quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:36 schreef northernlight81 het volgende:
vind je de topictitel zelf wel normaal?
Respect tonen is aan jou niet besteedt.
Triest geval.
TT is nu goed, voor mijn part staat er stichting PNVDquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed topic, nou kom op met een TT
Stoer hoor, via internet anoniem dingen roepen die je nooit in mijn gezicht zou durven te zeggen.quote:
Wij hebben de komende week een meeting, zin om langs te komen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:52 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Stoer hoor, via internet anoniem dingen roepen die je nooit in mijn gezicht zou durven te zeggen.
Misselijk mietje.![]()
hierbij nodig ik je dus uitquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:52 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Stoer hoor, via internet anoniem dingen roepen die je nooit in mijn gezicht zou durven te zeggen.
Misselijk mietje.![]()
Die bosschenaren ook altyd hequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wij hebben de komende week een meeting, zin om langs te komen?
Donequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:58 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Die bosschenaren ook altyd he, pas die SP maar is ff aan
Veulquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:03 schreef Geqxon het volgende:
Wat heb ik nou weer gemist.
de TT was "slome geqxon kankerhomo" ofzo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:03 schreef Geqxon het volgende:
Wat heb ik nou weer gemist.
Wat doe jij hier met je emo kapsel?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:04 schreef Orealo het volgende:
[..]
de TT was "slome geqxon kankerhomo" ofzo.
bazziek moet je niet naar de 3 gezusters ofzo? die ballentent in db waar iedereen fan van is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat doe jij hier met je emo kapsel?![]()
Neequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:11 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
bazziek moet je niet naar de 3 gezusters ofzo? die ballentent in db waar iedereen fan van is.
Vind het wel meevallen, maar laatst twee van die grote flessen smirinoff ice op en ik voelde me gewoon compleet nuchter, kutdrankquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:23 schreef hardcorebass het volgende:
Fok man wat zyn die breezers toch kutdingen, hadden ze toevallig nog hier staan (drink ze nooit, bier bier bier! ) maar ik heb er net 2 op, veel te snel naturlyk want je merkt niet eens dat er alcohol inzit.. maar voel me niet echt lekker meerdie dingen zyn echt troep.. je krijgt er zon klote gevoel van in je buik
tot dusver weer mijn inbreng
Tja het was dat of niks en het was gratisquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:31 schreef Ferrox het volgende:
smirnoff ice![]()
kut spul, tis goor, slecht voor je tanden, je word er niet dronken van en tis nog duur ook. En dan heb ik het nog niet eens over die 13-jarige sletjes die zich er wel mee kunnen bezatten
nee, doe mij maar bier of cola-berenburg![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:38 schreef Ferrox het volgende:
mn ma liet me laatst een artikel lezen waar in stond dat als je als jongere meer dan 5 glazen per week drinkt. Dat je dan een alcoholprobleem hebt. Toen zei ik tegen mn ma: "mam, een week, dat red ik nooit"
kon ze niet om lachen![]()
Als ik je dan zou kunnen laten hoe een lijdensweg de behandelingen voor veel mensen is en hoeveel pijn het doet om iemand te verliezen aan kanker zou ik het doen. Jij zou zoiets nooit zeggen als jou moeder, vader of zus ofzo na maandenlang vechten, pijn en misselijkheid sterft. Heb dan een beetje respect voor mensen die dit meegemaakt hebben en dat zijn er ontzettend veel.quote:
hehe op een goeie dag wordt er gewoon anderhalve krat opgezopen hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:38 schreef Ferrox het volgende:
mn ma liet me laatst een artikel lezen waar in stond dat als je als jongere meer dan 5 glazen per week drinkt. Dat je dan een alcoholprobleem hebt. Toen zei ik tegen mn ma: "mam, een week, dat red ik nooit"
kon ze niet om lachen![]()
Ach joh heb er mijn opa aan verloren. Ja hij heeft er erg aan geleden maar ik gebruik het gewoon als scheldwoord. Woorden kunnen me niet zo makkelijk kwetsen en dat iemand anders er last van heeft tja, dat kan me behoorlijk aan mijn reet corroderen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:51 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Als ik je dan zou kunnen laten hoe een lijdensweg de behandelingen voor veel mensen is en hoeveel pijn het doet om iemand te verliezen aan kanker zou ik het doen. Jij zou zoiets nooit zeggen als jou moeder, vader of zus ofzo na maandenlang vechten, pijn en misselijkheid sterft. Heb dan een beetje respect voor mensen die dit meegemaakt hebben en dat zijn er ontzettend veel.
Ik zal nooit geweld gebruiken tegen iemand die tegen mij iets zegt waarbij je mij of een dierbare niet direct beledigd, maar zal altijd iets zeggen als ik merk dat iemand respectloos is.
/edit: Ik zie nu dat jij niet de ts bent, dus dat 1e stuk telt voornamelijk voor de ts. Dat jij het hier voor hem opneemt zegt natuurlijk wel iets over je karakter. Je vind het kennelijk goed als iemand mensen pijn doet door te schelden met ziekten.
Tja, je zou ook zoiets kunnen hebben van ik weet dat er mensen last van hebben, dan gebruik ik een ander scheldwoord. En een opa of oma is toch echt heel wat anders dan een partner, ouder of broer/zus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach joh heb er mijn opa aan verloren. Ja hij heeft er erg aan geleden maar ik gebruik het gewoon als scheldwoord. Woorden kunnen me niet zo makkelijk kwetsen en dat iemand anders er last van heeft tja, dat kan me behoorlijk aan mijn reet corroderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |