En dan een X weghalenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:35 schreef toma het volgende:
[..]
omfg deze verdient door de meest voetbalonvriendelijke spelfout al de poedelprijs
existenz, BB-King of jij hint hintquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:23 schreef Zjakkie het volgende:
Wie moet de uitslag doen eigelijk?
nope. Met dank aan BB-kingquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:41 schreef Zjakkie het volgende:
oh... en dan mag ik mezelf zeker geen punten geven?
quote:Maikalo
Selectie Ajax bedankt Maikalo voor het terugkeren naar Nederland
quote:Promovendus
Ajax-spelers tonen in de rust respect voor de overgebleven Feyenoordfans
quote:dvdk
"Hey halloooww! 1 of andere grapjas heeft het hek van de uitgang dichtgedaan! Hey hier zijn we!"
-2ptquote:existenz
Ajax spelers bedanken beschouw voor het plaatsen van een inspiratieloze foto
Ik vond hem wel droogquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:56 schreef Maikalo het volgende:
Hehe, ik had niet eens durven hopen op een podiumplaatsje![]()
Ik zou zeggen vanavond, anders heb je weer zo'n lange ronde. Maar als mensen er erg veel bezwaar tegen hebben dan morgen maar. In ieder geval tussen 18.00 - 20.00.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:16 schreef dvdk het volgende:
moet ik nu vandaag de uitslag geven om 18.00-20.00 of morgen pas?
quote:Zjakkie
"Frank, leg het me nou nog 1 keer uit... Waarom worden we betere trainers als we op zwemles gaan?
quote:methodmich
Laten we deze foto nou toch maar terug kopen. Stefan Postma dacht ook dat ie veilig was.
quote:Mr._T-Rex
Kneep jij net in m'n kont Franky?
-2ptquote:Mwanatabu
Zeg zitten we hier bij Feyenoord ofzo, met die zwembroek van je?
Het nieuws niet gevolgdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:22 schreef dvdk het volgende:
Wel weinig inzendingen geweest....die poedelprijs was omdat ik de mop niet snapte eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |