Totdat ie weg is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De protesten gaan door, ook morgen.
Nou heel de RvC (dus niet alleen Jorien) + de technische staf mogen van mij er ook achteraan. Anders blijf je kloten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daarna heeft het zo'n weinig zin hey?
(TVP)
Moeten jullie vooral doen, maar het maakt geen reet uit als Jorien weg is. Daar gaat Feyenoord echt niet beter van voetballen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De protesten gaan door, ook morgen.
Lange termijn heeft het effect, niet op de korte.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Moeten jullie vooral doen, maar het maakt geen reet uit als Jorien weg is. Daar gaat Feyenoord echt niet beter van voetballen.
Eerst nadenken voor je wat zegt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Moeten jullie vooral doen, maar het maakt geen reet uit als Jorien weg is. Daar gaat Feyenoord echt niet beter van voetballen.
Om 19.00 uur zei die in het sportjournaal van wel , ook met de schorsingen moet ie ook wat veranderen , maar hij liet er verder weinig over los , behalve dat de fans het morgen zouden zien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:50 schreef ruud_fr het volgende:
heeft Koeman nou al maatregelen getroffen?
Jullie spreken jezelf ook tegen he? Allemaal 'Jorien bedankt' zingen en roepen dat er wanbeleid gevoerd wordt, maar als we dan Jorien plus de technische staf weg willen hebben, zou dat weer geen zin hebben?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Lul niet zo dom.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar één Feyenoorder is die denkt dat we het tegen Twente makkelijk krijgen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:46 schreef koningdavid het volgende:
Jullie gaan het moeilijk krijgen tegen Twente, dat is een goede ploeg.
Ik denk ik zeg het ff.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:46 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk ik zeg het ff.![]()
klopt, al zal het meer aan Feyenoord liggen dan aan Twentequote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:46 schreef koningdavid het volgende:
Echt wel : 7-0 met onze sterrenploegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar één Feyenoorder is die denkt dat we het tegen Twente makkelijk krijgen.
Mwoah, kijk voor de grap eens waar Twente staat op de ranglijst...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
klopt, al zal het meer aan Feyenoord liggen dan aan Twente
Zou wel grappig zijn eigenlijk, als ze ineens met mooi spel en dikke cijfers winnenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:53 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Echt wel : 7-0 met onze sterrenploeg![]()
quote:Feyenoord op zoek naar lek
ROTTERDAM - De technische leiding van Feyenoord zoekt driftig naar een 'lek' in de spelersgroep. De laatste weken komen nogal wat vertrouwelijke zaken uit de kleedkamer naar buiten. „Als ik zeker weet wie daarvoor verantwoordelijk is, schop ik hem meteen eruit”, sprak technisch manager Peter Bosz woensdag in De Kuip gespierde taal.
In een ochtendblad viel woensdagochtend te lezen dat sommige Feyenoorders zich (ook) onder de douche aan elkaar ergeren. Enkele spelers zouden op grond van hun geloofsovertuiging met een zwembroekje aan het zweet van zich afspoelen. Andere voetballers van de Rotterdamse ploeg zouden die gewoonte hebben overgenomen, waardoor (nog meer) onenigheid tussen de diverse groeperingen binnen de selectie zou zijn ontstaan.
Bosz ontkende woensdag het opmerkelijke doucheverhaal niet, maar weigerde er concreet op in te gaan. „Op zulke beschuldigingen zitten we bij Feyenoord absoluut niet te wachten”, wilde de oud-speler nog wel kwijt. „Ik vind het nogal wat. Je zet hiermee de spelersgroep, de club en de supporters te kakken.”
Coach Erwin Koeman sprak er eveneens schande van. „Dit kan echt niet. Het moet afgelopen zijn met die losse lijntjes naar de media. Spelers moeten in het algemeen niet over elkaar praten. Of het moet positief zijn. Dit lekken moet echt stoppen. We zullen hard ingrijpen als het nog een keer gebeurt.”
Bosz: „Ik zeg niet welke maatregelen we nu hebben genomen. Maar neem van mij aan, dat alle spelers nu heel goed weten hoe we het voortaan willen hebben. Want lekken uit de kleedkamer kunnen en willen we absoluut niet accepteren.”
Nieuwkomer Danny Buijs was het volmondig eens met Bosz. „Maar ik stoor me helemaal niet aan jongens die niet naakt douchen”, liet de middenvelder droogjes weten. „Voor mijn part zetten ze een helm op. Als ze er in de wedstrijd maar staan.”
Eerder dit seizoen miste een andere nieuweling, Dwight Tiendalli, bijna het vliegtuig naar Sofia. Hij kwam in Rotterdam te laat bij de spelersgroep aan. Die misrekening lekte later uit naar de pers. Eind vorig seizoen belandde een hoog opgelopen kleedkamerdiscussie tussen diverse spelers in de publiciteit. Tijdens dat groepsgesprek werd de afwezige aanvaller Kalou, inmiddels bij Chelsea onder contract, flink door de mangel gehaald.
Toch heb ik wel vlagen van goed spel gezien dit seizoen. Als ze bijvoorbeeld de hele wedstrijd zo hadden gespeeld zoals in de 1e 10 minuten tegen Ajax, dan was het een totaal andere wedstrijd geworden met misschien wel Feyenoord als dikke winnaar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn eigenlijk, als ze ineens met mooi spel en dikke cijfers winnen.
Pi-air gok ikquote:
quote:
Dan ben ik hem dankbaar. Hoe meer problemen en scheuren er onstaan bij Feyenoord, hoe groter de kans dat er uiteindelijk dingen gaan veranderen in positieve zin. Open met die beerput!!quote:
Laatste.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:18 schreef RobbieT het volgende:
Wat denken van de wedstrijd tegen Twente?
Winst voor feyenoord?
Gelijkspel?
Of een verlies?
Kan je dat TOTO-formuliertje niet lekker zelf invullen, boerenmof!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:18 schreef RobbieT het volgende:
Wat denken van de wedstrijd tegen Twente?
Winst voor feyenoord?
Gelijkspel?
Of een verlies?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kan je dat TOTO-formuliertje niet lekker zelf invullen, boerenmof!![]()
quote:
als het zo door gaat hebben we volgend jaar alleen maar avondwedstrijdenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Enigste voordeel van morgenavond is dat het een avondwedstrijd is (dus per definitie een leukere sfeer)
Voorderest zal het wel weer huilen met de pet op worden, al eis ik wel flink wat strijd.
Aan jou reactie te zien weet ik dat jij net zo goed als ik weet dat Twente morgen gewoon 3 punten mee naar huis neemt!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kan je dat TOTO-formuliertje niet lekker zelf invullen, boerenmof!![]()
Laat ze dan in ieder geval zorgen dat het de laatste keer is geweest !!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 05:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn.![]()
Het lekken lijkt ondertussen dus vrolijk door te gaan.quote:Gesprek bij Feyenoord was 'zoetsappig'
Een van de Feyenoorders heeft tegenover De Telegraaf laten weten dat van het pittige onderhoud dat Erwin Koeman had aangekondigd met zijn spelers niet veel terecht kwam. Het zou een ,,Zoetsappig” praatje zijn geweest van ruim een half uur zoals ze zo vaak hoorden. Het huishoudelijke reglement werd aangehaald en op lekken naar de pers staat een straf. Over boetes voor de rode kaarten van Van Hooijdonk en Sebastian Pardo tegen Ajax werd geen woord gezegd.
quote:Gesprek bij Feyenoord was 'zoetsappig'
Een van de Feyenoorders Pi-Air heeft tegenover De Telegraaf laten weten dat van het pittige onderhoud dat Erwin Koeman had aangekondigd met zijn spelers niet veel terecht kwam. Het zou een ,,Zoetsappig” praatje zijn geweest van ruim een half uur zoals ze zo vaak hoorden. Het huishoudelijke reglement werd aangehaald en op lekken naar de pers staat een straf. Over boetes voor de rode kaarten van Van Hooijdonk en Sebastian Pardo tegen Ajax werd geen woord gezegd.
flikker toch even lekker op johquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:01 schreef opgebaarde het volgende:
Gadverdamme, wat een randmongolen gisteren bij de eerste training zeg
Jorien heeft er wel voor gezorgd dat Feyenoord de UEFA cup pakte, geef die idioot nog even de kans joh :p
Laat ze maar verliezen, en zondag ook , breekt de pleuris eindelijk eens goed uit en veranderd er misschien eens echt iets!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:46 schreef koningdavid het volgende:
Tuurlijk heeft hij goede dingen gedaan, maar hij liegt en bedriegt, opkankeren met die kale tis de hoogste tijd!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:01 schreef opgebaarde het volgende:
Gadverdamme, wat een randmongolen gisteren bij de eerste training zeg
Jorien heeft er wel voor gezorgd dat Feyenoord de UEFA cup pakte, geef die idioot nog even de kans joh :p
Begreep wel wat je bedoelde (niet wat je nu bedoelt met GLK) maar kom op, wat dacht jij toen je het journaal zag met die supporters? Verder is Jorien al tien jaar een mongool maar krijgt hij nu te weinig krediet imoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jij zei dat de GKL moet blijven en ik zei flikker op.
lezen
Waddan? Met die leningen blijkt nu achteraf toch dat hij niks heeft gelogen of bedrogen? Of doel jij op iets anders?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij goede dingen gedaan, maar hij liegt en bedriegt, opkankeren met die kale tis de hoogste tijd!
De waarheid mag gezegd worden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Begreep wel wat je bedoelde (niet wat je nu bedoelt met GLK) maar kom op, wat dacht jij toen je het journaal zag met die supporters? Verder is Jorien al tien jaar een mongool maar krijgt hij nu te weinig krediet imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |