editquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Tja, je zou ook zoiets kunnen hebben van ik weet dat er mensen last van hebben, dan gebruik ik een ander scheldwoord. En een opa of oma is toch echt heel wat anders dan een partner, ouder of broer/zus.
Je laatste zin toont je respectloosheid.
Later misschien.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:53 schreef hardcorebass het volgende:
palen die hap! dan
Na een avond flirten wil ik godverdomme neuken en ontbijt op bedquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Later misschien.
Gisteravond de hele avond lopen flirten en bij elkaar gelegen enzo![]()
![]()
Heb nu dr MSN enzo![]()
![]()
Jij wilt wel meerquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Na een avond flirten wil ik godverdomme neuken en ontbijt op bed
Ik moest eerst draaien, en daarna flink aan de tap gehangen idd.quote:
Ik ben er tochquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik moest eerst draaien, en daarna flink aan de tap gehangen idd.
Van het pokeren daarna kwam niet veel meer terecht, maar een nerd zou ik mij niet willen noemen, of zeg je dat omdat ik een computerspel wou gaan spelen?
Het is namelijk niet echt gezellig op msn of fok! nu dusja.![]()
ja ik heb toch ook een leuke avond gehad (quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:27 schreef C2C het volgende:
dimi, wij begrijpen elkaar, donders leuke avond gehad (:9) aber gewoon kut brak nu hehe
3 of a kind, speel nog niet zo lang dusja.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:28 schreef Ferrox het volgende:
ik zei het idd omdat je ging gamen
maar vertel es: wat is je hoogste hand ooit gehaald bij poker?
ik speel namelijk ook redelijk veel poker( gokverslaafd op mn 16e
)
kneusquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:51 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Als ik je dan zou kunnen laten hoe een lijdensweg de behandelingen voor veel mensen is en hoeveel pijn het doet om iemand te verliezen aan kanker zou ik het doen. Jij zou zoiets nooit zeggen als jou moeder, vader of zus ofzo na maandenlang vechten, pijn en misselijkheid sterft. Heb dan een beetje respect voor mensen die dit meegemaakt hebben en dat zijn er ontzettend veel.
Ik zal nooit geweld gebruiken tegen iemand die tegen mij iets zegt waarbij je mij of een dierbare niet direct beledigd, maar zal altijd iets zeggen als ik merk dat iemand respectloos is.
/edit: Ik zie nu dat jij niet de ts bent, dus dat 1e stuk telt voornamelijk voor de ts. Dat jij het hier voor hem opneemt zegt natuurlijk wel iets over je karakter. Je vind het kennelijk goed als iemand mensen pijn doet door te schelden met ziekten.
Sorryquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:10 schreef Messenga het volgende:
Geen gekanker.
Waarmee? Zien jullie dingen die wij niet zien ofzoquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nokken dan iig.
Zitten was editjes in, dus ik zie dingen die jij niet ziet ja.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waarmee? Zien jullie dingen die wij niet zien ofzo
tis wel te drinken.. maar voor de alcohol hoef je het niet te doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, maar laatst twee van die grote flessen smirinoff ice op en ik voelde me gewoon compleet nuchter, kutdrank![]()
Zie zowiezo het probleem ook nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zitten was editjes in, dus ik zie dingen die jij niet ziet ja.
Als je er geen zak van weet, blijf er dan ajb ook vanaf.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:47 schreef hardcorebass het volgende:
schiet je koppelingskabel gewoon uit de koppeling ? of breekt die draad meestal door? ik weet er geen zak van
firefoxquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:39 schreef hardcorebass het volgende:
ik ga de layout verneuken
Ja precies.Wij voelen elkaar aanquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zie zowiezo het probleem ook nietKomt hier toch een vast groepje mensen en die weten wel wat ze kunnen verwachten
Probeer de kabel eens uit je buitenkabel te halen, dan weet je exact wat er gebeurd is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:00 schreef hardcorebass het volgende:
doe ik ook, maar ik ken wel wat mensenMotorsleutelaars enzo, weten alles .. maar ik wil weten of die draad nog goed is, of gebroken.. schiet ie gewoon uit de koppeling? of breekt ie door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |