Si. Kijken of de voetbalkroeg het dan gewoon uitzendtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:47 schreef HeatWave het volgende:
Yeps, lig nu te kijken op de bank.
Lang leve mijn iBookje.
Die's nog van de vorige ronde hoor, toen Suarez er 2 maakte in 1 minuutquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:53 schreef HeatWave het volgende:
Niet omdat hij nu toevallig tegen Ajax is hoor, maar ik vind een aanmoediging in de TT van deze topics altijd een beetje vreemd staan.
Ah, bij mij speelt ie wel, alleen geen beeldquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:05 schreef Man_Made_God het volgende:
ik had even beeld bij sopcast, en nu is ie eruit geknald...![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:06 schreef HeatWave het volgende:
Doelpuntje voor Ajax zou fijn zijn ja,,,
ja ok. Dat noem ik 'eruit knallen'quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ah, bij mij speelt ie wel, alleen geen beeld![]()
Nu is de hele channel offlinequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:10 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
ja ok. Dat noem ik 'eruit knallen'
Over het algemeen wel. Maar ik heb te weinig van deze wedstrijd gezien om daar een oordeel over te gevenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:11 schreef Cart_man het volgende:
ajax is zeker de betere?
Valt wel mee, Groningen doet goed mee....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:11 schreef Cart_man het volgende:
ajax is zeker de betere?
Altijd tochquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:11 schreef Cart_man het volgende:
ajax is zeker de betere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |