ohoo! blasfemie!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:56 schreef toma het volgende:
wie zijn dat ? Lijkt een beetje op Wim Jonk ?
oei scherpquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:28 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
Gascoine ondervindt hoe het is om tegen een balvaste spits te spelen
Mag je vragen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:49 schreef Nicky_Rincon het volgende:
wat is het nut van de poedelprijs als ik vragen mag?
quote:~existenz~
~Stefen Postma: Vinnie Jones is mijn grote voorbeeld~
quote:~Zjakkie~
~Gascoigne ondervindt hoe het is om tegen een balvaste spits te spelen.~
quote:~BB-King~
~Jones: "Tjongejonge, kan je weer het gaatje niet vinden... laat mij het zelf dan maar doen!~
-2ptquote:~SuperRogier~
~Bewijsmateriaal van de grondleggers van de "Trek eens aan mijn vinger" grap eindelijk teruggevonden~
Rond gezwerft of rond gezworven?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:46 schreef toma het volgende:
Met alle respect T-rex maar als je langer op dit topic had rond gezwerft had je de humor van Rogier begrepen![]()
nou op naar de nieuwe foto.
please enlighten mequote:Op zondag 22 oktober 2006 20:46 schreef toma het volgende:
Met alle respect T-rex maar als je langer op dit topic had rond gezwerft had je de humor van Rogier begrepen![]()
nou op naar de nieuwe foto.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:13 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Ajax spelers bedanken beschouw voor het plaatsen van een inspiratieloze foto
Eensch. Kan toch allemaal veel eerder?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:42 schreef SCH het volgende:
Wat een kutzooi, dat de uitslag zo lang op zich laat wachten
omfg deze verdient door de meest voetbalonvriendelijke spelfout al de poedelprijsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:08 schreef Terreros85 het volgende:
[afbeelding]
Ajaxieden, opvallende gasten bij partijcongres D'66
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |