Precies. en vandaag is hij weer dikke maatjes met hem. Tijn heeft vanaf het begin geclaimd dat hij alles doet voor zijn broertje. onze rik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal met het spel bezig (Rik en de zusjes uitgezonderd, vind ik). Maar Tijn doet al die tijd of hij dat niet doen, dat hij voornamelijk met BB meedoet voor z'n broertje.
En goed bevriend met Jeroen? Hij zat gisteravond nog op hem af te geven bij Marcia en Rik.
OT: er is weer een brief. Mo moet 'm ophalen in de waskamer. Waarschijnlijk het geld voor Sabrina (van E10).
Wie voor mij echt door de mand valt is Micheline, vorige week na het feestje vertelde ze Semih dat Tijn zo lief voor haar geweest. Toen een dag later bleek dat Tijn niet E10 had genomineerd was er niets meer goed aan Tijn en begon ze haar roddelcampagne tegen Tijn, Ik hoop dat Tijn op de bank komt en zijn joker wel gebruikt om dat wicht op de bank te zetten hoewel ik er van overtuigt ben dat hij de bank toch wel overleeft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:43 schreef itsme het volgende:
Tijn valt steeds meer door de mand.
Hij was degene samen met Egbert die het Marlies complot opzette. Het doel: de joker moest er uit. vreemd want meneer heeft er zelf ook een. Ja maar, blablabla, hij zou hem niet gebruiken en zo.
Ik vond het toen al zo dubbel. Nu opeens dikke mik met jeroen (die toevallig het meeste geld in zijn kluis heeft)
Hij beweerde vanaf het begin van het marlies complot dat hij de joker niet zou inzetten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:59 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd... hij vond dat ze gelijk hadden dat Jeroen oppervlakkig is maar hij irriteert zich er niet meer aan.. en hij is nu idd meer met het spel bezig omdat ie op het punt staat om de joker wel of niet in te zetten.. lijkt me vrij logisch als je daar al zo lang over twijfelt
Jeroen denk ik Rik omdat hij hem constant genomineerd heeft. Of Marcia en/of Marlies na afgelopen week tijdens het dansenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:09 schreef gerxan het volgende:
tijn word genomineerd door semih, micheline en marlies denk ik
en wat doet jeroen... marcia?
Dat mocht niet van zijn vader en al helemaal niet van zijn 'vrienden'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:16 schreef bunnyma het volgende:
Ik vond wel dat Rik een beetje sip keek toen Sabrina de brief van E10 voorlas.
Jeroen werd duidelijk genoemd maar geen woord over Rik.
nee hij beweerde dat ie 'm aan Rik zou verkopen.. zo stellig is ie nooit geweest als 3e bewerenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij beweerde vanaf het begin van het marlies complot dat hij de joker niet zou inzetten.
maar goed ik zal weer on topic proberen te gaan.
Slaat natuurlijk ook nergens op, een zonne-oven midden in de herfstquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:20 schreef tonja het volgende:
De pasta is aan het mislukken, het wordt papperig.
Dat komt doordat het niet in kokend water is gegooid, maar Micheline wist het toch weer zo goed.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:20 schreef tonja het volgende:
De pasta is aan het mislukken, het wordt papperig.
Gelijk heeft die. Niet dat ik een grote Tijn fan ben maar als hij ene van die 3 (Mich, Marlies of Marcia) op de bank kan zetten. Des te beter!! Ervanuitgaande dat Marcia wss alweer op de bank zit zou eerst Marlies beter zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:19 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Na te denken over hoe hij door kan gaan met de megamanipulatieactie van hem.
En een sanctiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:21 schreef bunnyma het volgende:
Ik vermoed dat het een koude maaltijd wordt vanavond.
zeker een brief van papa dat e10 wordt aangeklaagdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:22 schreef tonja het volgende:
Marcia moet naar de dbk
Een sanctie voor Marcia? Welnee, zij krijgt gewoon wederom de opdracht om zich voor geld door iemand in het huis te laten vingeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |