Inderdaad als je sommige amerikanen hoort pratenquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:46 schreef MaJo het volgende:
Grappig, ik denk juist het omgekeerdeBrits-engels is geweldig, alle verschillende soorten, cockney, geordie, iers, schots, helemaal top
Maar Amerikaans-engels
Met name Texaans enzo
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:34 schreef StefanP het volgende:
Amerikaans Engels is het enige juiste Engels.
Wat kan je dan verdomme niet?quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:42 schreef Nosh het volgende:
Dan nog liever iemand die me in Cockney voor 'blohdy cant' uitmaakt.
Dooh dat weet iedereen tochquote:Op maandag 16 oktober 2006 07:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
![]()
Columbus was een amerikaan en hij ontdekte engeland![]()
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn!quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:46 schreef MaJo het volgende:
Grappig, ik denk juist het omgekeerdeBrits-engels is geweldig, alle verschillende soorten, cockney, geordie, iers, schots, helemaal top
Maar Amerikaans-engels
Met name Texaans enzo
Ofwel, TS heeft niet op zitten letten bij de lessen luistervaardigheid op de middelbare school, en geeft daar nu de Britten de schuld van.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:34 schreef StefanP het volgende:
Vreselijk, wat zijn die lui uit GB toch irritant als ze hun mond open doen. Het is ofwel onverstaanbaar ofwel vreselijk bekakt. Engelse TV series kunnen ze inderdaad beter ondertitelen, wat een niet te volgen poep accent.
Op mijn school leerden ze je geen uitspraken als "bloody cunt" hoor.quote:
Eenschquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:46 schreef MaJo het volgende:
Maar Amerikaans-engels
Met name Texaans enzo
Aye!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:06 schreef Biancavia het volgende:
Schots is tof.
En dat is niet Brits omdat?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:40 schreef Palomar het volgende:
Dat 'Brits'-Engels vind ik nog wel meevallen. Schots of Welsh is pas erg
Op school zouden ze je wel moeten leren hoe ze in Engeland iets uitspreken. "blohdy cant" is min of meer fonetisch geschreven en er staat dus niet "bloody can't". Dat verschil leren ze je wel op school.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:05 schreef m021 het volgende:
[..]
Op mijn school leerden ze je geen uitspraken als "bloody cunt" hoor.![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:16 schreef Leigh het volgende:
Amerikaans-Engels? Gatverdamme.
Doe mij dan maar Brits-Engels. Da's tenminste degelijk Engels.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Amerkiaans engels bestaat niet. Er is een taal die Amerikaans heet, die door een stam voormalig onderdanen van de kroon wordt gesproken nadat deze zich hebben afgescheiden van het Empire.
Een zeer typerend aspect is de neiging van deze stam om elke woord in een zin afzonderlijk te schreeuwen. De door deze gewoonte onstane stembanderosie, en het vaak zeer nasale karakter van het dialect, maken communicatie met deze stam vaak gecompliceerd voor mensen die noh het oorspronkelijke Engels gebruiken. Door de verspreiding van technieken als email en de blackbery zijn de communicatiemogelijkheden het laatste decenium gelukkig sterk verbeterd.
Yes indeedquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:16 schreef Leigh het volgende:
Amerikaans-Engels? Gatverdamme.
Doe mij dan maar Brits-Engels. Da's tenminste degelijk Engels.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:31 schreef TC03 het volgende:
Al die kneuzen die het Brits-Engels boven het Amerikaans-Engels verkiezen hier!! Het Brits-Engels mag dan wel het echte Engels zijn, het Amerikaans-Engels is veel neutraler en makkelijker te volgen.
Amerikaans-Engels.
Voor élk weldenkend persoon dat niet wil patsen met zijn Engels-skills.quote:
...en ook niet wil patsen met zijn Nederlandsquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voor élk weldenkend persoon dat niet wil patsen met zijn Engels-skills.
Inderdaad, lijkt nog steeds op het engels van Shakespeare..quote:
Dat is waar, maar nederlanders die engels spreken kan ik ook goed verstaan maar klinkt totaal niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:31 schreef TC03 het volgende:
Al die kneuzen die het Brits-Engels boven het Amerikaans-Engels verkiezen hier!! Het Brits-Engels mag dan wel het echte Engels zijn, het Amerikaans-Engels is veel neutraler en makkelijker te volgen.
Amerikaans-Engels.
Ik ben een weldenkend persoon en ik versta Brits Engels nu eenmaal beter dan Amerikaans Engels. Ben ik nu een patser?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voor élk weldenkend persoon dat niet wil patsen met zijn Engels-skills.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:39 schreef m021 het volgende:
[..]
Ik ben een weldenkend persoon en ik versta Brits Engels nu eenmaal beter dan Amerikaans Engels. Ben ik nu een patser?
Ga toch weg, vieze Amerikanofiel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |