quote:existenz
Andre Rieu aangesteld als assistent trainer om harmonie in Nederlands elftal te brengen
quote:EnGCatjuh
Adelaar op zoek naar een nieuw nest
quote:methodmich
Frans Adelaar hoopt met opzichtige imitatie van Martin Jol op krediet bij Haagse fans
quote:vitessezuid113
Adelaar laat zien hoe iedereen moet staan
quote:toma
Oké wie wil er nou straks allemaal een frikandel bij de frietjes?? Jij, jij.. ...
Ik wilde eerst ook iets met homo's doenquote:Hej gekkie, de bal ligt daarzo, wat ben je toch een mallerd
Mijn probleem is dat ze nooit iets met mij willen doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook iets met homo's doen
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ze nooit iets met mij willen doen![]()
quote:~toma~
~Oké wie wil er nou straks allemaal een frikandel bij de frietjes?? Jij, jij~
quote:~SuperRogier~
~Hej gekkie, de bal ligt daarzo, wat ben je toch een mallerd~
quote:~existenz~
~Andre Rieu aangesteld als assistent trainer om harmonie in Nederlands elftal te brengen~
-2ptquote:~vitessezuid113~
~Adelaar laat zien hoe iedereen moet staan ~
~Flying Emirates is na flauwe grapjes van Robben overgestapt naar Arsenal.~
quote:~Mr._T-Rex~
~Robben solliciteert openlijk naar plaats in de opvolger van Sterren dansen op het ijs~
quote:~EnGCatjuh~
~Opnames voor nieuwe Superman-film gestart~
-2ptquote:~SuperRogier~
~Na vertrek Nederlandse "non-flying-dutchmen" Bergkamp eist Robben de "flying dutchmen" titel op ~
Ik snap hem wel degelijk, vind hem alleen absoluut niet leuk..quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:11 schreef SuperRogier het volgende:
existenz kan denk ik niet zo goed engels
zegt degene die Dutchmen schrijft ipv Dutchmanquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:11 schreef SuperRogier het volgende:
existenz kan denk ik niet zo goed engels
Dat ook iddquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:43 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
zegt degene die Dutchmen schrijft ipv Dutchman![]()
Ik zag het later ook jaquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:43 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
zegt degene die Dutchmen schrijft ipv Dutchman![]()
quote:toma
NEEEE!!!!!!!! Ben ik vannochtend ook nog eens mn nagels vergeten te lakken!: Aldus Gyan
quote:Beschouw
Boze Nigeriaanse spits Yekini: "Grrr. Noemen al die fokkers mij Gyan; ik zou ze wat willen aandoen"
quote:Mr._T-Rex
Variant op de gouden kooi slaat niet aan in Ghana, Gyan mist zijn kinderen erger dan Natasia
-2ptquote:vitessezuid113
Helpppp god , ik wil die andere ballen ook in het doel krijgen !!!
Rassciest! Alle negers lijken zeker op elkaar he? he? he?quote:
Allemaal, behalve Mr. T.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Rassciest! Alle negers lijken zeker op elkaar he? he? he?
nee chinezen lijken op elkaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Rassciest! Alle negers lijken zeker op elkaar he? he? he?
Dat heeft een redenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
alweer de poedelprijs , zo zak ik wel op de ranglijst![]()
Het lijkt me dat iemand die voor vitesse is toch veel humor heeftquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
denk het ook , ze mogen vitesse niet , denk ik![]()
![]()
Of we snappen de duitse boerenhumor gewoon nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:24 schreef toma het volgende:
[..]
Het lijkt me dat iemand die voor vitesse is toch veel humor heeft
als je snapt wat ik bedoel
zal wel een doordenkertje zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:24 schreef toma het volgende:
[..]
Het lijkt me dat iemand die voor vitesse is toch veel humor heeft
als je snapt wat ik bedoel
Dacht toch echt dat die duitsers in Twente en de Achterhoek woondequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Of we snappen de duitse boerenhumor gewoon niet![]()
of in limburgquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zal wel een doordenkertje zijn![]()
[..]
Dacht toch echt dat die duitsers in Twente en de Achterhoek woonde![]()
Is ongeveer dezelfde hoekquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zal wel een doordenkertje zijn![]()
[..]
Dacht toch echt dat die duitsers in Twente en de Achterhoek woonde![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:26 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Nicky Hofs debutant in selectie Ghana
jij moet eigelijk jureren ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Whoohoo, alweer gewonnenIk steig snel op de ranglijst
al zat ik gisteravond jammer genoeg niet achter de computer om een nieuwe te kiezen
Ik weet ook niet of ik er vanavond ben om te jureren, dus als ik er om 21.00 niet ben geweest moet de nummer 2 het maar doen.
ow en EnGCatjuh, die steekpenningen komen eraan
quote:~EnGCatjuh~
~Ridicule trainingsoefening Feyenoord verklaart mysterieuze zwangerschap Serginho Greene~
quote:~Beschouw~
~Feyenoordtrein op dood spoor~
quote:~denthemen~
~Nicky Hofs debutant in selectie Ghana~
-2ptquote:~methodmich~
~Feyenoorders opgetogen eindelijk eens een schouderklopje te mogen ontvangen~
afgesprokenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Is ongeveer dezelfde hoek, laten we het een grijs gebied noemen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:58 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Ja inderdaad... Duidelijk. Je hebt gelijk. Dat grassprietje is veel groter dan die anderen!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:28 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[afbeelding]
Idee van bokspringen bij Marokkaan Boukhari nog niet geheel duidelijk
~Buis: Wat doe jij nou gek? Boukhari: Ik zoek m'n lens man, help eens zoeken!~
quote:~Nicky_Rincon~
~ Idee van bokspringen bij Marokkaan Boukhari nog niet geheel duidelijk~
~Ja inderdaad... Duidelijk. Je hebt gelijk. Dat grassprietje is veel groter dan die anderen!~
-2ptquote:~snellejelle~
~Buijs: Feyenoord is de club van Rotterdam!~
Laten we het erop houden dat er weinig goeie inzendingen warenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nou nou, ieder zijn eigen smaak dan maar!
Verzin es een mooie danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:57 schreef Mr._T-Rex het volgende:
ik vonde de inzendingen bij de vorige net leuk, kon er wel mee lachen
~Woordvoerder circus Rens: Als we wat meer snelheid in ons spel krijgen, halen we volgend jaar geheid Champions Leaugue~
quote:~Beschouw~
~Beschouw met FC Hannibal, het perfecte voorbeeld van een gesloten verdediging~
quote:~vitessezuid113~
~Beschouw laat met zijn vrienden zien dat ie wel degelijk kan voetballen.~
-2ptquote:~Lurtt1~
~Familiefeest van de Ronaldootjes wordt gevierd met een potje voetbal~
Oh ja, idd er is een party onder bij de Kingside. Helemaal vergeten.quote:
Zo zit je de ene dag nog te zeuren dat je 2 keer achter elkaar de Poedelprijs wint, en zo win je!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
gewonnnen
, ik ga gauw op zoek naar een nieuwe foto
![]()
was zelf 3 keerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo zit je de ene dag nog te zeuren dat je 2 keer achter elkaar de Poedelprijs wint, en zo win je!
Nou doe maar ff een nieuwe foto zoeken dan! Eentje waarbij ik weer punten kan gaan halen!
Zuipen in Brabant toma?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:04 schreef toma het volgende:
mocht ik winnen. ik ben er vanavond niet dan mag nr2 een foto plaatsen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:38 schreef toma het volgende:
Sheva tegen Puyol en Edmilson vlak voordat hij aangespeelt word "Ik heb net m'n vrouw gefist-fucked maar ik vond t niet zo'n succes. Wil je soms ruiken?"
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:55 schreef Lurtt1 het volgende:
Put your hands up for Sheva
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:11 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Het nieuwe verbod op lichaamscontact zorgt voor een compleet ander wedstrijdbeeld
-2ptquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef BB-King het volgende:
Shevchenko: "Handen omhoog... of ik schiet !!!"
ohoo! blasfemie!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:56 schreef toma het volgende:
wie zijn dat ? Lijkt een beetje op Wim Jonk ?
oei scherpquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:28 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
Gascoine ondervindt hoe het is om tegen een balvaste spits te spelen
Mag je vragen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:49 schreef Nicky_Rincon het volgende:
wat is het nut van de poedelprijs als ik vragen mag?
~Stefen Postma: Vinnie Jones is mijn grote voorbeeld~
quote:~Zjakkie~
~Gascoigne ondervindt hoe het is om tegen een balvaste spits te spelen.~
quote:~BB-King~
~Jones: "Tjongejonge, kan je weer het gaatje niet vinden... laat mij het zelf dan maar doen!~
-2ptquote:~SuperRogier~
~Bewijsmateriaal van de grondleggers van de "Trek eens aan mijn vinger" grap eindelijk teruggevonden~
Rond gezwerft of rond gezworven?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:46 schreef toma het volgende:
Met alle respect T-rex maar als je langer op dit topic had rond gezwerft had je de humor van Rogier begrepen![]()
nou op naar de nieuwe foto.
please enlighten mequote:Op zondag 22 oktober 2006 20:46 schreef toma het volgende:
Met alle respect T-rex maar als je langer op dit topic had rond gezwerft had je de humor van Rogier begrepen![]()
nou op naar de nieuwe foto.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:13 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Ajax spelers bedanken beschouw voor het plaatsen van een inspiratieloze foto
Eensch. Kan toch allemaal veel eerder?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:42 schreef SCH het volgende:
Wat een kutzooi, dat de uitslag zo lang op zich laat wachten
omfg deze verdient door de meest voetbalonvriendelijke spelfout al de poedelprijsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:08 schreef Terreros85 het volgende:
[afbeelding]
Ajaxieden, opvallende gasten bij partijcongres D'66
En dan een X weghalenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:35 schreef toma het volgende:
[..]
omfg deze verdient door de meest voetbalonvriendelijke spelfout al de poedelprijs
existenz, BB-King of jij hint hintquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:23 schreef Zjakkie het volgende:
Wie moet de uitslag doen eigelijk?
nope. Met dank aan BB-kingquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:41 schreef Zjakkie het volgende:
oh... en dan mag ik mezelf zeker geen punten geven?
quote:Maikalo
Selectie Ajax bedankt Maikalo voor het terugkeren naar Nederland
quote:Promovendus
Ajax-spelers tonen in de rust respect voor de overgebleven Feyenoordfans
quote:dvdk
"Hey halloooww! 1 of andere grapjas heeft het hek van de uitgang dichtgedaan! Hey hier zijn we!"
-2ptquote:existenz
Ajax spelers bedanken beschouw voor het plaatsen van een inspiratieloze foto
Ik vond hem wel droogquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:56 schreef Maikalo het volgende:
Hehe, ik had niet eens durven hopen op een podiumplaatsje![]()
Ik zou zeggen vanavond, anders heb je weer zo'n lange ronde. Maar als mensen er erg veel bezwaar tegen hebben dan morgen maar. In ieder geval tussen 18.00 - 20.00.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:16 schreef dvdk het volgende:
moet ik nu vandaag de uitslag geven om 18.00-20.00 of morgen pas?
quote:Zjakkie
"Frank, leg het me nou nog 1 keer uit... Waarom worden we betere trainers als we op zwemles gaan?
quote:methodmich
Laten we deze foto nou toch maar terug kopen. Stefan Postma dacht ook dat ie veilig was.
quote:Mr._T-Rex
Kneep jij net in m'n kont Franky?
-2ptquote:Mwanatabu
Zeg zitten we hier bij Feyenoord ofzo, met die zwembroek van je?
Het nieuws niet gevolgdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:22 schreef dvdk het volgende:
Wel weinig inzendingen geweest....die poedelprijs was omdat ik de mop niet snapte eigenlijk
Help, er is nog geen nieuwe foto!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:29 schreef Waris3 het volgende:
Help, het Voetbalfoto-onderschrift competitietopic is corrupt! @_@
en dood...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:29 schreef Waris3 het volgende:
Help, het Voetbalfoto-onderschrift competitietopic is corrupt! @_@
Ja heej ik kan er toch niet aan doen dat ik derde ben gewordenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:26 schreef denthemen het volgende:
het is inderdaad wel érg corrupt.. dat ook steeds vaker grappen winnen met iemand zijn username erin vind ik ook bullshit, het gaat over voetbal, nietover hoe op andere users te geilen
Deze week loopt volgens mij alles in de soep Beschouwquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:49 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw plaatst weer maar een foto![]()
Mr._T-Rex doet uitslag
[afbeelding]
En anders gaan we op Dinosaurus jacht met een grote gevaarlijke olifantquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:44 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Het begint idd verdacht te worden Toma... Zou ik echt zo grappig zijn
Ik ben dus alleen bijna nooit online rond de tijd dat de foto geplaatst moet worden en gister was sowieso gekkenhuis hier, sorry. Ik zal proberen vanaaf braaf de uitslag op tijd te doen
quote:~Terreros85~
~Zwarte piet maakt met zijn gestrooit van volwassen mannen weer kleine jongetjes~
quote:~WeebI~
~Mols: "Ik vang die kutbloemen want ik wil nu eindelijk eens trouwen!"~
quote:~Mwanatabu~
~Rondvliegende voorbinddildo's tijdens Ajax-ADO gewild verzamelobject~
-2ptquote:~SCH~
~"Tering, altijd als ik zo raar kijk, staat die Gerard van Hees er weer"~
quote:~methodmich~
~Optimistische Koné na gemiste kans: "Toch is de fles halfvol voor mij."~
quote:~vrolijke-frits~
~Arouna Koné:"Ik ga stiekem de fles van nummer 20 leegdrinken!"~
~Koné probeert nu met haarbleekmiddel ook zn tanden te bleken ~
-2ptquote:~dvdk~
~"I love ma lady yup yup, I love ma Chick yup yup.....oh kut de 2de helft is al begonnen!"~
Gewonnen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:26 schreef toma het volgende:ik moest zaalvoetballen. Maar ben nog voor 10 uur
is een hot-item op het moment en ik kon niks anders bedenken , hij heeft me iedergeval geen poedelprijs bezorgdquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je daar een voorbinddildo inziet heb je echt een énorm sextekort ofzo.
[afbeelding]
Oorzaak natte shirt Koné gevonden: hij gebruikt geen slabbetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |