Tering zegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:51 schreef HeatWave het volgende:
DAT IS 3!!!!! ga dood! nu!!!
3 fucking pingels onthouden in 5 min!!!!
Net of ik daar op let als iemand dat zegt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een dame he![]()
Boeie, 1-3quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of ik daar op let als iemand dat zegt.
Ja joh, ga dat lekker een kans noemenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:52 schreef HeatWave het volgende:
KJH is ook geen schim meer van vorig jaar, open kans over net.....
Idd, dit is een verslag topic, geen wensput.quote:
Het staat 1-2quote:
zowaar!! Hij maakt promotie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:55 schreef HeatWave het volgende:
Grove beuk op KJH, en wat denk je, Braamhaar fluit zowaar.
Vanwege zijn goal?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:56 schreef borisz het volgende:
Souarez moet zich schamen
Zonder Roorda had het inmiddels al weer 5-2 gestaan, ik zie (helaas sinds de 2e goal) meer dan genoeg beleving.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:53 schreef HeatWave het volgende:
Wat een zwak team kan dit toch zijn zeg, geen enkele beleving...
Dat is toch een kwaliteit?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:56 schreef twi het volgende:
[..]
Of heb je het over Groningen, wat behalve de eerste 5 minuten totaal niks laat zien en 2 goals cadeau krijgt?
Dit verhaaltje word ik ook wel een beetje beu. Het is alsof elke keeper tegen Ajax de wedstrijd van zijn leven keept. Dat kan dus niet he.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:56 schreef twi het volgende:
[..]
Zonder Roorda had het inmiddels al weer 5-2 gestaan, ik zie (helaas sinds de 2e goal) meer dan genoeg beleving.
Of heb je het over Groningen, wat behalve de eerste 5 minuten totaal niks laat zien en 2 goals cadeau krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |