Huldequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:44 schreef Da_Sandman het volgende:
De OP aangepast. Misschien dat het zo wel werkt...
Je bent niet de enige die er zo over denktquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:44 schreef Da_Sandman het volgende:
De OP aangepast. Misschien dat het zo wel werkt...
Anti-voetbal en een 'geweldig' publiekquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die er zo over denkt![]()
quote:
ja, ik zie Feyenoord er niet winnen, denk verliesquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:56 schreef DeTolk het volgende:
RKC uit, altijd lastig.
kop omhoog... moet te doen zijnquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, ik zie Feyenoord er niet winnen, denk verlies
Klopt, van de laatste drie seizoenen er 2 thuis verloren van Roda. En als de scheidsrechter vorig jaar consequent was geweest waren dat er 3 geweest.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:32 schreef Corksterr het volgende:
EindelijkPSV kan het nog lastig gaan krijgen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:32 schreef Corksterr het volgende:
EindelijkPSV kan het nog lastig gaan krijgen.
Volgens mij komt er een 0 - 2quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:49 schreef Gelderland het volgende:
hoe speelt PSV? hangt de 1-1 in de luicht of niet?
Als Tardelli de inzet van z'n ploeggenoot Mendez niet briljant van de lijn hed gegleden had het nu al 1-1 gestaan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:49 schreef Gelderland het volgende:
hoe speelt PSV? hangt de 1-1 in de luicht of niet?
Dat meen je niet?quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:51 schreef Californication het volgende:
[..]
Als Tardelli de inzet van z'n ploeggenoot Mendez niet briljant van de lijn hed gegleden had het nu al 1-1 gestaan.![]()
En RKC op 1-0.![]()
had niks anders verwachtquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:52 schreef Merkie het volgende:
Wat een stumperds. Verdomme. Echt elke week komen ze op achterstand.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog maar 2 punten voor op het dramatisch spelent Feyenoord
Je was me net voor. Ik wilde het ook gaan quoten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:55 schreef Californication het volgende:
[..]
Alweer 8 punten voor op het dramatisch spelende Feyenoord.
het is traagquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:06 schreef StarGazer het volgende:
Beetje snelheid graag Fok!
soort fifa 2007 op de 360quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:07 schreef twi het volgende:
Een Volvo XC90 staat verkeerd geparkeerd in Waalwijk
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:09 schreef patrickt37 het volgende:
Go Heracles. Hierdoor komen ze boven 010 op doelsaldo. 010 naar het rechter rijtje.
?quote:
Ik vind het belangrijker wat PSV doet. 010 komt dit seizoen toch niet meer uit de middenmoot.quote:
Tyft nou eens een kuteind op.quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:17 schreef StarGazer het volgende:
Penalty, tsja als je zo aan je doelpunten moet komen
Huilliequote:Op zondag 15 oktober 2006 15:19 schreef twi het volgende:
Die Saidi speelde anderhalf seizoen geleden nog de grote stoere harde bikkel. Krijgt nu een duwtje van Reuser en hij ligt te huilen op de grond. Wat een mietje ben je dan...
Ik zie vanavond wel of het al dan niet terecht wasquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
![]()
meestal krijgt Feyenoord de penalty niet toegewezen, gerechtigheid
Klopt helemaal Jorien, NOG wel iigquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
MIJN FEYENOORD
Huilliequote:Op zondag 15 oktober 2006 15:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niet alleen een eikel, maar ook nog een beperkte woordenschat![]()
en allemaal door de zelfde speler veroorzaaktquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:21 schreef FrisianReds het volgende:
Alweer de 6e penalty tegen voor Heerenveen, waarvan 1 werd gemist. We hebben inmiddels 7 goals tegen, waarvan 5 penalties. Ik wil overigens niet het scheidsrechterkorps als schuldige aanwijzen, in veel gevallen kon je de penalty zeker geven. Maar toch opvallend.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt helemaal Jorien, NOG wel iig
Keihardquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:20 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Huillie
Hij werd keihard op de grond getyft
Zegt misschien ook wel wat over de 'slimheid' van de Friese verdedigersquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:21 schreef FrisianReds het volgende:
Alweer de 6e penalty tegen voor Heerenveen, waarvan 1 werd gemist. We hebben inmiddels 7 goals tegen, waarvan 5 penalties. Ik wil overigens niet het scheidsrechterkorps als schuldige aanwijzen, in veel gevallen kon je de penalty zeker geven. Maar toch opvallend.
Als je opeens van achter hard word geduwd ga je hard tegen de grond..zo moeilijk is het niet hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
KeihardZe botsten een beetje en hij ging als een kneusje naar de grond
Triest?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:25 schreef twi het volgende:
Grappig trouwens
RKC - Feyenoord
18 gespeeld
7 keer winst RKC
5 keer gelijk
6 keer winst Feyenoord
Da's best wel triest
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:21 schreef Gelderland het volgende:
PSv veel kansen gemist zei commentator
Kopenhagen is toch een klasse of drie beter dan RKC hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Triest?
Dat is niet triest hoor..het is triest dat Ajax verliest van teams als FC Kopenhagen
Grapje zeker?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Kopenhagen is toch een klasse of drie beter dan RKC hoor
Volgende week zorgen we voor een volksopstand daar, maandag is Jorien wegquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:26 schreef BigFire het volgende:
wie geeft feyenoord nou eens flink op hun donder? dat slappe gedoe telkens van die tegenstanders. alleen Groningen deed het op de juiste manier in de Euroborg. moet Ajax het dan maar weer doen..
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wel erg knullig.quote:
Ik heb bij RKC nog geen internationals van Denemarken, Zweden en Noorwegen kunnen ontdekken. Jij wel?quote:
Lach jij maar. RKC heeft geen internationals, zoals Linderoth, Allback en Gronkjaer. Maar goed, zolang Feyenoord iedere uitwedstrijd weer in de problemen komt heb ik grotere lol dan jij denk ik zo.quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt helemaal Jorien, NOG wel iig
Gaat het nou nog steeds over FC Kopenhagen... en meteen happen hoor, zit wel diep he.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:26 schreef twi het volgende:
verloren ze daar van ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gaat het nou nog steeds over FC Kopenhagen... en meteen happen hoor, zit wel diep he.![]()
Bijna net zo diep als die 7-2quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gaat het nou nog steeds over FC Kopenhagen... en meteen happen hoor, zit wel diep he.![]()
joh!quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:30 schreef Eilanden het volgende:
Excelsior - Utrecht staat trouwens 0-1 (Van der Gun)
7-2, 2 wedstrijden optellenquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:32 schreef twi het volgende:
[..]
Bijna net zo diep als die 7-2En ik begon niet over Kopenhagen hoor, dat was een of andere schreeuwerd zonder verstand van voetbal
Het schijnt, lees overal van die frustrerende reacties van supporters van die club dat altijd van dat 'dagjes uit volk' op de tribune heeft.quote:
3-0quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
7-2, 2 wedstrijden optellen![]()
hup feyenoord!
Joh, moeten we dan ook gaan blaten over jullie rechterrijtjeavontuur?quote:
Dat hebben we vaker gehoordquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:35 schreef venomsnake het volgende:
Kone................................... OEI![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:36 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Joh, moeten we dan ook gaan blaten over jullie rechterrijtjeavontuur?
Hoepel toch op vent. Het seizoen is nog lang niet over.
Waarom? Maken jullie je druk om die 9e plek nu Utrecht voor staat?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:36 schreef BiMeWet het volgende:
Lekker gefrustreerd jongen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:36 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
beetje pissig kakkerlakje? volgens mij was jij 1 van degenen die vorig seizoen het hardst lachte om het feit dat ajax het zo slecht deed. wees een vent en accepteer dit gedrag dan ook van ons,knullletje.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:36 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wees een vent, aanhoor de tweakers nerds en dagjes uit volk, spits u oren feyenoord fans, de supporters van die arrogante kut club met dat pleuris stadion waar je niet eens normaal een patat met kan bestellen willen wat zeggen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:39 schreef frenzy2003 het volgende:
wees een vent en accepteer dit gedrag dan ook van ons,knullletje.
Het verschil is dat het bij ajax na een wedstrijd of 15 was en ze nog steeds grote monden hadden. Dán vraag je er om.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:39 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
beetje pissig kakkerlakje? volgens mij was jij 1 van degenen die vorig seizoen het hardst lachte om het feit dat ajax het zo slecht deed. wees een vent en accepteer dit gedrag dan ook van ons,knullletje.
en je kan natuurlijk niet posten als je weer terug bent.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:44 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Het verschil is dat het bij ajax na een wedstrijd of 15 was en ze nog steeds grote monden hadden. Dán vraag je er om.
Zo vaak zie je mij trouwens niet in VBL want ik zit vrijwel altijd in het stadion. Denk dus dat je je vergist.
Dan zit ik in een café om de overwinning te vieren. Of om het verdriet te verdrinken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:45 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en je kan natuurlijk niet posten als je weer terug bent.
tweakers? pff wat ben jij een slappe zak zeg. je hebt iig weer een ander woord gevonden voor de naam "teletekstsupporter". maar je bent echt weer zo'n zielig mannetje die het niet aankan dat zijn club het verprutst en dan maar de ajax supporters aanvallen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wees een vent, aanhoor de tweakers nerds en dagjes uit volk, spits u oren feyenoord fans, de supporters van die arrogante kut club met dat pleuris stadion waar je niet eens normaal een patat met kan bestellen willen wat zeggen.![]()
En het hele jaar door Ajacieden (proberen) te zieken, dan vraag je er niet om? Kom op, dit is gebeurt aan beide kanten (helaas).quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:44 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Het verschil is dat het bij ajax na een wedstrijd of 15 was en ze nog steeds grote monden hadden. Dán vraag je er om.
Zo vaak zie je mij trouwens niet in VBL want ik zit vrijwel altijd in het stadion. Denk dus dat je je vergist.
zou het ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
tweakers? pff wat ben jij een slappe zak zeg. je hebt iig weer een ander woord gevonden voor de naam "teletekstsupporter". maar je bent echt weer zo'n zielig mannetje die het niet aankan dat zijn club het verprutst en dan maar de ajax supporters aanvallen.
doordeweeks in het ajax topic?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:47 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dan zit ik in een café om de overwinning te vieren. Of om het verdriet te verdrinken.
Waarom ga je er nog op in........quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
tweakers? pff wat ben jij een slappe zak zeg. je hebt iig weer een ander woord gevonden voor de naam "teletekstsupporter". maar je bent echt weer zo'n zielig mannetje die het niet aankan dat zijn club het verprutst en dan maar de ajax supporters aanvallen.
Volgens mij speelt Feyenoord vandaag, maar het enige dat ik hier lees zijn 020 supporters die lopen te trollen. Dus doe nou niet zo zielig huilebalk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:47 schreef frenzy2003 het volgende:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:48 schreef koningdavid het volgende:
Het wordt weer een lekker Ajax-weekendje volgens mij.![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:46 schreef jorienvdherik het volgende:
jorien, het is de hoogste tijd !
Bedank kone maar. Wat heeft die een kansen verprutst zegquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:48 schreef koningdavid het volgende:
Het wordt weer een lekker Ajax-weekendje volgens mij.![]()
En gisteren was het geen feest toen Ajax achter stond? Kom op zeg, wie is er nu de huilebalkquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Feyenoord vandaag, maar het enige dat ik hier lees zijn 020 supporters die lopen te trollen. Dus doe nou niet zo zielig huilebalk.![]()
dat ze hem dan nog laten staan ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bedank kone maar. Wat heeft die een kansen verprutst zeg![]()
volgens mij spelen er nog 7 andere clubs vandaag en mag ik naast ajax supporter zijn ook alle andere wedstrijden volgen huilliequote:Op zondag 15 oktober 2006 15:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Feyenoord vandaag, maar het enige dat ik hier lees zijn 020 supporters die lopen te trollen. Dus doe nou niet zo zielig huilebalk.![]()
De wedstrijd tegen FC Kopenhagen was de kers op de taart dit jaar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:50 schreef twi het volgende:
En gisteren was het geen feest toen Ajax achter stond? Kom op zeg, wie is er nu de huilebalk
Erhm, Kluivert anyone?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat ze hem dan nog laten staan ook
Waren posts die ik maakte in "TEST" omdat we daar niet rond mochten kutten in dat forum.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:49 schreef twi het volgende:
Nee, gelukkig heeft BiMeWet inderdaad wel een leven en is hij geen nerdje.
Leuke topics in FB
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:53 schreef twi het volgende:
Jezus wat een trieste club, dat Feyenoord. Vicelich ligt op de grond, ze zien het allemaal, maar spelen allemaal door
Nou vooruit dan knul, je mag. Veel plezier he.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:52 schreef frenzy2003 het volgende:
volgens mij spelen er nog 7 andere clubs vandaag en mag ik naast ajax supporter zijn ook alle andere wedstrijden volgen huillie.
Het leuke is alleen dat Feyenoorders andere clubs nodig hebben om Ajax te kijk te zetten, waar Ajax dat vuile werk gewoon zelf op knapt tegen julliequote:Op zondag 15 oktober 2006 15:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen FC Kopenhagen was de kers op de taart dit jaar.![]()
dus ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:53 schreef twi het volgende:
Jezus wat een trieste club, dat Feyenoord. Vicelich ligt op de grond, ze zien het allemaal, maar spelen allemaal door
gefeliciteerd jongen,ik ben blij dat je ook nog iets moois hebt om over terug te denken aan het einde van dit seizoen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen FC Kopenhagen was de kers op de taart dit jaar.![]()
baal er nog van.quote:
*KUCH* twee wedstrijden in het seizoen zelf *ROCHEL*quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:56 schreef twi het volgende:
[..]
Het leuke is alleen dat Feyenoorders andere clubs nodig hebben om Ajax te kijk te zetten, waar Ajax dat vuile werk gewoon zelf op knapt tegen jullie
Vorig seizoen was het vooral Ajax zelf dat zichzelf te kijk zette. Daar waren geen andere clubs voor nodig hoor. Heb geweldig genoten van die komedie die een seizoen lang duurde.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:56 schreef twi het volgende:
Het leuke is alleen dat Feyenoorders andere clubs nodig hebben om Ajax te kijk te zetten, waar Ajax dat vuile werk gewoon zelf op knapt tegen jullie
3-2 en 1-2quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:00 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
*KUCH* twee wedstrijden in het seizoen zelf *ROCHEL*
Ah, de harde kern van 010.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En voor een echt goede glimlach kijk ik gewoon even naar de supporters op de tribune bij de Arena. Bij Feyenoord hebben ze een speciale gehandicapte vak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |