xs.to ofzo..quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:07 schreef Ferrox het volgende:
kan ik em op imageshack gooien?
En jarno zei donders ver?quote:
een uurtje echtniet jongen respect als je dat luktquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
En jarno zei donders ver?
Dat rij ik op een avondje, als ik even een uurtje ofzo ga rondrijden.![]()
![]()
Waar dacht je dat ik woonde?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:21 schreef hardcorebass het volgende:
ja dat lukt je echt niet, tenzij je helemaal achteraf gaat rijden zonder overig verkeer en stoplichten etc.
wie zegt datik dat ver vindquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:22 schreef Ferrox het volgende:
zo hé 53.7 km
donders mieters, wat een afstand
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waar dacht je dat ik woonde?In een stad ofzo?
![]()
Hier wonen nog minder mensen dan op de zoutvlakte in de USA mên!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hier zijn pas sinds begin dit jaar verkeersborden.![]()
Ik heb dan voor 14 dagen geen.quote:
in een pak cornflakes zit ie niet, al geprobeerdquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:02 schreef hardcorebass het volgende:
kopen?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:42 schreef wudstik het volgende:
echt morgen mijn vuurwerk, ff huilen jongens
vindt het eerlijk niet echt wat..quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zoiets wil ik als ik 18 ben.
http://members.home.nl/youpclaessen/linkshit/DRZ/
Van Youp, die usert hier.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hier zijn pas sinds begin dit jaar verkeersborden.![]()
ik heb factory, hij de ouwe versiequote:Op zondag 15 oktober 2006 23:24 schreef hardcorebass het volgende:
wat een klets, locht scooter ongeluk..
hee mister dog.. dat plaatje bij je naam, ziet zo je scooter eruit? das dan toch geen factory? Want factory is allernieuwste model.
ja super, alleen m'n schokdemper is beetje gaar dus hij is niet zo stijf in de bochtenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:31 schreef hardcorebass het volgende:
ah okerijdt zoon ding nou beetje lekker?
heb veel problemen gehad, nu doet ie het wel relex, hij zou gereviseerd worden maar die kerel hierzo die had verkeerde cilinder er op gezet dus toen moest r weer een nieuwe op en originele morini kostte 250 euro + revisatie + krukas + nog een cilinder + losse onderdelen = ongeveer 800 euri reparatie alleen al in het blokquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:34 schreef hardcorebass het volgende:
ik zie nu dat dat ding van mister dog een ditech is, kud?!
C2C, misschien kan jy mij meer uitleggenWat voor factory heb jij? Ditech?
Ik zie dat er 2 versies zijn, ditech en gewone... waarom is dat???
dingetje bij handvatquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:39 schreef hardcorebass het volgende:
ouwe sr heb ik ook gehad, sinds zaterdag niet meerschokdempers worden snel gaar bij die dingen... enne gas kun je zo bijstellen he met dat dingetje langs je handvat
![]()
Ditech is toch wel klote, veel vrienden van my hadden problemen met die dingen.. in de winter met kou en regen dat ie niet wilde starten enzo.
ik denk precies het zelfde, zit nu zo'n 16-1700 euro in dat kreng ik had voor dat geld liever een RS ofzo gekocht die rijden 30x beter maarja 't is niet andersquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:40 schreef hardcorebass het volgende:
ja dat heb ik ook xtje gehad.. ding was helemaal gaar en iets van 850 euro aan reparaties.. daarna nog nieuwe kappen erop gedouwd twv 800 euro, en wat heb ik toch spijt dat ik die sr ooit heb gekochtnu superblij met me derbi fds
ik zat ff te rukkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef hardcorebass het volgende:
en toen was het redelyk stil opeens hier
Dat heeft mijn tomos zelfsquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:46 schreef hardcorebass het volgende:
ja dat dingetje bij handvat, daar rechts van zit een draad die naar het gas loopt.. daar zit ook een soort boutje aan en dan kan je hem strakker draaien, dan reageert ie sneller...
een brommer heeft beidequote:Op maandag 16 oktober 2006 00:23 schreef mister_dog het volgende:
ik weet al waarom, ik heb ditech dus zit die schroef op m'n gasklephuis (membraamklep dus maar ik weet niet of het zo heet bij ditech), bij een carb scooter/brommer zit die bij het handvat
En jouw krukas en koppelingsplaten? Die draaien in een bad van lucht ofzo?quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:56 schreef hardcorebass het volgende:
blokolie? ik rijd gewoon op mengsmering
Pff, controleer dat 1x per jaar ofzo, tenzij je brommer olie lekt, dan zou ik dat wat vaker controleren, maar omdat ik mijn blok open heb gehad is al mijn blokolie eruit.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:23 schreef hardcorebass het volgende:
ik heb een gat gevonden, daar zit zon derbi ding wat ik omhoog kan halen zeg maar en dat is een soort oliepeiler ofzo? want er staat max enzo, er zat nog genoeg in.. hoevaak moet ik dat controleren? en wat voor olie moet ik halen?? wat is kvs?
Heb je een radiateur? Volgensmij niet ofwel?quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:37 schreef hardcorebass het volgende:
dat ding kan niet voor koelvloeistof zyn he? fds zal ook wel niet vloeistofgekoeld zyn?
Welke ga je kaufen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Jeuh, zo nieuwe telefoon halen denks.![]()
Mam komt mij zo ophalen, en dan eerst wat nieuwe kleren kopen, en dan nog ff nieuwe telefoon, mijn abbo is nu toch afgelopen dusja.![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:06 schreef no1uknow het volgende:
Ben weg, naar school, op me brommert!
Dat ding verzuipt trouwens als ik teveel gas geef bij >50.
Te weinig lucht?
Nokia 5500 sport, is tenminste 'echt' spatwaterbestendig en al die shit, pap heeft em ook, is wel fijn ding, handig enzo.. En navigatiesysteem erop, alleen nog een GPS ding erbij kaufen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |