Bedank kone maar. Wat heeft die een kansen verprutst zegquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:48 schreef koningdavid het volgende:
Het wordt weer een lekker Ajax-weekendje volgens mij.![]()
En gisteren was het geen feest toen Ajax achter stond? Kom op zeg, wie is er nu de huilebalkquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Feyenoord vandaag, maar het enige dat ik hier lees zijn 020 supporters die lopen te trollen. Dus doe nou niet zo zielig huilebalk.![]()
dat ze hem dan nog laten staan ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bedank kone maar. Wat heeft die een kansen verprutst zeg![]()
volgens mij spelen er nog 7 andere clubs vandaag en mag ik naast ajax supporter zijn ook alle andere wedstrijden volgen huilliequote:Op zondag 15 oktober 2006 15:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Feyenoord vandaag, maar het enige dat ik hier lees zijn 020 supporters die lopen te trollen. Dus doe nou niet zo zielig huilebalk.![]()
De wedstrijd tegen FC Kopenhagen was de kers op de taart dit jaar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:50 schreef twi het volgende:
En gisteren was het geen feest toen Ajax achter stond? Kom op zeg, wie is er nu de huilebalk
Erhm, Kluivert anyone?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat ze hem dan nog laten staan ook
Waren posts die ik maakte in "TEST" omdat we daar niet rond mochten kutten in dat forum.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:49 schreef twi het volgende:
Nee, gelukkig heeft BiMeWet inderdaad wel een leven en is hij geen nerdje.
Leuke topics in FB
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:53 schreef twi het volgende:
Jezus wat een trieste club, dat Feyenoord. Vicelich ligt op de grond, ze zien het allemaal, maar spelen allemaal door
Nou vooruit dan knul, je mag. Veel plezier he.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:52 schreef frenzy2003 het volgende:
volgens mij spelen er nog 7 andere clubs vandaag en mag ik naast ajax supporter zijn ook alle andere wedstrijden volgen huillie.
Het leuke is alleen dat Feyenoorders andere clubs nodig hebben om Ajax te kijk te zetten, waar Ajax dat vuile werk gewoon zelf op knapt tegen julliequote:Op zondag 15 oktober 2006 15:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen FC Kopenhagen was de kers op de taart dit jaar.![]()
dus ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:53 schreef twi het volgende:
Jezus wat een trieste club, dat Feyenoord. Vicelich ligt op de grond, ze zien het allemaal, maar spelen allemaal door
gefeliciteerd jongen,ik ben blij dat je ook nog iets moois hebt om over terug te denken aan het einde van dit seizoen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen FC Kopenhagen was de kers op de taart dit jaar.![]()
baal er nog van.quote:
*KUCH* twee wedstrijden in het seizoen zelf *ROCHEL*quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:56 schreef twi het volgende:
[..]
Het leuke is alleen dat Feyenoorders andere clubs nodig hebben om Ajax te kijk te zetten, waar Ajax dat vuile werk gewoon zelf op knapt tegen jullie
Vorig seizoen was het vooral Ajax zelf dat zichzelf te kijk zette. Daar waren geen andere clubs voor nodig hoor. Heb geweldig genoten van die komedie die een seizoen lang duurde.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:56 schreef twi het volgende:
Het leuke is alleen dat Feyenoorders andere clubs nodig hebben om Ajax te kijk te zetten, waar Ajax dat vuile werk gewoon zelf op knapt tegen jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |