Help, er is nog geen nieuwe foto!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:29 schreef Waris3 het volgende:
Help, het Voetbalfoto-onderschrift competitietopic is corrupt! @_@
en dood...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:29 schreef Waris3 het volgende:
Help, het Voetbalfoto-onderschrift competitietopic is corrupt! @_@
Ja heej ik kan er toch niet aan doen dat ik derde ben gewordenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:26 schreef denthemen het volgende:
het is inderdaad wel érg corrupt.. dat ook steeds vaker grappen winnen met iemand zijn username erin vind ik ook bullshit, het gaat over voetbal, nietover hoe op andere users te geilen
Deze week loopt volgens mij alles in de soep Beschouwquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:49 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw plaatst weer maar een foto![]()
Mr._T-Rex doet uitslag
[afbeelding]
En anders gaan we op Dinosaurus jacht met een grote gevaarlijke olifantquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:44 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Het begint idd verdacht te worden Toma... Zou ik echt zo grappig zijn
Ik ben dus alleen bijna nooit online rond de tijd dat de foto geplaatst moet worden en gister was sowieso gekkenhuis hier, sorry. Ik zal proberen vanaaf braaf de uitslag op tijd te doen
quote:~Terreros85~
~Zwarte piet maakt met zijn gestrooit van volwassen mannen weer kleine jongetjes~
quote:~WeebI~
~Mols: "Ik vang die kutbloemen want ik wil nu eindelijk eens trouwen!"~
quote:~Mwanatabu~
~Rondvliegende voorbinddildo's tijdens Ajax-ADO gewild verzamelobject~
-2ptquote:~SCH~
~"Tering, altijd als ik zo raar kijk, staat die Gerard van Hees er weer"~
quote:~methodmich~
~Optimistische Koné na gemiste kans: "Toch is de fles halfvol voor mij."~
quote:~vrolijke-frits~
~Arouna Koné:"Ik ga stiekem de fles van nummer 20 leegdrinken!"~
quote:~toma~
~Koné probeert nu met haarbleekmiddel ook zn tanden te bleken ~
-2ptquote:~dvdk~
~"I love ma lady yup yup, I love ma Chick yup yup.....oh kut de 2de helft is al begonnen!"~
Gewonnen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:26 schreef toma het volgende:ik moest zaalvoetballen. Maar ben nog voor 10 uur
is een hot-item op het moment en ik kon niks anders bedenken , hij heeft me iedergeval geen poedelprijs bezorgdquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je daar een voorbinddildo inziet heb je echt een énorm sextekort ofzo.
[afbeelding]
Oorzaak natte shirt Koné gevonden: hij gebruikt geen slabbetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |