quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:36 schreef northernlight81 het volgende:
vind je de topictitel zelf wel normaal?
Respect tonen is aan jou niet besteedt.
Triest geval.
TT is nu goed, voor mijn part staat er stichting PNVDquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed topic, nou kom op met een TT
Stoer hoor, via internet anoniem dingen roepen die je nooit in mijn gezicht zou durven te zeggen.quote:
Wij hebben de komende week een meeting, zin om langs te komen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:52 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Stoer hoor, via internet anoniem dingen roepen die je nooit in mijn gezicht zou durven te zeggen.
Misselijk mietje.![]()
hierbij nodig ik je dus uitquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:52 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Stoer hoor, via internet anoniem dingen roepen die je nooit in mijn gezicht zou durven te zeggen.
Misselijk mietje.![]()
Die bosschenaren ook altyd hequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wij hebben de komende week een meeting, zin om langs te komen?
Donequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:58 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Die bosschenaren ook altyd he, pas die SP maar is ff aan
Veulquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:03 schreef Geqxon het volgende:
Wat heb ik nou weer gemist.
de TT was "slome geqxon kankerhomo" ofzo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:03 schreef Geqxon het volgende:
Wat heb ik nou weer gemist.
Wat doe jij hier met je emo kapsel?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:04 schreef Orealo het volgende:
[..]
de TT was "slome geqxon kankerhomo" ofzo.
bazziek moet je niet naar de 3 gezusters ofzo? die ballentent in db waar iedereen fan van is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat doe jij hier met je emo kapsel?![]()
Neequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:11 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
bazziek moet je niet naar de 3 gezusters ofzo? die ballentent in db waar iedereen fan van is.
Vind het wel meevallen, maar laatst twee van die grote flessen smirinoff ice op en ik voelde me gewoon compleet nuchter, kutdrankquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:23 schreef hardcorebass het volgende:
Fok man wat zyn die breezers toch kutdingen, hadden ze toevallig nog hier staan (drink ze nooit, bier bier bier! ) maar ik heb er net 2 op, veel te snel naturlyk want je merkt niet eens dat er alcohol inzit.. maar voel me niet echt lekker meerdie dingen zyn echt troep.. je krijgt er zon klote gevoel van in je buik
tot dusver weer mijn inbreng
Tja het was dat of niks en het was gratisquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:31 schreef Ferrox het volgende:
smirnoff ice![]()
kut spul, tis goor, slecht voor je tanden, je word er niet dronken van en tis nog duur ook. En dan heb ik het nog niet eens over die 13-jarige sletjes die zich er wel mee kunnen bezatten
nee, doe mij maar bier of cola-berenburg![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:38 schreef Ferrox het volgende:
mn ma liet me laatst een artikel lezen waar in stond dat als je als jongere meer dan 5 glazen per week drinkt. Dat je dan een alcoholprobleem hebt. Toen zei ik tegen mn ma: "mam, een week, dat red ik nooit"
kon ze niet om lachen![]()
Als ik je dan zou kunnen laten hoe een lijdensweg de behandelingen voor veel mensen is en hoeveel pijn het doet om iemand te verliezen aan kanker zou ik het doen. Jij zou zoiets nooit zeggen als jou moeder, vader of zus ofzo na maandenlang vechten, pijn en misselijkheid sterft. Heb dan een beetje respect voor mensen die dit meegemaakt hebben en dat zijn er ontzettend veel.quote:
hehe op een goeie dag wordt er gewoon anderhalve krat opgezopen hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:38 schreef Ferrox het volgende:
mn ma liet me laatst een artikel lezen waar in stond dat als je als jongere meer dan 5 glazen per week drinkt. Dat je dan een alcoholprobleem hebt. Toen zei ik tegen mn ma: "mam, een week, dat red ik nooit"
kon ze niet om lachen![]()
Ach joh heb er mijn opa aan verloren. Ja hij heeft er erg aan geleden maar ik gebruik het gewoon als scheldwoord. Woorden kunnen me niet zo makkelijk kwetsen en dat iemand anders er last van heeft tja, dat kan me behoorlijk aan mijn reet corroderen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:51 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Als ik je dan zou kunnen laten hoe een lijdensweg de behandelingen voor veel mensen is en hoeveel pijn het doet om iemand te verliezen aan kanker zou ik het doen. Jij zou zoiets nooit zeggen als jou moeder, vader of zus ofzo na maandenlang vechten, pijn en misselijkheid sterft. Heb dan een beetje respect voor mensen die dit meegemaakt hebben en dat zijn er ontzettend veel.
Ik zal nooit geweld gebruiken tegen iemand die tegen mij iets zegt waarbij je mij of een dierbare niet direct beledigd, maar zal altijd iets zeggen als ik merk dat iemand respectloos is.
/edit: Ik zie nu dat jij niet de ts bent, dus dat 1e stuk telt voornamelijk voor de ts. Dat jij het hier voor hem opneemt zegt natuurlijk wel iets over je karakter. Je vind het kennelijk goed als iemand mensen pijn doet door te schelden met ziekten.
Tja, je zou ook zoiets kunnen hebben van ik weet dat er mensen last van hebben, dan gebruik ik een ander scheldwoord. En een opa of oma is toch echt heel wat anders dan een partner, ouder of broer/zus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach joh heb er mijn opa aan verloren. Ja hij heeft er erg aan geleden maar ik gebruik het gewoon als scheldwoord. Woorden kunnen me niet zo makkelijk kwetsen en dat iemand anders er last van heeft tja, dat kan me behoorlijk aan mijn reet corroderen.
ik zeg niet dat ik er geen problemen mee heb, ik vind kanker ook een kutziekte. Maar meestal is als dat woord als scheldwoord wordt gebruikt, het niet direct persoonlyk wordt bedoelt. (bijv. dat je opa is doodgegaan aan kanker, als ze dan tegen je zeggen dat je een kankerjong bent.. heeft dat van je opa daar meestal helemaal niets mee te maken)quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef northernlight81 het volgende:
Misschien kan dat voor andere mensen anders zijn, maar sowieso zijn de mensen ouder en staan vaak verder van je af. In ieder geval bij mij was dat wel zo.
Maar als iemand er geen problemen mee heeft als iemand met de ziekte spot waaraan een dierbare is verloren, wil niet zeggen dat je dan geen rekening hoeft te houden met anderen.
Dan kom je toch niet op fok, heb je ook geen last van me. Als ik nou in je huis zou inbreken en kanker ging roepen dan was het een andere zaak.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef northernlight81 het volgende:
Misschien kan dat voor andere mensen anders zijn, maar sowieso zijn de mensen ouder en staan vaak verder van je af. In ieder geval bij mij was dat wel zo.
Maar als iemand er geen problemen mee heeft als iemand met de ziekte spot waaraan een dierbare is verloren, wil niet zeggen dat je dan geen rekening hoeft te houden met anderen.
Sjaak is een ander woord voor penis. Mijn vader heeft een geslachtsziekte gehad en daardoor constant jeuk, respectloze hond!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:33 schreef hardcorebass het volgende:
ik ben de sjaak
Als het een puppie is, fotoquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:34 schreef hardcorebass het volgende:
maar volgens my boeit jullie dat niet zo, ofwel bazziek?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:36 schreef hardcorebass het volgende:
hmm dan ben ik dat toch verplicht he?
Mee eens, en daarom zei ik dus ook op die opmerking van kom me maar opzoeken op de meeting dat ik dan nooit geweld zal gebruiken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:29 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik er geen problemen mee heb, ik vind kanker ook een kutziekte. Maar meestal is als dat woord als scheldwoord wordt gebruikt, het niet direct persoonlyk wordt bedoelt. (bijv. dat je opa is doodgegaan aan kanker, als ze dan tegen je zeggen dat je een kankerjong bent.. heeft dat van je opa daar meestal helemaal niets mee te maken)
Het is ook een kleine moeite een beetje te relativeren. Word langzamerhand schijtziek dat je tegenwoordig niks meer mag roepen omdat je dan iemand kwetst of boosmaakt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:37 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Mee eens, en daarom zei ik dus ook op die opmerking van kom me maar opzoeken op de meeting dat ik dan nooit geweld zal gebruiken.
Iedereen weet dat er mensen zijn die dit zeer vervelend vinden te lezen. Het is maar een kleine moeite hier rekening mee te houden en een ander scheldwoord te gebruiken.
Kom een keer langs zou ik zeggenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:38 schreef hardcorebass het volgende:
hee bazziek, leuk he dat ik maar 15 km van je af zit![]()
succesquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:39 schreef hardcorebass het volgende:
ik ga de layout verneuken
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:41 schreef hardcorebass het volgende:
leuk he, zon telefoon met 3,2 megapixel camera (verkapte ik heb een vette telefoon post)
Je moeder en je zusje tel je voor het gemak maar niet mee?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:09 schreef hardcorebass het volgende:
uhuh, geen 2 loopse teven hier in huis
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:11 schreef hardcorebass het volgende:
gelukkig heb ik geen zusjeme ma was al inclusief geteld
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:21 schreef hardcorebass het volgende:
mensen ik ga slapen, morgen vroeg opachja gewend he
Mensen zeiken. Scheld je met 'vuile hond', krijg je een bomenknuffelaar achter je aan etc. Ik wordt schijtziek van mensen die vinden dat ik me voor elk woord moet verontschuldigen. Zolang je iemand niet uitscheld met persoonlijke dingen (dus bewust kankerhond zeggen tegen iemand waarvan je weet dat ie kanker heeft en dus niet dat de buurman van de neef van de persoon kanker heeft oid) zie ik het probleem niet zo.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef northernlight81 het volgende:
editquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Tja, je zou ook zoiets kunnen hebben van ik weet dat er mensen last van hebben, dan gebruik ik een ander scheldwoord. En een opa of oma is toch echt heel wat anders dan een partner, ouder of broer/zus.
Je laatste zin toont je respectloosheid.
Later misschien.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:53 schreef hardcorebass het volgende:
palen die hap! dan
Na een avond flirten wil ik godverdomme neuken en ontbijt op bedquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Later misschien.
Gisteravond de hele avond lopen flirten en bij elkaar gelegen enzo![]()
![]()
Heb nu dr MSN enzo![]()
![]()
Jij wilt wel meerquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Na een avond flirten wil ik godverdomme neuken en ontbijt op bed
Ik moest eerst draaien, en daarna flink aan de tap gehangen idd.quote:
Ik ben er tochquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik moest eerst draaien, en daarna flink aan de tap gehangen idd.
Van het pokeren daarna kwam niet veel meer terecht, maar een nerd zou ik mij niet willen noemen, of zeg je dat omdat ik een computerspel wou gaan spelen?
Het is namelijk niet echt gezellig op msn of fok! nu dusja.![]()
ja ik heb toch ook een leuke avond gehad (quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:27 schreef C2C het volgende:
dimi, wij begrijpen elkaar, donders leuke avond gehad (:9) aber gewoon kut brak nu hehe
3 of a kind, speel nog niet zo lang dusja.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:28 schreef Ferrox het volgende:
ik zei het idd omdat je ging gamen
maar vertel es: wat is je hoogste hand ooit gehaald bij poker?
ik speel namelijk ook redelijk veel poker( gokverslaafd op mn 16e
)
kneusquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:51 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Als ik je dan zou kunnen laten hoe een lijdensweg de behandelingen voor veel mensen is en hoeveel pijn het doet om iemand te verliezen aan kanker zou ik het doen. Jij zou zoiets nooit zeggen als jou moeder, vader of zus ofzo na maandenlang vechten, pijn en misselijkheid sterft. Heb dan een beetje respect voor mensen die dit meegemaakt hebben en dat zijn er ontzettend veel.
Ik zal nooit geweld gebruiken tegen iemand die tegen mij iets zegt waarbij je mij of een dierbare niet direct beledigd, maar zal altijd iets zeggen als ik merk dat iemand respectloos is.
/edit: Ik zie nu dat jij niet de ts bent, dus dat 1e stuk telt voornamelijk voor de ts. Dat jij het hier voor hem opneemt zegt natuurlijk wel iets over je karakter. Je vind het kennelijk goed als iemand mensen pijn doet door te schelden met ziekten.
Sorryquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:10 schreef Messenga het volgende:
Geen gekanker.
Waarmee? Zien jullie dingen die wij niet zien ofzoquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nokken dan iig.
Zitten was editjes in, dus ik zie dingen die jij niet ziet ja.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waarmee? Zien jullie dingen die wij niet zien ofzo
tis wel te drinken.. maar voor de alcohol hoef je het niet te doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, maar laatst twee van die grote flessen smirinoff ice op en ik voelde me gewoon compleet nuchter, kutdrank![]()
Zie zowiezo het probleem ook nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zitten was editjes in, dus ik zie dingen die jij niet ziet ja.
Als je er geen zak van weet, blijf er dan ajb ook vanaf.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:47 schreef hardcorebass het volgende:
schiet je koppelingskabel gewoon uit de koppeling ? of breekt die draad meestal door? ik weet er geen zak van
firefoxquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:39 schreef hardcorebass het volgende:
ik ga de layout verneuken
Ja precies.Wij voelen elkaar aanquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zie zowiezo het probleem ook nietKomt hier toch een vast groepje mensen en die weten wel wat ze kunnen verwachten
Probeer de kabel eens uit je buitenkabel te halen, dan weet je exact wat er gebeurd is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:00 schreef hardcorebass het volgende:
doe ik ook, maar ik ken wel wat mensenMotorsleutelaars enzo, weten alles .. maar ik wil weten of die draad nog goed is, of gebroken.. schiet ie gewoon uit de koppeling? of breekt ie door?
ik ook.. hoere winkels wees open op zondag!quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:46 schreef hardcorebass het volgende:
kut ik wil brommer rijden!
ik weet niet wat je bedoeld.. maar ik denk dat ie breekt? wie denk iets andersquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:00 schreef hardcorebass het volgende:
doe ik ook, maar ik ken wel wat mensenMotorsleutelaars enzo, weten alles .. maar ik wil weten of die draad nog goed is, of gebroken.. schiet ie gewoon uit de koppeling? of breekt ie door?
nou.. dat meisje nueckenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:10 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag hé.
Is weer zo'n dag dat ik me afvraag. Wat voor nut heeft het leven nou eik.
Waarom zit ik hier nog steeds en ben ik niet verspreid in 1000 op een trein ofzo.
Dat heb ik meestal als ik gezeik heb of een leuk meisje heb leren kennen.
Ik vraag me nu echt af.
Waar dient dit allemaal voor![]()
achter?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:10 schreef hardcorebass het volgende:
ik zie achter allemaal stukjes ijzer zeg maar, dus het is al uit me buitenkabel.
ik wist wel dat je er ooit achter ozu komenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:10 schreef no1uknow het volgende:
Ook zoiets; Ik was net jumpstyle aan het luisteren, kom ik tot de conclusie dat ik jumpstyle eik helemaal niet leuk vind..
Nu heb ik Audioslave aanstaan..
Spring dan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:10 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag hé.
Waarom zit ik hier nog steeds en ben ik niet verspreid in 1000 op een trein ofzo.
Ik vraag me nu echt af.
Emo kneusquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:10 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag hé.
Ik vraag me nu echt af.
Knul..quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:10 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag hé.
Ik vraag me nu echt af.
tis een aprilia sr50 factoryquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:43 schreef hardcorebass het volgende:
dat heb je als je puck rijdt heof tomos of wat dan ook
k gaf denk iko ok gewoon te lang achter elkaar gas hehe, t was donders stijlquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:50 schreef hardcorebass het volgende:
oh das nieuwste model toch? die is vet , raar dan dat er rook uit kwam
maarja, aprilia sr blijven de mooiste scooterss
Moet je ook terugschakelen naar z'n 1.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:36 schreef C2C het volgende:
matthijs en ik gingen net zo donders ver rijen.
wouden we een trap op en daarnaast was zo'n richel waar je met de fiets omhoog kan
naja wij gassen, ik denk huh watruik ik
ik kijk naar beneee
allemaal rook uit me koppeling(echt veel rook)
naja hij is niet stuk
Plaatje uploaden enzo, en dan bij de Wiki op 'bewerken' kliken, je naam erin zetten, HTML code van je plaatje en al die shit erbij dauwen, klaar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:58 schreef Ferrox het volgende:
ehm ff een vraagje
ik wil mn überbrommert in de startpost krijgen
hoe fix ik dit ?
Welke Senda?quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:12 schreef hardcorebass het volgende:
heey dimi, stiekem wil je je senda nu wel tegne myn fds ruilen
Jonge, tis een Gilera SMT!quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:20 schreef Ferrox het volgende:
gilera gsm, lijkt op de derbi senda....
Oh, dat zie ik dan wel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:23 schreef hardcorebass het volgende:
haha oke oke jonge, wa kost da ding.. inclusief gouden velgjes? kun je nog lang sparen knul
xs.to ofzo..quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:07 schreef Ferrox het volgende:
kan ik em op imageshack gooien?
En jarno zei donders ver?quote:
een uurtje echtniet jongen respect als je dat luktquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
En jarno zei donders ver?
Dat rij ik op een avondje, als ik even een uurtje ofzo ga rondrijden.![]()
![]()
Waar dacht je dat ik woonde?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:21 schreef hardcorebass het volgende:
ja dat lukt je echt niet, tenzij je helemaal achteraf gaat rijden zonder overig verkeer en stoplichten etc.
wie zegt datik dat ver vindquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:22 schreef Ferrox het volgende:
zo hé 53.7 km
donders mieters, wat een afstand
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waar dacht je dat ik woonde?In een stad ofzo?
![]()
Hier wonen nog minder mensen dan op de zoutvlakte in de USA mên!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hier zijn pas sinds begin dit jaar verkeersborden.![]()
Ik heb dan voor 14 dagen geen.quote:
in een pak cornflakes zit ie niet, al geprobeerdquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:02 schreef hardcorebass het volgende:
kopen?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:42 schreef wudstik het volgende:
echt morgen mijn vuurwerk, ff huilen jongens
vindt het eerlijk niet echt wat..quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zoiets wil ik als ik 18 ben.
http://members.home.nl/youpclaessen/linkshit/DRZ/
Van Youp, die usert hier.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hier zijn pas sinds begin dit jaar verkeersborden.![]()
ik heb factory, hij de ouwe versiequote:Op zondag 15 oktober 2006 23:24 schreef hardcorebass het volgende:
wat een klets, locht scooter ongeluk..
hee mister dog.. dat plaatje bij je naam, ziet zo je scooter eruit? das dan toch geen factory? Want factory is allernieuwste model.
ja super, alleen m'n schokdemper is beetje gaar dus hij is niet zo stijf in de bochtenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:31 schreef hardcorebass het volgende:
ah okerijdt zoon ding nou beetje lekker?
heb veel problemen gehad, nu doet ie het wel relex, hij zou gereviseerd worden maar die kerel hierzo die had verkeerde cilinder er op gezet dus toen moest r weer een nieuwe op en originele morini kostte 250 euro + revisatie + krukas + nog een cilinder + losse onderdelen = ongeveer 800 euri reparatie alleen al in het blokquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:34 schreef hardcorebass het volgende:
ik zie nu dat dat ding van mister dog een ditech is, kud?!
C2C, misschien kan jy mij meer uitleggenWat voor factory heb jij? Ditech?
Ik zie dat er 2 versies zijn, ditech en gewone... waarom is dat???
dingetje bij handvatquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:39 schreef hardcorebass het volgende:
ouwe sr heb ik ook gehad, sinds zaterdag niet meerschokdempers worden snel gaar bij die dingen... enne gas kun je zo bijstellen he met dat dingetje langs je handvat
![]()
Ditech is toch wel klote, veel vrienden van my hadden problemen met die dingen.. in de winter met kou en regen dat ie niet wilde starten enzo.
ik denk precies het zelfde, zit nu zo'n 16-1700 euro in dat kreng ik had voor dat geld liever een RS ofzo gekocht die rijden 30x beter maarja 't is niet andersquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:40 schreef hardcorebass het volgende:
ja dat heb ik ook xtje gehad.. ding was helemaal gaar en iets van 850 euro aan reparaties.. daarna nog nieuwe kappen erop gedouwd twv 800 euro, en wat heb ik toch spijt dat ik die sr ooit heb gekochtnu superblij met me derbi fds
ik zat ff te rukkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef hardcorebass het volgende:
en toen was het redelyk stil opeens hier
Dat heeft mijn tomos zelfsquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:46 schreef hardcorebass het volgende:
ja dat dingetje bij handvat, daar rechts van zit een draad die naar het gas loopt.. daar zit ook een soort boutje aan en dan kan je hem strakker draaien, dan reageert ie sneller...
een brommer heeft beidequote:Op maandag 16 oktober 2006 00:23 schreef mister_dog het volgende:
ik weet al waarom, ik heb ditech dus zit die schroef op m'n gasklephuis (membraamklep dus maar ik weet niet of het zo heet bij ditech), bij een carb scooter/brommer zit die bij het handvat
En jouw krukas en koppelingsplaten? Die draaien in een bad van lucht ofzo?quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:56 schreef hardcorebass het volgende:
blokolie? ik rijd gewoon op mengsmering
Pff, controleer dat 1x per jaar ofzo, tenzij je brommer olie lekt, dan zou ik dat wat vaker controleren, maar omdat ik mijn blok open heb gehad is al mijn blokolie eruit.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:23 schreef hardcorebass het volgende:
ik heb een gat gevonden, daar zit zon derbi ding wat ik omhoog kan halen zeg maar en dat is een soort oliepeiler ofzo? want er staat max enzo, er zat nog genoeg in.. hoevaak moet ik dat controleren? en wat voor olie moet ik halen?? wat is kvs?
Heb je een radiateur? Volgensmij niet ofwel?quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:37 schreef hardcorebass het volgende:
dat ding kan niet voor koelvloeistof zyn he? fds zal ook wel niet vloeistofgekoeld zyn?
Welke ga je kaufen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Jeuh, zo nieuwe telefoon halen denks.![]()
Mam komt mij zo ophalen, en dan eerst wat nieuwe kleren kopen, en dan nog ff nieuwe telefoon, mijn abbo is nu toch afgelopen dusja.![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:06 schreef no1uknow het volgende:
Ben weg, naar school, op me brommert!
Dat ding verzuipt trouwens als ik teveel gas geef bij >50.
Te weinig lucht?
Nokia 5500 sport, is tenminste 'echt' spatwaterbestendig en al die shit, pap heeft em ook, is wel fijn ding, handig enzo.. En navigatiesysteem erop, alleen nog een GPS ding erbij kaufen.quote:
weet niet of ik een radiateur heb, wel een carberateurquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heb je een radiateur? Volgensmij niet ofwel?
Als hij luchtgekoeld is zul je weinig KVS nodig hebben.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |