abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42762504
Y'all folks must be hearin' things, ai ain't neveh been in Texas in mah life!

Okay, 't is beter als je 't hoort dan leest En ja ik heb wel wat Texaans opgepikt toen ik daar woonde, maar niet zo erg hoor

Ik vind al die verschillende accenten meestal wel leuk. BBC English is wel wat bekakt maar heeft ook leuke associaties met oudere films enzo....

/ziet dat dit draadje in KLB staat
//is dus veel te positief
///okay, ik ga al
pi_42765980
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 03:27 schreef StefanP het volgende:

[..]

Als je een punt wil maken, doe je er de volgende keer wel goed aan om niet als een Nederlander die iets letterlijk vertaalt, met alle pijnlijke resultaten en spelfouten van dien, over te komen... je lijkt Jan-Peter Balkenende wel met z'n steenkolen Engels.
"alle spelfouten"? Er zit maar 1 spelfout in, en dat is 'weak minded' ipv 'weak-minded'. En er ontbreken wat hoofdletters hier en daar.

Je weet trouwens niet waar je het over hebt als je zegt dat JPB in steenkolenengels praat. Zijn Engels is helemaal niet slecht, hij heeft alleen niet het juiste accent om het overtuigend te laten klinken.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 12:18:15 #103
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42767108
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 11:35 schreef m021 het volgende:

[..]

"alle spelfouten"? Er zit maar 1 spelfout in, en dat is 'weak minded' ipv 'weak-minded'. En er ontbreken wat hoofdletters hier en daar.

Je weet trouwens niet waar je het over hebt als je zegt dat JPB in steenkolenengels praat. Zijn Engels is helemaal niet slecht, hij heeft alleen niet het juiste accent om het overtuigend te laten klinken.
Klopt helemaal wat je zegt.

Ik zal voor onze vriend StefanP de volgende keer een spellingcheck doen, want de koppelteken vergeten tussen weak en minded is natuurlijk wel een grove fout waarvoor ik in de hel zal moeten branden.

Tja en hoofdletters schieten er wel eens bij in als je de shift te vroeg los laat.
Horrible Cunt!
pi_42767642
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 08:09 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Dude, I am english. I'm pretty amazed that an american dutchman tells me that my grammar is incorrect. Nice try mate, better luck next time.
Je zou beter moeten weten dan met mij over Engels te ruzien... learn to pick your fights.

"Listen mate. American english is an uncouth simplified form of the original english. This is because the average american cannot grasp the lovely original english. Actually they can't even spell english properly. They have to simplify it so that it caters for the weak minded people that the largest part of the american population consists of."

the original English
English zonder hoofdletter
American zonder hoofdletter
weak minded ipv weak-minded
people that the largest part ... consists of
caters for

Je bent gewoon een van de vele Nederlanders die doet alsof ie perfect Engels spreekt, terwijl ik al aan je zinsbouw kan zien dat je helemaal geen native speaker bent.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 18 oktober 2006 @ 12:50:08 #105
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42767945
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:38 schreef StefanP het volgende:

[..]

Je zou beter moeten weten dan met mij over Engels te ruzien... learn to pick your fights.

"Listen mate. American english is an uncouth simplified form of the original english. This is because the average american cannot grasp the lovely original english. Actually they can't even spell english properly. They have to simplify it so that it caters for the weak minded people that the largest part of the american population consists of."

the original English
cater for

Je bent gewoon een van de vele Nederlanders die doet alsof ie perfect Engels spreekt, terwijl ik al aan je zinsbouw kan zien dat je helemaal geen native speaker bent.
Grappig! En toch ben ik een native speaker. Wat betreft de hoofdletters en weak minded heb ik al aangegeven. Wat betreft zinsopbouw is niks mis mee. Ik zou het in een rapport anders hebben geschreven, maar fout is het niet. In het engels kun je namelijk vrij weinig echt fout doen in de zinsopbouw. Of wil je zeggen, dat de engelsman die mij 2 maanden geleden een cursus gegeven heeft het ook fout heeft? Ik heb voor deze cursus meerdere keren teksten moeten schrijven. Deze man was onder de indruk van mijn engels en was verbaasd, dat ik nooit les in engeland gevolgd heb. Ook mijn moeder, die in de vertaling business zit, vindt mijn engels uitstekend.

Dus in andere woorden jij bent zo'n persoon die engels geleerd heeft via school en op basis daarvan engels van native speakers gaat beoordelen . Ik schrijf hier engels zoals ik het spreek en niet zoals ik het in officiele papieren zet.

Nu jij weer.

[ Bericht 1% gewijzigd door tong_poh op 18-10-2006 13:13:49 ]
Horrible Cunt!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 13:01:54 #106
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_42768242
quote:

[..]

*knip*
StefanP doet net alsof hij taalpurist is

Ik durf te wedden dat als ik Engels met je ga praten dat je een dikke n00b bent met een steenkolen wannabe US-NL acccent. (dat hoor je toch zo)
Ik ben vaak genoeg naar de States geweest, niks mis mee, alleen kunnen ze echt geen Engels... Die uitspraak alleen al, zo overdreven en vervormd

Ook best wel raar dat de meeste native speakers het US accent haten. (UK,IRL,RSA,NZ,AUS) En als je goed de Engelse taal gaat analyseren zie je dat het allemaal op het Oxford English gebaseerd is. (check maar bij Aus/NZ; niet de über rednecks uiteraard)

Oja, en ik spreek ook met een Oxford English accent, lovin'it mate! cheers!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_42768410
quote:

[..]

the original English
caters for

'the largest part ... consists of' is prima. Wat wilde jij ervan maken, 'consist of'? Dát zou wél fout zijn. Met 'caters for' is ook niks mis; dacht je soms dat 'to cater' 'het eten verzorgen op een receptie' betekent?

'the original English' klopt helemaal, of je de uitspraak nu mooi vindt of niet. Het Engelse Engels ís het originele Engels, of wilde je soms beweren dat de taal in Amerika is uitgevonden?

Hoofdletters vallen niet onder spel- en zinsbouwfouten, en weak-minded was al aangegeven.
Als we het over hoofdletters gaan hebben trouwens: in jouw post ontbreekt ook nogal wat interpunctie.
pi_42769737
Volgens mij spreekt StefanP Engels zoals Maikuuul Nederlands spreekt
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_42770287
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:50 schreef tong_poh het volgende:

Dus in andere woorden jij bent zo'n persoon die engels geleerd heeft via school en op basis daarvan engels van native speakers gaat beoordelen . Ik schrijf hier engels zoals ik het spreek en niet zoals ik het in officiele papieren zet.

Nu jij weer.
Ik ben in een Engels sprekend land opgegroeid, dus mijn kennis komt niet enkel uit boeken. Ik durf er zelfs geld op te zetten dat ik beter Engels spreek en schrijf dan wie dan ook - spelling/grammar is een van de weinige dingen waar ik echt interesse in heb, een tic zeg maar. Woorden als -uit m'n hoofd- Brobdingnagian, orchidaceous, mawkishness, callipygian, defenestration e.d. maken deel uit van m'n woordenschat, terwijl 99% van de users hier daar toch echt een woordenboek voor nodig heeft. Ja, ik lees zelfs het woordenboek voor m'n plezier
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_42770414
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:01 schreef Public_NME het volgende:

[..]

StefanP doet net alsof hij taalpurist is

Ik durf te wedden dat als ik Engels met je ga praten dat je een dikke n00b bent met een steenkolen wannabe US-NL acccent. (dat hoor je toch zo)

Oja, en ik spreek ook met een Oxford English accent, lovin'it mate! cheers!
1. Dat ben ik ook.

2. Inderdaad: wedden?

3. Precies dat bekakte aardappel-in-de-keel kutaccent waar ik zo'n hekel aan heb dus
-Mark Steyn
pi_42770787
Waarom wist je dan niet dat 'the largest part ... consists of' wel correct was?

Patser
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_42772301
Amerikaans engels

Brits engels
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_42772387
amerikaans engels = ordinair

brits engels
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:22:09 #114
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_42772533
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:14 schreef Ludger het volgende:
Amerikaans engels

Brits engels

Amerikaans is kut

Alleen hoe die Chazcha ofzo Engels praat vind ik irritant
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_42772553
Sacha Baron Cohen?
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:34:24 #116
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_42772951
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:22 schreef Erasmusch het volgende:
Sacha Baron Cohen?
Die rooie Nederlandse Morali ofzo
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_42773199
Britten (de mannen dan he) zijn geil en Brits Engels is nog veel geiler.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:46:52 #118
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42773369
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:09 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik ben in een Engels sprekend land opgegroeid, dus mijn kennis komt niet enkel uit boeken. Ik durf er zelfs geld op te zetten dat ik beter Engels spreek en schrijf dan wie dan ook - spelling/grammar is een van de weinige dingen waar ik echt interesse in heb, een tic zeg maar. Woorden als -uit m'n hoofd- Brobdingnagian, orchidaceous, mawkishness, callipygian, defenestration e.d. maken deel uit van m'n woordenschat, terwijl 99% van de users hier daar toch echt een woordenboek voor nodig heeft. Ja, ik lees zelfs het woordenboek voor m'n plezier
Ok mooi. Punt blijft dat amerikaans engels klote klinkt en een versimpelde vorm van het originele engels is.
Horrible Cunt!
pi_42773416
Beetje jammer dat Amerikaans Engels alleen met Redneck Engels wordt geassocieerd... Boston Engels klinkt al veel beter Yanks
Ik steek je moeder in de fik!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:50:44 #120
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42773474
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:48 schreef cheukert het volgende:
Beetje jammer dat Amerikaans Engels alleen met Redneck Engels wordt geassocieerd... Boston Engels klinkt al veel beter Yanks
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht het boston engels wat weg had van het originele engels.
Horrible Cunt!
pi_42773742
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:50 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker, maar ik dacht het boston engels wat weg had van het originele engels.
Ter herinnering, John Kerry... heel andere stem dan G.W. Bush
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  woensdag 18 oktober 2006 @ 16:02:24 #122
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42773838
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:59 schreef Ludger het volgende:

[..]

Ter herinnering, John Kerry... heel andere stem dan G.W. Bush
Ik kan de accent van John Kerry even niet voor de geest halen.
Horrible Cunt!
pi_42777874
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:13 schreef StefanP het volgende:

3. Precies dat bekakte aardappel-in-de-keel kutaccent waar ik zo'n hekel aan heb dus
beter dan een aardappel in je kont accent
  woensdag 18 oktober 2006 @ 18:12:55 #124
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_42778392
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:13 schreef StefanP het volgende:

[..]

Je weet dus duidelijk niet waarover je praat... Oxford English is er ook in gradaties, en plain Oxford English is totaal niks mis mee.
In NL heb je toch ook verschillen tussen ABN en de kakkers?!

btw. cockney English rocks
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_42778924
quote:

Ik durf er zelfs geld op te zetten dat ik beter Engels spreek en schrijf dan wie dan ook
Hoezo zelfoverschatting, hoezo superioriteitsgevoel.

Ik durf er geld op te zetten dat de gemiddelde professor in de Engelse taal beter Engels spreekt en schrijft dan jij.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 19:08:30 #126
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42779902
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:31 schreef m021 het volgende:
Hoezo zelfoverschatting, hoezo superioriteitsgevoel.
Als ik het goed herinner heeft StefanP het vaker met mensen hier aan de stok gehad door zijn superioriteitsgevoel. Zal wel een aardig persoon zijn om irl te kennen.
Horrible Cunt!
pi_42780732
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 17:55 schreef Prego het volgende:

[..]

beter dan een aardappel in je kont accent
  woensdag 18 oktober 2006 @ 19:32:05 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42780740
brrrr. Als ik via Xbox live zit te gamen, versta ik er ook niks van wat ze zeggen.
Niet meer actief op Fok!
pi_42782889
Mwah, het Oxford English, en de meer neutrale vormen, dus niet de superbekakte, zijn wel mooi.
Maar als ik zo'n accent hoor van die aso/chav/etc. dan krijg ik echt tranen van verdriet in mijn ogen. Waarom oh waarom is Engeland precies het tegenovergestelde van het perfecte land, een beeld dat ik in mijn jonge jaren koesterde

Trouwens, wat is dit ? Een verkapt kijk me goed Engels kunnen topic ? Letz stop dis faiting ok
pi_42784713
Ik vind het Engels uit Canada ook wel wat hebben, lijkt veel op Amerikaans, maar is toch net wat minder schreeuwerig.

En het Engels wat ze in Zuid-Afrika spreken is ook erg helder.
pi_42784860
quote:

[..]

In je bovenstaande post maak je nu al vrij veel (Nederlandse) taal- en grammaticafouten.

Je bent inderdaad lang niet meer in Nederland geweest.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:25:32 #132
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_42785195
Brits Engels is gaaf, wel het nette dan, niet dat platte waarbij ze de laatste medeklinkers inslikken "Who ave uw done the?" En Amerikaans Engels is gewoon vreselijk. Welsh en Schots heerst
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:28:04 #133
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_42785309
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:25 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Brits Engels is gaaf, wel het nette dan, niet dat platte waarbij ze de laatste medeklinkers inslikken "Who ave uw done the?" En Amerikaans Engels is gewoon vreselijk. Welsh en Schots heerst
Wat is er mis met Amerikaans Engels?
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:29:21 #134
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_42785350
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Wat is er mis met Amerikaans Engels?
De manier waarop Amerikanen het Engels uitspreken vind ik erg lelijk.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:30:22 #135
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_42785390
Ik zweer nog altijd bij Ruud Lubbers Engels.
pi_42785525
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:28 schreef Secretus het volgende:
Mwah, het Oxford English, en de meer neutrale vormen, dus niet de superbekakte, zijn wel mooi.
Maar als ik zo'n accent hoor van die aso/chav/etc. dan krijg ik echt tranen van verdriet in mijn ogen. Waarom oh waarom is Engeland precies het tegenovergestelde van het perfecte land, een beeld dat ik in mijn jonge jaren koesterde

Trouwens, wat is dit ? Een verkapt kijk me goed Engels kunnen topic ? Letz stop dis faiting ok
Nee, chavengels is juist geweldig Heerlijk dat ze bijna alle t's inslikken (Mike van the Streets heeft er ook een handje van).
  donderdag 19 oktober 2006 @ 00:41:03 #137
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_42792750
Ik vind het hier in Ierland wel leuk. Wat vooral opvalt is dat heel veel lui 'oe' zeggen ipv 'u' (als in but -> boet). Amerikaans Engels vind ik verschrikkelijk overdreven,het is een luie manier van praten waarbij een woord vaak zoveel mogelijk wordt ingekort om maar zo weinig mogelijk lettergrepen te bevatten. Het mooist vind ik juist Brits Engels zoals het door Tony Blair wordt uitgesproken. Ik kan de man zelf niet uitstaan maar hij praat wel mooi.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 oktober 2006 @ 00:58:18 #138
862 Arcee
Look closer
pi_42793159
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:34 schreef StefanP het volgende:
Engels is , maar dan wel Amerikaans Engels. Brits Engels daarentegen... vreselijk. Van die lui met een aardappel in hun keel. Een totaal inefficiente manier om iets uit te spreken.
Oh, heerlijk. Brits Engels, zoals Elizabeth Hurley 't uitspreekt. Zalig.
quote:
Door de WC spoelen dat vreselijke dialect! Ja, het is een dialect. Amerikaans Engels is het enige juiste Engels. Brits Engels is daoohhhwnroooiggght ghaaaaassstly
Die Britten hebben 't uitgevonden, man.

Amerikaans Engels.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:42:41 #139
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42796937
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 03:24 schreef StefanP het volgende:

[..]

Dude Brits Engels is vele malen nasaler dan Amerikaans Engels.
Nee hoor. Nasaal is wanneer je klinkers met je neus laat doorklinken. Iets wat de gemiddelde brit niet eens voor elkaar krijgt. En gelukkig maar.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  donderdag 19 oktober 2006 @ 10:31:55 #140
105460 DerBolle
Electro Native
pi_42797887
sorry maar als je brits niet kan verstaan ben je aardig dom

als dialect zoals cockney zijn wel wat moeilijker..

maar Schots vooral nu ik het accent zelf begin te spreken zonder er bij na te denken..
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
pi_42810403
Of hoe Canadezen het uitspreken ook wel grappig
kehnehdiiijun
  donderdag 19 oktober 2006 @ 17:37:08 #142
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_42810799
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:23 schreef cheukert het volgende:
Of hoe Canadezen het uitspreken ook wel grappig
kehnehdiiijun
Terence & Phillip... Abeut! :;)
pi_42810877
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:37 schreef Public_NME het volgende:

[..]

En ze zeggen overal 'eh?' achter. Of is dat alleen in de Simpsons
pi_42811099
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:37 schreef Public_NME het volgende:

[..]

of aboet
pi_42811331
Vind US Engels juist heel erg irritant..

Engels Engels is geweldig !

Innit?
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_42812148
engels engels, iers engels, schots engels zijn gewoon beter dan US engels
US engels klinkt nep
pi_42813782
Zijn we hier trouwens in Pleasantville, waar alles zwart-wit is ?
Brits Engels heeft sommige onverstaanbare ordinaire dialecten, Amerikaans Engels ook.
Brits Engels heeft ook mooie, verstaanbare dialecten, Amerikaans Engels ook.

Dit alles in mijn mening natuurlijk, maar je moet ook wel eens verder kijken dan één dialect, dus niet :

"Amerikaans Engels zuigt, luister maar naar de rednecks !!"
"Brits Engels ruled, Oxford English bla bla"
pi_42814208
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:25 schreef Secretus het volgende:
Zijn we hier trouwens in Pleasantville, waar alles zwart-wit is ?
Brits Engels heeft sommige onverstaanbare ordinaire dialecten, Amerikaans Engels ook.
Brits Engels heeft ook mooie, verstaanbare dialecten, Amerikaans Engels ook.

Dit alles in mijn mening natuurlijk, maar je moet ook wel eens verder kijken dan één dialect, dus niet :

"Amerikaans Engels zuigt, luister maar naar de rednecks !!"
"Brits Engels ruled, Oxford English bla bla"
goede post
pi_42830473
hehe ja das waar natuurlijk.
er is ook heel lelijk uk engels

maargoed dit is klb hier is geen ruimte voor nuance
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:04:28 #150
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_42836452
Iers!
pi_42838046
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:04 schreef Yozzz het volgende:
Iers!
die gasten moeten ze helemaal afschieten
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:49:51 #152
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_42839757
Oostenrijks engels !!!

Ai Ahm Bak !

(arnold)..
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
pi_42839791
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:49 schreef Antal het volgende:
Oostenrijks engels !!!

Ai Ahm Bak !

(arnold)..
AAL BIE BAAK is het lul
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:51:25 #154
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_42839799
Amerikaans Engels is geen taal, dat is Engels voor mensen met een orale verlamming.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:53:38 #155
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_42839860
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 08:39 schreef Koewam het volgende:
toen de engelsen zich in de vs vestigden spraken ze met ongeveer hetzelfde accent als de amerikanen nu het amerikaanse accent bestaat dus langer

Bron? weet ik niet meer.
Ze spraken zoals de rednecks nu doen, dat slome ietwat platte.
pi_42840332
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:04 schreef Yozzz het volgende:
Iers!

en schots .
Tap tap tap
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:18:19 #157
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_42840523
quote:

[..]

Toch schattig dat je zo'n geweldige interesse hebt in grammatica, er fantastisch goed in bent en nog te stom bent om te zien dat er aan die post waar je over gaat zitten janken practisch geen fouten bevat.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:31:58 #158
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_42840909
Het juist accent maakt een Brits meisje vaak ook 10 keer lekkerder.

[ Bericht 3% gewijzigd door TrenTs op 20-10-2006 18:03:58 ]
pi_42846504
scouse of geordie?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:56:57 #160
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_42846664
Mijn vriend praat onverstaanbaar Engels Hij komt uit Yorkshire. Hoewel hij in het begin minimaal vijf keer moest herhalen, vind ik dit beter klinken dan het bekakte Engels
pi_42846814
Look at me man, look at my cars, my music, i'm great
pi_42849036
Alle accenten zijn sowieso irritant om aan te horen... Praat gewoon normaal dan is iedereen blij.
:)
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:32:32 #163
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42851386
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 17:18 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Toch schattig dat je zo'n geweldige interesse hebt in grammatica, er fantastisch goed in bent en nog te stom bent om te zien dat er aan die post waar je over gaat zitten janken practisch geen fouten bevat.
Zijn verhaaltje, dat in het nederlands is geschreven bevat volgens mij mischien meer foutjes. Ik vind het persoonlijk een beetje triest als je op zo'n dingen gaat letten. Men schrijft hier zoals men spreekt. Als je een rapport schrijft, dan begrijp ik als je gaat mierenneuken over details. Zolang je spelling goed is en je probeert de juiste interpunctie te gebruiken, dan is het toch goed als je hier post.

Ik denk, dat mensen meestal over grammatica beginnen als ze geen fatsoenlijk weerwoord weten te verzinnen. Meestal proberen ze dan ook de tegenpartij belachelijk te maken.
Horrible Cunt!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:37:27 #164
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_42851513
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 17:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

en schots .
Mee eens!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:39:01 #165
97745 Thorical
finding a way
pi_42851558
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 23:42 schreef Apropos het volgende:
Met wat voor onmogelijke termen wordt hier wel niet gesmeten?
Overigens verhoudt ´´Amerikaans´´ Engels zich tot ´´Brits´´ Engels als Waals tot Frans.
Dus laat mijn standaard nou maar Engels, Engels blijven. En dat niet gaan veranderen in Amerikaans , Hispanic of anders Engels.
pi_42852272
idd, ik moet altijd van dat accent walgen en al helemaal van bepaalde woordjes zoals:
To fancy
Iemand leuk vinden

To Fancy... klinkt gewoon GAY!

Mijn engeland, wat doe je
Fix je taal, en al helemaal je accent
Gelukkig hoor ik het accent veel minder in de engelse les, merk er amper iets van

Maar hetzelfde als voor die kutlanden als Italie, Frankrijk bijv ook met hun kutaccent, Italie van dat cappuchino-reclame, ik kotste
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_42852316
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 17:31 schreef TrenTs het volgende:
Het juist accent maakt een Brits meisje vaak ook 10 keer lekkerder.
Zweeds, das echt zooo'n vet accent en zoooon vette taal
En als je een lekker wijf tegenkomt en echt dat accent gebruikt en die mooie taal dan smelt je gewoon van geilheid !
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_42852480
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:02 schreef Sjibble het volgende:

Luister maar niet naar Sjibble, Engeland.

Engels accent
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:14:01 #169
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42852684
Engels engels is echt top beter dan dat zeer slechte USA dialect
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_42855366
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 23:46 schreef nsfw het volgende:
Wat dacht je van australisch!
Australisch vind ik juist het aller aller leukst klinken en Brits Engels is ook gewoonweg top
Ik support gevallen topclubs!
pi_42857142
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:02 schreef Sjibble het volgende:
idd, ik moet altijd van dat accent walgen en al helemaal van bepaalde woordjes zoals:
To fancy
Iemand leuk vinden

To Fancy... klinkt gewoon GAY!

Gelukkig hoor ik het accent veel minder in de engelse les, merk er amper iets van

Maar hetzelfde als voor die kutlanden als Italie, Frankrijk bijv ook met hun kutaccent, Italie van dat cappuchino-reclame, ik kotste
DO U FANCY A SHAG?
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_42857321
Uhm, ik begrijp wat je bedoelt (ik zelf ga naar een Brtise school) maar gelukkig wordt hier soort van tussen Engels en Amerikaans in gesproken. Het klinkt wat netter. Als er weer een een of andere nieuwe chav op onze school komt kan je echt horen wat een graf accent veel mensen hebben. Maar ja, wat dacht je van Nederlandse accenten? Rotterdams / Amsterdams kan ik nou ook niet echt mooi noemen. Over het gemiddelde Nederlands-Engels accent kan ik ook weinig goeds zeggen. Maar dat isweer een ander verhaal.
Cool story, Hansel.
pi_42858122
Ik moest bij Speaker RP leren spreken . En toen een blok later kregen we een docent uit Manchester . En het blok daarna iemand uit Londen. Dus van RP kwam toen niet zo heel veel meer terecht . Maar ik vind RP niet lelijk ofzo, ik vind het wl geinig . Ik vind het altijd leuk om heel posh op z'n Bridget Jones: 'Do you know where the toilets are?' te zeggen .
Tap tap tap
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:26:18 #174
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_42858663
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest bij Speaker RP leren spreken . En toen een blok later kregen we een docent uit Manchester . En het blok daarna iemand uit Londen. Dus van RP kwam toen niet zo heel veel meer terecht . Maar ik vind RP niet lelijk ofzo, ik vind het wl geinig . Ik vind het altijd leuk om heel posh op z'n Bridget Jones: 'Do you know where the toilets are?' te zeggen .
"Could you show me the way to the station, please?"
pi_42858875
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:26 schreef Yozzz het volgende:

[..]

"Could you show me the way to the station, please?"
Toen ik voor het eerst in Engeland was zei ik weleens per ongeluk 2 keer please in één zin .
Tap tap tap
pi_42863595
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:03 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Zweeds, das echt zooo'n vet accent en zoooon vette taal
En als je een lekker wijf tegenkomt en echt dat accent gebruikt en die mooie taal dan smelt je gewoon van geilheid !
VIll du knula?
pi_42864873
Amerikaans Engels klinkt vet, niet zo stijf als het Brits maar lekker chill en relax..Vooral het Texaans Engels is geniaal.
Ik moet wel zeggen dat ik bijv. Blair wel mooi Engelis vindt praten.
niks
pi_42867164
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:23 schreef kurwa_mac het volgende:
Amerikaans Engels klinkt vet, niet zo stijf als het Brits maar lekker chill en relax..Vooral het Texaans Engels is geniaal.
Ik moet wel zeggen dat ik bijv. Blair wel mooi Engelis vindt praten.
Leuke naam heb je trouwens
pi_42869152
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:27 schreef cheukert het volgende:

[..]

VIll du knula?
*knulla
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_42869650
Dat Brits Engels is inderdaad vaag, net of ze niet verder gingen met het ontwikkelen van hun taal .
pi_42871797
Ik vind het Brits Engels juist mooi bijvoorbeeld Castle, dat vind ik persoonlijk echt niet klinken in het Americaans engels: Kestel? wtf? tis toch echt een A die daar staat
Maar ben het ook eens met diegene die het zweedse accent zei
pi_42872098
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:34 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

*knulla
ar du pilsk?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:40:57 #183
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_42872259
Ik kan praktisch elk accent Engels lullen, maar Brits Engels is toch mooier, Americans is gewoon "flat" Engels al neig ik van nature meer naar Noord-Amerikaans Engels, vele Nederlanders die ik tegenkom denken dat ik Canadees of Engels ben.

Anyway, met elk topic weet StefanP zich belachelijker te maken wat wel echt een verschrikkelijk prestatie gezien ie een rechtse republikeinse VS-fanboy in de VS is die totaal vervreemd is aan elk Europees moraal en heilig gelooft in zn Amerikaanse indoctrinatie en algemene beweringen van democratie.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_42872288
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik kan praktisch elk accent Engels lullen, maar Brits Engels is toch mooier, Americans is gewoon "flat" Engels al neig ik van nature meer naar Noord-Amerikaans Engels, vele Nederlanders die ik tegenkom denken dat ik Canadees of Engels ben.
Bedankt voor je niet boeiende uitleg over wat voor accenten je wel allemaal niet kan spreken.

Ik post om het posten.
pi_42872354
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:42 schreef Furious het volgende:

[..]

Bedankt voor je niet boeiende uitleg over wat voor accenten je wel allemaal niet kan spreken.

Pssst, hij denkt dat anderen dat cool vinden en hem een compliment willen geven!
*hij kan niet eens nederlands spelle!*
pi_42872897
Amerikanen
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_42872950
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:07 schreef Jett het volgende:
Amerikanen
Jett!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:17:56 #188
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_42873160
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:22 schreef Nilith het volgende:
Ik vind het Brits Engels juist mooi bijvoorbeeld Castle, dat vind ik persoonlijk echt niet klinken in het Americaans engels: Kestel? wtf? tis toch echt een A die daar staat
Maar ben het ook eens met diegene die het zweedse accent zei
Maak daar maar rustig kessel van. Die ongeremde fastfoodvreters zijn nog te lui om de 't' uit te spreken.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:22:41 #189
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_42874832
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:44 schreef Nilith het volgende:

[..]

Pssst, hij denkt dat anderen dat cool vinden en hem een compliment willen geven!
*hij kan niet eens nederlands spelle!*
Ik ben allergies voor complimenten.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_42875046
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:22 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik ben allergies voor complimenten.
stoeah.
Tap tap tap
  zondag 22 oktober 2006 @ 04:54:53 #191
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_42879304
'Brits' Engels is Engels. De rest zijn dialecten
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 22 oktober 2006 @ 04:59:39 #192
77130 star_gazer
pi_42879325
Is het nou 'Color' of 'Colour'
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 22 oktober 2006 @ 05:03:19 #193
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_42879334
Colour lul
  zondag 22 oktober 2006 @ 05:06:04 #194
77130 star_gazer
pi_42879344
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 05:03 schreef Jim.Beam het volgende:
Colour lul
Wist niet dat ze er ook nog 'lul' achter zeggen
-
pi_42879968
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 04:59 schreef star_gazer het volgende:
Is het nou 'Color' of 'Colour'
Colour natuurlijk. Color is de versie van een anti-Europese Yank die lekker anders wilde zijn dan "cramped and retarded" Europa.

Bron (onder political vision)
pi_42883492
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 05:06 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Wist niet dat ze er ook nog 'lul' achter zeggen
LUL staat toch op de brandblussers daar?
Tap tap tap
pi_42896824
Color natuurlijk! Da's best een veel voorkomend woord; al die uitgespaarde u's schelen elk jaar minstens een liter inkt. Denk eens aan het milieu!
pi_42897001
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 20:11 schreef Sheriam het volgende:
Color natuurlijk! Da's best een veel voorkomend woord; al die uitgespaarde u's schelen elk jaar minstens een liter inkt. Denk eens aan het milieu!
En al die mensen die maar blijven volhouden dat Amerikanen niets om het milieu geven
pi_42897064
Rednecks kunnen ook al geen aluminium uitspreken
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:20:16 #200
99410 nightdaughter
a dark soul in a cold world
pi_42897109
ik praat engels engels....
Dark Blessings from the other world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: