ik zeg niet dat ik er geen problemen mee heb, ik vind kanker ook een kutziekte. Maar meestal is als dat woord als scheldwoord wordt gebruikt, het niet direct persoonlyk wordt bedoelt. (bijv. dat je opa is doodgegaan aan kanker, als ze dan tegen je zeggen dat je een kankerjong bent.. heeft dat van je opa daar meestal helemaal niets mee te maken)quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef northernlight81 het volgende:
Misschien kan dat voor andere mensen anders zijn, maar sowieso zijn de mensen ouder en staan vaak verder van je af. In ieder geval bij mij was dat wel zo.
Maar als iemand er geen problemen mee heeft als iemand met de ziekte spot waaraan een dierbare is verloren, wil niet zeggen dat je dan geen rekening hoeft te houden met anderen.
Dan kom je toch niet op fok, heb je ook geen last van me. Als ik nou in je huis zou inbreken en kanker ging roepen dan was het een andere zaak.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef northernlight81 het volgende:
Misschien kan dat voor andere mensen anders zijn, maar sowieso zijn de mensen ouder en staan vaak verder van je af. In ieder geval bij mij was dat wel zo.
Maar als iemand er geen problemen mee heeft als iemand met de ziekte spot waaraan een dierbare is verloren, wil niet zeggen dat je dan geen rekening hoeft te houden met anderen.
Sjaak is een ander woord voor penis. Mijn vader heeft een geslachtsziekte gehad en daardoor constant jeuk, respectloze hond!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:33 schreef hardcorebass het volgende:
ik ben de sjaak
Als het een puppie is, fotoquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:34 schreef hardcorebass het volgende:
maar volgens my boeit jullie dat niet zo, ofwel bazziek?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:36 schreef hardcorebass het volgende:
hmm dan ben ik dat toch verplicht he?
Mee eens, en daarom zei ik dus ook op die opmerking van kom me maar opzoeken op de meeting dat ik dan nooit geweld zal gebruiken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:29 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik er geen problemen mee heb, ik vind kanker ook een kutziekte. Maar meestal is als dat woord als scheldwoord wordt gebruikt, het niet direct persoonlyk wordt bedoelt. (bijv. dat je opa is doodgegaan aan kanker, als ze dan tegen je zeggen dat je een kankerjong bent.. heeft dat van je opa daar meestal helemaal niets mee te maken)
Het is ook een kleine moeite een beetje te relativeren. Word langzamerhand schijtziek dat je tegenwoordig niks meer mag roepen omdat je dan iemand kwetst of boosmaakt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:37 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Mee eens, en daarom zei ik dus ook op die opmerking van kom me maar opzoeken op de meeting dat ik dan nooit geweld zal gebruiken.
Iedereen weet dat er mensen zijn die dit zeer vervelend vinden te lezen. Het is maar een kleine moeite hier rekening mee te houden en een ander scheldwoord te gebruiken.
Kom een keer langs zou ik zeggenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:38 schreef hardcorebass het volgende:
hee bazziek, leuk he dat ik maar 15 km van je af zit![]()
succesquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:39 schreef hardcorebass het volgende:
ik ga de layout verneuken
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:41 schreef hardcorebass het volgende:
leuk he, zon telefoon met 3,2 megapixel camera (verkapte ik heb een vette telefoon post)
Je moeder en je zusje tel je voor het gemak maar niet mee?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:09 schreef hardcorebass het volgende:
uhuh, geen 2 loopse teven hier in huis
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:11 schreef hardcorebass het volgende:
gelukkig heb ik geen zusjeme ma was al inclusief geteld
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:21 schreef hardcorebass het volgende:
mensen ik ga slapen, morgen vroeg opachja gewend he
Mensen zeiken. Scheld je met 'vuile hond', krijg je een bomenknuffelaar achter je aan etc. Ik wordt schijtziek van mensen die vinden dat ik me voor elk woord moet verontschuldigen. Zolang je iemand niet uitscheld met persoonlijke dingen (dus bewust kankerhond zeggen tegen iemand waarvan je weet dat ie kanker heeft en dus niet dat de buurman van de neef van de persoon kanker heeft oid) zie ik het probleem niet zo.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef northernlight81 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |