het is traagquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:06 schreef StarGazer het volgende:
Beetje snelheid graag Fok!
soort fifa 2007 op de 360quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:07 schreef twi het volgende:
Een Volvo XC90 staat verkeerd geparkeerd in Waalwijk
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:09 schreef patrickt37 het volgende:
Go Heracles. Hierdoor komen ze boven 010 op doelsaldo. 010 naar het rechter rijtje.
?quote:
Ik vind het belangrijker wat PSV doet. 010 komt dit seizoen toch niet meer uit de middenmoot.quote:
Tyft nou eens een kuteind op.quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:17 schreef StarGazer het volgende:
Penalty, tsja als je zo aan je doelpunten moet komen
Huilliequote:Op zondag 15 oktober 2006 15:19 schreef twi het volgende:
Die Saidi speelde anderhalf seizoen geleden nog de grote stoere harde bikkel. Krijgt nu een duwtje van Reuser en hij ligt te huilen op de grond. Wat een mietje ben je dan...
Ik zie vanavond wel of het al dan niet terecht wasquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
![]()
meestal krijgt Feyenoord de penalty niet toegewezen, gerechtigheid
Klopt helemaal Jorien, NOG wel iigquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
MIJN FEYENOORD
Huilliequote:Op zondag 15 oktober 2006 15:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niet alleen een eikel, maar ook nog een beperkte woordenschat![]()
en allemaal door de zelfde speler veroorzaaktquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:21 schreef FrisianReds het volgende:
Alweer de 6e penalty tegen voor Heerenveen, waarvan 1 werd gemist. We hebben inmiddels 7 goals tegen, waarvan 5 penalties. Ik wil overigens niet het scheidsrechterkorps als schuldige aanwijzen, in veel gevallen kon je de penalty zeker geven. Maar toch opvallend.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt helemaal Jorien, NOG wel iig
Keihardquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:20 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Huillie
Hij werd keihard op de grond getyft
Zegt misschien ook wel wat over de 'slimheid' van de Friese verdedigersquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:21 schreef FrisianReds het volgende:
Alweer de 6e penalty tegen voor Heerenveen, waarvan 1 werd gemist. We hebben inmiddels 7 goals tegen, waarvan 5 penalties. Ik wil overigens niet het scheidsrechterkorps als schuldige aanwijzen, in veel gevallen kon je de penalty zeker geven. Maar toch opvallend.
Als je opeens van achter hard word geduwd ga je hard tegen de grond..zo moeilijk is het niet hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
KeihardZe botsten een beetje en hij ging als een kneusje naar de grond
Triest?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:25 schreef twi het volgende:
Grappig trouwens
RKC - Feyenoord
18 gespeeld
7 keer winst RKC
5 keer gelijk
6 keer winst Feyenoord
Da's best wel triest
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:21 schreef Gelderland het volgende:
PSv veel kansen gemist zei commentator
Kopenhagen is toch een klasse of drie beter dan RKC hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Triest?
Dat is niet triest hoor..het is triest dat Ajax verliest van teams als FC Kopenhagen
Grapje zeker?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Kopenhagen is toch een klasse of drie beter dan RKC hoor
Volgende week zorgen we voor een volksopstand daar, maandag is Jorien wegquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:26 schreef BigFire het volgende:
wie geeft feyenoord nou eens flink op hun donder? dat slappe gedoe telkens van die tegenstanders. alleen Groningen deed het op de juiste manier in de Euroborg. moet Ajax het dan maar weer doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |