Afschaffen die zooiquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Idd krijgen we dat tiefus interland voetbal weer.
Zege was verdiend, of die ook beschamend was, denk het niet omdat het in Utrecht was. Dan is als Ajax zijnde hoe je ook wint het resultaat maatgevend. Utrecht is geen stabiele onverslaanbare ploeg, daar zou je meer van mogen profiteren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax had op 0-3 moeten komen, dat geef ik toe. Maar Utrecht had 75 min lang NIKS in te brengen. Dan komt het dankzij een schandalige blunder van de scheidsrechter terug in de wedstrijd en dan is het niet zo gek dat Utrecht de geest krijgt. Dat je het dan nog 2-2 laat worden is matig, maar schamen gaat veels te ver. En dat je dan nog wint is uiteindelijk niet meer dan dikverdiend.
Dat is een feit. AZ speelde al wel wat minder de laatste weken, Ajax is ook niet geniaal qua veldspel. In elk geval goed genoeg om te winnen in Nederland. Ik ben benieuwd hoeveel Ajacieden hun geld hadden willen zetten op een overwinning van Ajax tegen Kayseri. Daarbij, Turken schoppen beter dan Noren.quote:En dankzij de betere UEFA loting slaat nergens op, als az kampioen wilt worden wint het ook na een zware europese uitwedstrijd gewoon z'n thuiswedstrijd tegen de nummer laatst.
Naar Enschede gaat de titel dit jaarquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:05 schreef Adidah het volgende:
P$V mag de titel aan het einde van dit seizoen persoonlijk naar Amsterdam komen brengen.
Pff sukkel. Venom heeft een betere reden dan jij om niet in het stadion te zitten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kan je voorstellen hoe de echte supporters in het stadion zich nu moeten voelen...
Wat iedereen nu heeft kunnen zien: Ajax counterde diverse malen tegen Utrecht, met beste kansen, Babel miste keer op keer. En hij niet alleen. Ajax scoort via een van richting veranderd schot, een intikker na een fout van Vorm en een snel uitgespeelde solo-goal. Zo kon Ajax -eindelijk zonder Sneijder- alsnog winnen, Ten Cate wordt slimmer!quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Echte treffers?? Waar de neuk heb je het over??? Couterend Ajax??? Echt voetbal verstand kan ik niet bij je vinden, zelfs niet als ik er moeite voor doe...
Ik zou hem pas na 8 uur aanzetten, aangezien dan Langs de Lijn pas begintquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:28 schreef JeroenV het volgende:
Heeft het nog zin om Radio 1 aan te zetten? Of zal er amper wat te horen zijn?
Je kon d'r op wachtenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:42 schreef HeatWave het volgende:
Tis nog vooral Groningen dat voetbalt, maar Ajax komt langzaam terug.
Stam geel, die mist f'noord,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |