel geven. Ze heeft wel praatjes voor tien de laatste dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |