ik ook.. hoere winkels wees open op zondag!quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:46 schreef hardcorebass het volgende:
kut ik wil brommer rijden!
ik weet niet wat je bedoeld.. maar ik denk dat ie breekt? wie denk iets andersquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:00 schreef hardcorebass het volgende:
doe ik ook, maar ik ken wel wat mensenMotorsleutelaars enzo, weten alles .. maar ik wil weten of die draad nog goed is, of gebroken.. schiet ie gewoon uit de koppeling? of breekt ie door?
nou.. dat meisje nueckenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:10 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag hé.
Is weer zo'n dag dat ik me afvraag. Wat voor nut heeft het leven nou eik.
Waarom zit ik hier nog steeds en ben ik niet verspreid in 1000 op een trein ofzo.
Dat heb ik meestal als ik gezeik heb of een leuk meisje heb leren kennen.
Ik vraag me nu echt af.
Waar dient dit allemaal voor![]()
achter?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:10 schreef hardcorebass het volgende:
ik zie achter allemaal stukjes ijzer zeg maar, dus het is al uit me buitenkabel.
ik wist wel dat je er ooit achter ozu komenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:10 schreef no1uknow het volgende:
Ook zoiets; Ik was net jumpstyle aan het luisteren, kom ik tot de conclusie dat ik jumpstyle eik helemaal niet leuk vind..
Nu heb ik Audioslave aanstaan..
Spring dan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:10 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag hé.
Waarom zit ik hier nog steeds en ben ik niet verspreid in 1000 op een trein ofzo.
Ik vraag me nu echt af.
Emo kneusquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:10 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag hé.
Ik vraag me nu echt af.
Knul..quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:10 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag hé.
Ik vraag me nu echt af.
tis een aprilia sr50 factoryquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:43 schreef hardcorebass het volgende:
dat heb je als je puck rijdt heof tomos of wat dan ook
k gaf denk iko ok gewoon te lang achter elkaar gas hehe, t was donders stijlquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:50 schreef hardcorebass het volgende:
oh das nieuwste model toch? die is vet , raar dan dat er rook uit kwam
maarja, aprilia sr blijven de mooiste scooterss
Moet je ook terugschakelen naar z'n 1.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:36 schreef C2C het volgende:
matthijs en ik gingen net zo donders ver rijen.
wouden we een trap op en daarnaast was zo'n richel waar je met de fiets omhoog kan
naja wij gassen, ik denk huh watruik ik
ik kijk naar beneee
allemaal rook uit me koppeling(echt veel rook)
naja hij is niet stuk
Plaatje uploaden enzo, en dan bij de Wiki op 'bewerken' kliken, je naam erin zetten, HTML code van je plaatje en al die shit erbij dauwen, klaar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:58 schreef Ferrox het volgende:
ehm ff een vraagje
ik wil mn überbrommert in de startpost krijgen
hoe fix ik dit ?
Welke Senda?quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:12 schreef hardcorebass het volgende:
heey dimi, stiekem wil je je senda nu wel tegne myn fds ruilen
Jonge, tis een Gilera SMT!quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:20 schreef Ferrox het volgende:
gilera gsm, lijkt op de derbi senda....
Oh, dat zie ik dan wel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:23 schreef hardcorebass het volgende:
haha oke oke jonge, wa kost da ding.. inclusief gouden velgjes? kun je nog lang sparen knul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |