Ik al iets langer, maar ik kan me voorstellen dat de ergernis niet kleiner is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:07 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Erger me echt kapot aan dat wijf de laatste dagen.
Dat lag op de plek waar de pan moet staanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:07 schreef Kinga het volgende:
wat is dat 'hier' ?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:10 schreef BB6kijker het volgende:
Sabrina dacht dat ze een ruimtereis gingen maken. Had ook gekund natuurlijk.
Top !!! en schenken aan Jeroenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:13 schreef kukeleku het volgende:
Kan Mars niet voor elke "fokking" die ze in een zin gebruikt 1000 euro van haar prijzengeld inleveren, dan is ze er snel doorheen.
![]()
Ze is echt een topkanjertjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:14 schreef bunnyma het volgende:
Sabrina wil er met haar hoofd in: "Misschien word ik wel bruin".
![]()
ja mar dat is toch ook van die energie reclame's ...hoe je energie kunt besparen enzo??quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:09 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat lag op de plek waar de pan moet staan
Ik bedoel ook dat zij het wel heel bijzonder vindt om zo'n oven te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:13 schreef kukeleku het volgende:
Kan Mars niet voor elke "fokking" die ze in een zin gebruikt 1000 euro van haar prijzengeld inleveren, dan is ze er snel doorheen.
![]()
De laatste paar dagen pasquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:07 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Erger me echt kapot aan dat wijf de laatste dagen.
Heeft iets te maken met www.hier.nuquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:07 schreef Kinga het volgende:
wat is dat 'hier' ?
Hij is al een tijdje closer met Jeroen hoor, en trouwens Sabrina heeft net zoveel geld in haar kluis als Jeroen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:43 schreef itsme het volgende:
Tijn valt steeds meer door de mand.
Hij was degene samen met Egbert die het Marlies complot opzette. Het doel: de joker moest er uit. vreemd want meneer heeft er zelf ook een. Ja maar, blablabla, hij zou hem niet gebruiken en zo.
Ik vond het toen al zo dubbel. Nu opeens dikke mik met jeroen (die toevallig het meeste geld in zijn kluis heeft)
Ja maar daar ligt hij al goed bij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:46 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje closer met Jeroen hoor, en trouwens Sabrina heeft net zoveel geld in haar kluis als Jeroen.
Maar die zijn er zoveel die met het spel bezig zijn. Die Micheline loopt de hele dag al de groep op te stoken tegen Tijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar daar ligt hij al goed bij.
Hij is heel erg met het spel bezig en daar zijn ze nu in het huis ook wel achter.
dat is wat mensen suggereren die dat willen zien om een complot tegen hem te smeden.. Micheline is duidelijk bezig met een anti-Tijn campagne..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar daar ligt hij al goed bij.
Hij is heel erg met het spel bezig en daar zijn ze nu in het huis ook wel achter.
piepstem, pinguin en heks mogen alle 3 zsm naar huis achterbakse trollenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
De laatste paar dagen pasIk kan haar vanaf dag 1 niet horen of zien.....
Ze zijn allemaal met het spel bezig (Rik en de zusjes uitgezonderd, vind ik). Maar Tijn doet al die tijd of hij dat niet doen, dat hij voornamelijk met BB meedoet voor z'n broertje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:51 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Maar die zijn er zoveel die met het spel bezig zijn. Die Micheline loopt de hele dag al de groep op te stoken tegen Tijn.
Maar die komt zichzelf nog wel tege. Toen ze vanmiddag voor de zoveelste keer haar roddelverhaal wilde vertellen, greep BB ook in door haar de keukenkast te laten checken.
Ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:56 schreef n1ek het volgende:
Daar is het geld van Etienne
Dan heb je niet goed geluisterd... hij vond dat ze gelijk hadden dat Jeroen oppervlakkig is maar hij irriteert zich er niet meer aan.. en hij is nu idd meer met het spel bezig omdat ie op het punt staat om de joker wel of niet in te zetten.. lijkt me vrij logisch als je daar al zo lang over twijfeltquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal met het spel bezig (Rik en de zusjes uitgezonderd, vind ik). Maar Tijn doet al die tijd of hij dat niet doen, dat hij voornamelijk met BB meedoet voor z'n broertje.
En goed bevriend met Jeroen? Hij zat gisteravond nog op hem af te geven bij Marcia en Rik.
OT: er is weer een brief. Mo moet 'm ophalen in de waskamer. Waarschijnlijk het geld voor Sabrina (van E10).
Ja, van Micheline en van Tijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:05 schreef tonja het volgende:
Is rik al in de kleren van een medebewoner gespot eigenlijk?
ja vannacht in die van micheline en tijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:05 schreef tonja het volgende:
vannacht 2x, Tijn en Micheline =)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:05 schreef tonja het volgende:
lol Alsof Tijn niet al weken bezig is met een anti semih campagne.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is wat mensen suggereren die dat willen zien om een complot tegen hem te smeden.. Micheline is duidelijk bezig met een anti-Tijn campagne..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |