Waarom? Maken jullie je druk om die 9e plek nu Utrecht voor staat?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:36 schreef BiMeWet het volgende:
Joh, moeten we dan ook gaan blaten over jullie rechterrijtjeavontuur?
Lekker gefrustreerd jongen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:36 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hoepel toch op vent. Het seizoen is nog lang niet over.
beetje pissig kakkerlakje? volgens mij was jij 1 van degenen die vorig seizoen het hardst lachte om het feit dat ajax het zo slecht deed. wees een vent en accepteer dit gedrag dan ook van ons,knullletje.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:36 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hoepel toch op vent. Het seizoen is nog lang niet over.
Wees een vent, aanhoor de tweakers nerds en dagjes uit volk, spits u oren feyenoord fans, de supporters van die arrogante kut club met dat pleuris stadion waar je niet eens normaal een patat met kan bestellen willen wat zeggen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:39 schreef frenzy2003 het volgende:
wees een vent en accepteer dit gedrag dan ook van ons,knullletje.
Het verschil is dat het bij ajax na een wedstrijd of 15 was en ze nog steeds grote monden hadden. Dán vraag je er om.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:39 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
beetje pissig kakkerlakje? volgens mij was jij 1 van degenen die vorig seizoen het hardst lachte om het feit dat ajax het zo slecht deed. wees een vent en accepteer dit gedrag dan ook van ons,knullletje.
en je kan natuurlijk niet posten als je weer terug bent.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:44 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Het verschil is dat het bij ajax na een wedstrijd of 15 was en ze nog steeds grote monden hadden. Dán vraag je er om.
Zo vaak zie je mij trouwens niet in VBL want ik zit vrijwel altijd in het stadion. Denk dus dat je je vergist.
Dan zit ik in een café om de overwinning te vieren. Of om het verdriet te verdrinken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:45 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en je kan natuurlijk niet posten als je weer terug bent.
tweakers? pff wat ben jij een slappe zak zeg. je hebt iig weer een ander woord gevonden voor de naam "teletekstsupporter". maar je bent echt weer zo'n zielig mannetje die het niet aankan dat zijn club het verprutst en dan maar de ajax supporters aanvallen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wees een vent, aanhoor de tweakers nerds en dagjes uit volk, spits u oren feyenoord fans, de supporters van die arrogante kut club met dat pleuris stadion waar je niet eens normaal een patat met kan bestellen willen wat zeggen.![]()
En het hele jaar door Ajacieden (proberen) te zieken, dan vraag je er niet om? Kom op, dit is gebeurt aan beide kanten (helaas).quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:44 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Het verschil is dat het bij ajax na een wedstrijd of 15 was en ze nog steeds grote monden hadden. Dán vraag je er om.
Zo vaak zie je mij trouwens niet in VBL want ik zit vrijwel altijd in het stadion. Denk dus dat je je vergist.
zou het ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
tweakers? pff wat ben jij een slappe zak zeg. je hebt iig weer een ander woord gevonden voor de naam "teletekstsupporter". maar je bent echt weer zo'n zielig mannetje die het niet aankan dat zijn club het verprutst en dan maar de ajax supporters aanvallen.
doordeweeks in het ajax topic?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:47 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dan zit ik in een café om de overwinning te vieren. Of om het verdriet te verdrinken.
Waarom ga je er nog op in........quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
tweakers? pff wat ben jij een slappe zak zeg. je hebt iig weer een ander woord gevonden voor de naam "teletekstsupporter". maar je bent echt weer zo'n zielig mannetje die het niet aankan dat zijn club het verprutst en dan maar de ajax supporters aanvallen.
Volgens mij speelt Feyenoord vandaag, maar het enige dat ik hier lees zijn 020 supporters die lopen te trollen. Dus doe nou niet zo zielig huilebalk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:47 schreef frenzy2003 het volgende:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:48 schreef koningdavid het volgende:
Het wordt weer een lekker Ajax-weekendje volgens mij.![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:46 schreef jorienvdherik het volgende:
jorien, het is de hoogste tijd !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |