Zo boeiend is die wedstrijd niet, nogal saai.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:24 schreef Leso_Varen het volgende:
Spanning in Heereveen. 4 minuten extra!
zielig ventje met je "kanker"quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:25 schreef JAM het volgende:
2-2. Lataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, kankerkaasboertjes. Groeten uit Japan..
OLE!
ze willen twente nadoen.quote:
Omdat? Het gaat over 34 duels en Ajax mag zich schamen over vandaag. Had al bij rust beslist moeten zijn. En dan nog over de scheidsrechter beginnen. Ik vergeet dan even dat het in Utrecht is, gezien de historie mag Ajax dan ook weer een beetje trots zijn, maar de manier waarop mwoh.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:24 schreef -Wolf- het volgende:
Koploper. De rest van NL mag z'n bek weer een weekje koest houden.
het lachen is je vergaan he.quote:
Ten Cate: "Ik wil de kneusjes niet horen"quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:24 schreef -Wolf- het volgende:
Koploper. De rest van NL mag z'n bek weer een weekje koest houden.
Zonder die arbitrale dwaling had het gewoon 0-3 geweest, nu ging het iets moeizamer. Maar inderdaad, de score had 0-5 moeten zijn gezien de kansen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Omdat? Het gaat over 34 duels en Ajax mag zich schamen over vandaag. Had al bij rust beslist moeten zijn. En dan nog over de scheidsrechter beginnen.
idd het was gewoon een hele goed sheidsrechter en ook een zuiver pingelquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Omdat? Het gaat over 34 duels en Ajax mag zich schamen over vandaag. Had al bij rust beslist moeten zijn. En dan nog over de scheidsrechter beginnen.
kijk nog maar eens een keer naar de wedstrijd en kom dan met een gefundeerde opmerking.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Schamen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:29 schreef frenzy2003 het volgende:
0-0 eindstand bij heerenveen-psv,best netjes opzich.
Das lang geledenquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:29 schreef denthemen het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN JALALA
Pff, zonder hulp van de scheids was Utrecht nooit op gelijke hoogte gekomen en dan stond er gewoon een overtuigende 1-3 in de krant. Winnen in de Galgenwaard is altijd een prestatie.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Omdat? Het gaat over 34 duels en Ajax mag zich schamen over vandaag. Had al bij rust beslist moeten zijn. En dan nog over de scheidsrechter beginnen. Ik vergeet dan even dat het in Utrecht is, gezien de historie mag Ajax dan ook weer een beetje trots zijn, maar de manier waarop mwoh.
Als jij de ogen sluit voor het feit dat Utrecht nog de geest krijgt, nadat het met tien man komt te spelen, tegen een zo overduidelijk beter counterend Ajax, dan heb je niet zo'n kijk op de mogelijkheden voor Ajax. Ajax scoort gelukkig in de eerste helft, daar hadden ook nog echte treffers bij gekund. Dan kom je niet in de problemen en sta je strak bovenaan. Staat Ajax alsnog, dankzij de betere UEFA loting.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Schamen?
Waarom zouden wij niet mogen klagen over die schandalige beslissing van Van Egmond? Het was overduidelijk GEEN penalty. Utrecht had tot dan toe NIKS in te brengen. En dat is de pure winst van vandaag naast de drie punten![]()
hoezo gefrustreerdquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als jij de ogen sluit voor het feit dat Utrecht nog de geest krijgt, nadat het met tien man komt te spelen, tegen een zo overduidelijk beter counterend Ajax, dan heb je niet zo'n kijk op de mogelijkheden voor Ajax. Ajax scoort gelukkig in de eerste helft, daar hadden ook nog echte treffers bij gekund. Dan kom je niet in de problemen en sta je strak bovenaan. Staat Ajax alsnog, dankzij de betere UEFA loting.
Ach, als Van Egmond zijn werk deed was er gewoon een overtuigende uitslag neergezet en dan had niemand het meer ergens over. Zonder die scheids zou Ajax 90 minuten lang niet in de problemen zijn gekomen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als jij de ogen sluit voor het feit dat Utrecht nog de geest krijgt, nadat het met tien man komt te spelen, tegen een zo overduidelijk beter counterend Ajax, dan heb je niet zo'n kijk op de mogelijkheden voor Ajax. Ajax scoort gelukkig in de eerste helft, daar hadden ook nog echte treffers bij gekund. Dan kom je niet in de problemen en sta je strak bovenaan. Staat Ajax alsnog, dankzij de betere UEFA loting.
Heerlijke ranglijstquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef Ludacriss het volgende:
Woehoe.... Den Haag!!! Onze eerste punt en weg van de laatste plaats. Twente gaat er over 2 weken aan!!
Zeker niet. PSV staat ondanks alle blessures en wellicht Ronald Koeman nog in de buurt. Dat is winstquote:
Wees maar niet bang, ADO KOMT TERUG !!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:35 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Heerlijke ranglijst![]()
Ajax 1e![]()
Feyenoord 9e![]()
Ado 17e![]()
Ajax had op 0-3 moeten komen, dat geef ik toe. Maar Utrecht had 75 min lang NIKS in te brengen. Dan komt het dankzij een schandalige blunder van de scheidsrechter terug in de wedstrijd en dan is het niet zo gek dat Utrecht de geest krijgt. Dat je het dan nog 2-2 laat worden is matig, maar schamen gaat veels te ver. En dat je dan nog wint is uiteindelijk niet meer dan dikverdiend.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje raar maar zoals ik de ploeg vandaag zag spelen heb ik er weer vertrouwen in!quote:
Idd krijgen we dat tiefus interland voetbal weerquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:40 schreef StarGazer het volgende:
Godver volgende week geen competitievoetbal
grr..waarom niet?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:40 schreef StarGazer het volgende:
Godver volgende week geen competitievoetbal
Dus Stam moet zo'n overtreding maar maken. Terwijl ie op scherp staat? Er was echt niets aan de hand, Utrecht was de gefrustreerde ploeg. Hij wordt weliswaar een jaartje ouder, maar dit zou ik 'm toch aanrekenen. Held of niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het enige wat ik vind dat je Ajax vandaag echt kan aanrekenen is dat die 2-2 viel,
Afschaffen die zooiquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Idd krijgen we dat tiefus interland voetbal weer.
Zege was verdiend, of die ook beschamend was, denk het niet omdat het in Utrecht was. Dan is als Ajax zijnde hoe je ook wint het resultaat maatgevend. Utrecht is geen stabiele onverslaanbare ploeg, daar zou je meer van mogen profiteren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax had op 0-3 moeten komen, dat geef ik toe. Maar Utrecht had 75 min lang NIKS in te brengen. Dan komt het dankzij een schandalige blunder van de scheidsrechter terug in de wedstrijd en dan is het niet zo gek dat Utrecht de geest krijgt. Dat je het dan nog 2-2 laat worden is matig, maar schamen gaat veels te ver. En dat je dan nog wint is uiteindelijk niet meer dan dikverdiend.
Dat is een feit. AZ speelde al wel wat minder de laatste weken, Ajax is ook niet geniaal qua veldspel. In elk geval goed genoeg om te winnen in Nederland. Ik ben benieuwd hoeveel Ajacieden hun geld hadden willen zetten op een overwinning van Ajax tegen Kayseri. Daarbij, Turken schoppen beter dan Noren.quote:En dankzij de betere UEFA loting slaat nergens op, als az kampioen wilt worden wint het ook na een zware europese uitwedstrijd gewoon z'n thuiswedstrijd tegen de nummer laatst.
Naar Enschede gaat de titel dit jaarquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:05 schreef Adidah het volgende:
P$V mag de titel aan het einde van dit seizoen persoonlijk naar Amsterdam komen brengen.
Pff sukkel. Venom heeft een betere reden dan jij om niet in het stadion te zitten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kan je voorstellen hoe de echte supporters in het stadion zich nu moeten voelen...
Wat iedereen nu heeft kunnen zien: Ajax counterde diverse malen tegen Utrecht, met beste kansen, Babel miste keer op keer. En hij niet alleen. Ajax scoort via een van richting veranderd schot, een intikker na een fout van Vorm en een snel uitgespeelde solo-goal. Zo kon Ajax -eindelijk zonder Sneijder- alsnog winnen, Ten Cate wordt slimmer!quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Echte treffers?? Waar de neuk heb je het over??? Couterend Ajax??? Echt voetbal verstand kan ik niet bij je vinden, zelfs niet als ik er moeite voor doe...
Ik zou hem pas na 8 uur aanzetten, aangezien dan Langs de Lijn pas begintquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:28 schreef JeroenV het volgende:
Heeft het nog zin om Radio 1 aan te zetten? Of zal er amper wat te horen zijn?
Je kon d'r op wachtenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:42 schreef HeatWave het volgende:
Tis nog vooral Groningen dat voetbalt, maar Ajax komt langzaam terug.
Stam geel, die mist f'noord,
Si. Kijken of de voetbalkroeg het dan gewoon uitzendtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:47 schreef HeatWave het volgende:
Yeps, lig nu te kijken op de bank.
Lang leve mijn iBookje.
Die's nog van de vorige ronde hoor, toen Suarez er 2 maakte in 1 minuutquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:53 schreef HeatWave het volgende:
Niet omdat hij nu toevallig tegen Ajax is hoor, maar ik vind een aanmoediging in de TT van deze topics altijd een beetje vreemd staan.
Ah, bij mij speelt ie wel, alleen geen beeldquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:05 schreef Man_Made_God het volgende:
ik had even beeld bij sopcast, en nu is ie eruit geknald...![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:06 schreef HeatWave het volgende:
Doelpuntje voor Ajax zou fijn zijn ja,,,
ja ok. Dat noem ik 'eruit knallen'quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ah, bij mij speelt ie wel, alleen geen beeld![]()
Nu is de hele channel offlinequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:10 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
ja ok. Dat noem ik 'eruit knallen'
Over het algemeen wel. Maar ik heb te weinig van deze wedstrijd gezien om daar een oordeel over te gevenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:11 schreef Cart_man het volgende:
ajax is zeker de betere?
Valt wel mee, Groningen doet goed mee....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:11 schreef Cart_man het volgende:
ajax is zeker de betere?
Altijd tochquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:11 schreef Cart_man het volgende:
ajax is zeker de betere?
2e, ook al tegen RKCquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:41 schreef X-fi het volgende:
zijn eerste van het seizoen toch?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:42 schreef HeatWave het volgende:
ja hoor, penalty voor grunn...
klopt. de 3e alquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:45 schreef StarGazer het volgende:
Volgens mij vinden scheidsrechters het sowieso wel geil om een pingel in het nadeel van Ajax te geven.
tja. lijken met een 1-1 goedzijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:46 schreef HeatWave het volgende:
Nou, de ingezette lijn naar boven is weer tot stilstand gebracht lijkt het wel.
iddquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:45 schreef EKterror het volgende:
"Onur Kaya, niet te verwarren met Onur air"
Evert ten Napel![]()
nee, t'is ajaxquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:49 schreef HeatWave het volgende:
ja, en andersom GEEN penalty natuurlijk, schijt braamhaar, maar goed, Ajax verkloot het zelf weer eens.
lekker seizoen weer....
seizoen is nog lang.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:49 schreef StarGazer het volgende:
Weer geen kampioenschap.
Tering zegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:51 schreef HeatWave het volgende:
DAT IS 3!!!!! ga dood! nu!!!
3 fucking pingels onthouden in 5 min!!!!
Net of ik daar op let als iemand dat zegt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een dame he![]()
Boeie, 1-3quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of ik daar op let als iemand dat zegt.
Ja joh, ga dat lekker een kans noemenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:52 schreef HeatWave het volgende:
KJH is ook geen schim meer van vorig jaar, open kans over net.....
Idd, dit is een verslag topic, geen wensput.quote:
Het staat 1-2quote:
zowaar!! Hij maakt promotie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:55 schreef HeatWave het volgende:
Grove beuk op KJH, en wat denk je, Braamhaar fluit zowaar.
Vanwege zijn goal?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:56 schreef borisz het volgende:
Souarez moet zich schamen
Zonder Roorda had het inmiddels al weer 5-2 gestaan, ik zie (helaas sinds de 2e goal) meer dan genoeg beleving.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:53 schreef HeatWave het volgende:
Wat een zwak team kan dit toch zijn zeg, geen enkele beleving...
Dat is toch een kwaliteit?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:56 schreef twi het volgende:
[..]
Of heb je het over Groningen, wat behalve de eerste 5 minuten totaal niks laat zien en 2 goals cadeau krijgt?
Dit verhaaltje word ik ook wel een beetje beu. Het is alsof elke keeper tegen Ajax de wedstrijd van zijn leven keept. Dat kan dus niet he.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:56 schreef twi het volgende:
[..]
Zonder Roorda had het inmiddels al weer 5-2 gestaan, ik zie (helaas sinds de 2e goal) meer dan genoeg beleving.
Of heb je het over Groningen, wat behalve de eerste 5 minuten totaal niks laat zien en 2 goals cadeau krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |