quote:Start van sessie: vrijdag 13 oktober 2006
ﻜander Echte mannen remmen niet. (no1uknow)
Bobbie (geqxon)
(16:08) Bobbie: Frederiqueske is een mooie dame. Ik kijk elke dag in haar Fobo.
(16:08) Bobbie: bluf dat je dit op fok post.
(16:08) ﻜander:
(16:09) Bobbie: Stiekempjes vind ik haar echt mooi.. Ik loop elke avond op haar te fappen..
(16:09) ﻜander: meer meer
(16:10) Bobbie: Meer wat?
(16:10) ﻜander: dat soort uitspraken
(16:10) ﻜander: heb ik meer te posten op fok
(16:10) Bobbie: Pff
(16:12) Bobbie: http://www.nxfm.com.au/sh(...)/angrykid-toilet.mov
(16:12) Bobbie: En ik ben verliefd op een man.
(16:13) Bobbie: Nou, heb je nu genoeg om te posten?
(16:13) ﻜander:!
Het staat er anders nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ofja, dat wil ik niet, daar hoor ik gewoon bij.
Dan leer ik je lekker niet schakelen.quote:
Jou brommer =quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dan leer ik je lekker niet schakelen.
Althans, niet op mijn brommer.
Chantage.
Wehehe, is goed.quote:
lollerpwnedquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, is goed.![]()
Die slaan we even op.
Ga WoWenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:11 schreef BazzieK het volgende:
nu iedereen bek dicht godverdomme
Nope, niet echt meer gevolgd sinds me MT weg isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:53 schreef hardcorebass het volgende:
hee bazziek, ook gehoord dat ben hak ermee stopt?
whehe is dat die mongool die altijd met die andere schakel rijd of is het gewoon een andere random mongoolquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef mister_dog het volgende:
ik heb vandaag een pwn dag gehad _0_
eerst een aerox..toen een standaard![]()
kymco dj hahahaha toen reed ik later een sr voor bij en toen kwam er in eens een rs naast me rijden HIEEEEEENG zo schakelde ie terug..beetje te vroeg
![]()
toen ging is weer op schakelen en heel wijs langs de verkeerde kant van de vlucht heuveltoen haalde ik hem weer in bij het optrekken want hij kan echt niet schakelen (hij komt hier ook uit het dorp) en toen kwam ie achter me aan blazen maar ik kon veeel beter rijden
ik ook langs de verkeerde kant van een vlucht heuvel..hij er achter aan meot hij stoppen want er kwam een auto aan toen knalde ie em zo de stoep op
mafketel
naja en toen later was er in eens rollerbank, dus ik op school m;n vario ring er in gezet (45km gaat ie danecht sloom) toen wilde ik gepakt worden ff kijke hoeveel vermogen, rijden al die stervende hoeren kanker agenten zo langs me heen
kut politie daar voor die moeite lope doen om niet gepakt te worden
okquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nope, niet echt meer gevolgd sinds me MT weg is
Wehehe, ik durf tenminste met mijn kop op internet.quote:
Doesnie imageshack..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
Zeg No1
Vervang die oude pic 's met deze
http://img270.imageshack.us/img270/7394/jetdogs019li8.jpg
Dank u.
50 Snel hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:37 schreef no1uknow het volgende:
Halleluja FS, ik heb het gehaald tot nootdorp
En dat ding trekt voor mn gevoel zooooo veel harder op dan eerst, en de top is ook hoger volgens mij
Zag alleen in dat bos niks meer door de mistMoest me echt oriënteren op de strepen op de weg wou ik weten waar ik heen reed
Maar dat ding maakt een takke herrie want die cilinders zijn volgens mij nog een beetje lek achtig en de uitlaat zit ook niet goed op de cilinder en mn uitlaat BLIJFT roken
Het is een puch. Dan is het miniemste verschil al te merkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik wil best een keer langs je rijden om te kijken of je snel optrekt no1..![]()
Arnhem. Wieso?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh en pallomino ding, woonde jij in Nijmegen ofzo ergens btw?
Ik ook welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik wil best een keer langs je rijden om te kijken of je snel optrekt no1..![]()
Ah nee ok.. Dacht nijmegen, daar is nu zondag brommermeeting daarom..quote:
Ga jij daar heen dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ah nee ok.. Dacht nijmegen, daar is nu zondag brommermeeting daarom..
Anders kwam ik je mss wel tegen.. Daarom.![]()
0-100 4.4 seconden ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef hardcorebass het volgende:
hoe snel zit je aan de 100? hoe hard gaat dat ding eigenlyk van je? wie weet ga ik toch voor motorrijbewijs.. hoelang deed je erover en hoeveel geld ongeveer?
Hoe duur was de motor?
(sorry moet eigenlyk niet naar geld vragen, maar zit nu toch opeens zo te denken, als je ze niet wil beantwoorden heb ik er geen moeite mee)
Jup.quote:
Wat is er mis mee dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jup.Als mijn versnellingsbak niet voor die tijd vastloopt.
![]()
En dan onverzekerd rondrijdenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik haal zo'n supertoffe KTM of Yamaha SM als ik 18 ben.![]()
hmm zet me toch aan het denken, denk dat ik toch eerst even me autorijbewijs haal, daarna geen auto kopen mar die van me pa gebruikenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
0-100 4.4 seconden ofzoHij loopt begrensd zo'n 160-180 (wind mee, heuvel af, plat op de tank na 2 minuten
) Deed er zo'n 6 maanden over aangezien examens aanvragen en wachtrijen lang duurden. Geld uhm zo'n 1500 euro ofzo
Motor was 2800 euro.
Druklager is gaar denks.. Morgenavond even uit elkaar halen.. Morgen nieuwe KVS, blokolie, slangenklemmen en pakkingen halen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:53 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan?
Ik zal kijken of m'n mede bromcomrad's er voor te porren zijn.![]()
die reed altijd met die derbi sends sm extreme ja nu nie meer..schakelen kan ie in iedergeval niet haha stakker, dat zei hareld laatst ook alquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:56 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe is dat die mongool die altijd met die andere schakel rijd of is het gewoon een andere random mongool
Rammelend.. Iets loszittend.. Hij koppelt nog gewoon hetzelfde als normaal..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:58 schreef PallominnoXIII het volgende:
Rogurt
Is wel aan mijn kant, van Nijmegen zeg maar
Hoor je een schurend geluid dan, of koppelt hij klote?
>25kw toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:46 schreef PallominnoXIII het volgende:
Btw, Bazziek, welke motor wil je gaan rijden als je <25 kw mag?![]()
Wordt jij een pliesie agent?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
>25kw toch?Maarja, ligt aan het budget he
Als ik bij de politie wordt aangenomen kan dat budget flink ruim worden en dan wordt het moeilijk kiezen
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wordt jij een pliesie agent?
Kom dan even in Zoetermeer rondrijden, kan je me altijd matsen als je me aanhoud
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wordt jij een pliesie agent?
Kom dan even in Zoetermeer rondrijden, kan je me altijd matsen als je me aanhoud
Omdat het hoeren zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:36 schreef Geqxon het volgende:
Waarom moeten al die wijven geld hebben voor een date
FS neemt meestal de dominante rol inquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, fs180 en no1uknow, in jullie relatie he.
Wie is nou het mannetje, en wie het vrouwtje?
dat ligt aan die vrouwen die je bezoekt achter het glasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:36 schreef Geqxon het volgende:
Waarom moeten al die wijven geld hebben voor een date
Boys on top!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
FS neemt meestal de dominante rol in
?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:15 schreef Geqxon het volgende:
JOOD!
Ga jij nog maar op Frederique fappenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
Pauper.
True true.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:58 schreef Geqxon het volgende:
Wat nou maar toch? Ze is gewoon een mooie dame.
Mwah ik ben (nog maar) 16quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:02 schreef Geqxon het volgende:
Okay, ze is 13. So what? Ik ken ook een stel waar het zelfs 9 jaar scheelt.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ga jij nog maar op Frederique fappen >>>>![]()
. <<<<
Waar sloeg dat dan op?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ok neuqbaar is ze wel, >>>> maar toch. <<<<
flikkerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Heuj, ik ben er weer!
Ik was vandaag op de speedfight van mijn zus.![]()
![]()
Wehehe, over alle drempels springen enzo, toffe shit die scooter.![]()
Ik zat daar zo met zo'n dikke motorjas en leren motorhandschoenen op die scooter.![]()
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
Had je een foto gewild van mijn pakje ofwat?![]()
ze is lelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:07 schreef Geqxon het volgende:
Nou vertel me eens, wat is daar mis mee?
Boeie. Ik ben zelf 16, maakt niet uit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:35 schreef Ayaxola het volgende:
Mwah, maar wel 13.
Boeiend?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:37 schreef C2C het volgende:
whaaa dit topic gaat echt niet meer over brommers
gewoon slowchat
.........................................................................................................quote:
Jonge, geen zin om dalijk mijn bak te laten vastslaan ofzo, omdat er een druklager los zat..quote:
dat je uitlaat lekt waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:41 schreef no1uknow het volgende:
Me brommer is trouwens FACKING hoogtoerig.
Als ik 'm stationair laat draaien, gaat ie er gewoon vandoor
En als ik trouwens erg hard ga rijden, naar zn top toe, dan houd ie op een gegeven moment in, wat betekent dat ook alweer? Mengels te rijk/arm?
wat niet?: het heeft tietuuuuh en een kudquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:07 schreef Geqxon het volgende:
Nou vertel me eens, wat is daar mis mee?
leer?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
Had je een foto gewild van mijn pakje ofwat?![]()
Nee, zo'n speciaal spul voor mijn jas.. Wel leren handschoenen.quote:
Stoere jongquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:23 schreef Ipho het volgende:
Ik ben gewoon nu al dronken :S
Het probleem is, dat ik het niet koel vind.quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:43 schreef fs180 het volgende:
oh.. ik heb ook leren handschoenen .. met carbon
Debiele turk met verstandquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:09 schreef mister_dog het volgende:
ik had vandaag smart-ass actieik meot altijd naar huiswerk begeleiding van me pa
echt kut is dat maar goed..ik blij dat ik naar huis kan pleur alles in me buddy pleur ik goftedomme ook me sleutels er in
naja wel chill zit 2 meter ver een garage, ik een dikke lasdraad met een mooi haakje en een imbusje geleend, binnen 1 minuut had ik em open..best fout want elke debielle turk met verstand kan dat dus ook :S
ja mar ik bedoel ik heb nog nooi gekeken hoe het moestquote:
welk verdriet, wil je erover praten?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Verdriet wegdrinken in het café.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:51 schreef hardcorebass het volgende:
zo hebben ze ooit een lading hasj uit me buddy gejat
Ga dan fietsenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jonge, geen zin om dalijk mijn bak te laten vastslaan ofzo, omdat er een druklager los zat..![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:19 schreef no1uknow het volgende:
Is minder pauperig dan een scooter én beter voor je conditie
Aanlopenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:21 schreef hardcorebass het volgende:
een puch is ook goed voor de conditie, wat je allemaal wel niet moet doen om vooruit te komen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:14 schreef hardcorebass het volgende:
weet iemand nog een leuke usericon fur mich
IPV uploaden kan je ze ook ergens anders uploaden en dan webicon fixen, dan mag ie groter zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:24 schreef hardcorebass het volgende:
olie is olie tochmarre niemand een usericon voor my? waar kan ik die dingen kant en klaar vinden dat ik niet hoef te fukken met de kb's en de grootte
Het heeft mij lang geduurd dit te durven zeggen maar..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:11 schreef hardcorebass het volgende:
nog 1 minuut
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het heeft mij lang geduurd dit te durven zeggen maar..
Ik ben heteromo.
Dienstwapenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:12 schreef no1uknow het volgende:
Bazzie, als jij nog is pliesie wordt, en je houd mij aan, wens ik je dit toe
Word ook weer eens tijd ja, vorig jaar had ik het nu allang in huisquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:12 schreef wudstik het volgende:
dat zal haar leren, maandag even wat vuurwerk uit belgie krijgen, zal de buurt leren
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:54 schreef Geqxon het volgende:
Jezus wat bij jij sociaal.
Ik ga ook weer eens aan me socialencontacten werken. Op naar de paardrijdconcours ofzo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:54 schreef Geqxon het volgende:
Jezus wat bij jij sociaal.
Je hoeft toch niks mee te nemen als je naar concours gaat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:06 schreef Geqxon het volgende:
Paardrijconcours? En dan zeker met de Bentley van papa gaan
Ik denk NOS ofzo..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:31 schreef hardcorebass het volgende:
Derbi FDS is binnen! maarre klopt dat dat ik gewoon door kan rijden als ik de sleutels eruithaak? ?
en er zit ook een knopje op het dashboard zegt maar, kan naar onder en naar boven wat is dat??
met de uitknop?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik denk NOS ofzo..
Maar dat je door kan rijden met je sleutels eruit hoort niet echt denk ik.. Kun je hem ook starten zonder sleutels of dat niet?
En hoe zet je hem uit als je de sleutels eruithaalt en hij loopt gewoon door?
Wat is dat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:10 schreef wudstik het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)toenplukker.wmv.html
die eerste 2 wtf?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo, weer 60 euro aan onderdelen lichter.
1 Deksel
voor Senda SM X-Trem 2004
25,39 25,39 Klaar voor behandeling of besteld.
1 Cremaillete D'embrayage
26,52 26,52 Klaar voor behandeling of besteld.
1 Oliekeering
7,93 7,93 Klaar voor behandeling of besteld.
Arme ik.
Euhm, een koppelingsplatendeksel, en een druklager.quote:
Weet niet hoe je anders wil optrekkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:41 schreef hardcorebass het volgende:
Mag ik btw gasgeven als ik mijn koppeling op laat komen??
Koppeling op laten komen vanuit de vrij of onder het rijden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:41 schreef hardcorebass het volgende:
Mag ik btw gasgeven als ik mijn koppeling op laat komen??
6-15 euro ofzoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:40 schreef hardcorebass het volgende:
hoe duur zou zo'n koppelingsdraadje zyn voor de Fds? is gewoons standaard dingetje wat ze ook voor andere schakels hebben ofniet?
vrij en rijden, starten kan trouwens niet als hij in een versnelling staat ofwel? hoe doe ik dat? lukt me echt niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Koppeling op laten komen vanuit de vrij of onder het rijden?
Kan soms niet nee, gewoon in zijn vrij plempen of igg proberen met koppeling ingehouden. En waarom zou je gas geven in zijn vrij?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:47 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
vrij en rijden, starten kan trouwens niet als hij in een versnelling staat ofwel? hoe doe ik dat? lukt me echt niet.
Koppeling inhouden en aankicken? Dan zou die het toch echt moeten doen hoor..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:47 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
vrij en rijden, starten kan trouwens niet als hij in een versnelling staat ofwel? hoe doe ik dat? lukt me echt niet.
Bij mij schoot ie dan gewoon vooruitquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Koppeling inhouden en aankicken? Dan zou die het toch echt moeten doen hoor..
Gheyquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
by my doet ie dat ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bij mij schoot ie dan gewoon vooruit
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:00 schreef hardcorebass het volgende:
Ik moet dus wel gas geven als ik me koppeling laat opkomen, ik denk al waarom zakt ie zo snel terug in zyn toeren, wat een loser ben ik ook
Ja!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:06 schreef Geqxon het volgende:
Paardrijconcours? En dan zeker met de Bentley van papa gaan
Ja, en dan over een week ofzo, als je alles doorhebt denk je van, wehehe, wat was ik toen dom.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:00 schreef hardcorebass het volgende:
Ik moet dus wel gas geven als ik me koppeling laat opkomen, ik denk al waarom zakt ie zo snel terug in zyn toeren, wat een loser ben ik ook
Nou ja, dom is anders. Laten we zeggen: Voorzichtig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, en dan over een week ofzo, als je alles doorhebt denk je van, wehehe, wat was ik toen dom.![]()
![]()
Nee, dom.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou ja, dom is anders. Laten we zeggen: Voorzichtig.
Bobster heten ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:14 schreef Geqxon het volgende:
En inderdaad Bassie, zonder er betaald voor te krijgen rondrijden met reclame is idd ghey.
boemluaw enzo toch?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan soms niet nee, gewoon in zijn vrij plempen of igg proberen met koppeling ingehouden. En waarom zou je gas geven in zijn vrij?
Wehehe, nee een puch is tof.quote:
Zolang hij maar op je voorvork zit is het prima.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:56 schreef Zuen het volgende:
Als ik met een MTX op straat rij en het heeft geregend, wordt je dan niet fucking nat? Die spatborden zitten zo hoog.
leukquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:14 schreef Amootje het volgende:
mijn kutbrommertje heb ik lekker verkocht!!
2 jaar geleden al weertwas ook echt een leip ding... serieusm, vreselijjk... maar toen ik 16 was wilde ik perse een brommer en de eerste de beste lelijke brommer kocht ik
maar die geschiedenis ben ik lekker aan het verdringen
nsrquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, nee een puch is tof.
Net zo overrated als een NSR ofzo.![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:56 schreef hardcorebass het volgende:
alle dingen onder bouwjaar 1990 zyn vet
zijn ook niet vna 90?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:23 schreef hardcorebass het volgende:
behalve die afgezaagde nsr's die zyn zooo lelijk, die vormen.. bah
Wat had je dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:14 schreef Amootje het volgende:
2 jaar geleden al weertwas ook echt een leip ding... serieusm, vreselijjk... maar toen ik 16 was wilde ik perse een brommer en de eerste de beste lelijke brommer kocht ik
mwah.. 20km extra, dat merk je wel.. maar geen 25 km ofzo/./quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:47 schreef hardcorebass het volgende:
kan dat trouwens? dat dat ding met mij erop maar 50 loopt en met hem erop 75? nee toch? alleen als ik 150 kilo zou wegen ofzo ?;)
gezellig naar mn fuckbuddyquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:53 schreef C2C het volgende:
mensen wat gaan jullie doen vanavond
ts begint: verjaardag, discotheek --> meisjenu jullie
20 kilogram bedoel je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
mwah.. 20km extra, dat merk je wel.. maar geen 25 km ofzo/./
Nu je me dit verteld hebt kan ik pas echt goed slapen. Bedankt! je maakt me dag compleetquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:14 schreef Amootje het volgende:
dat jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:59 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
20 kilogram bedoel je?op mijn scooter reed iemand die 20 kilogram lichter was dan my maar 3 kilometer harder ofzo.
Drankje nuttigen, slapen, en weer om 7 uur er uit om de golf baan gereed te maken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:53 schreef C2C het volgende:
mensen wat gaan jullie doen vanavond
ts begint: verjaardag, discotheek --> meisjenu jullie
Het zal wel aan het schakelen liggen dan denk ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat ja![]()
maarja.. gewicht speelt meeste rol in optrekken.. dus je zou minder hard optrekken.. maar of de top ook wel halen of paar km zachter
graag gedaan johquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:02 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nu je me dit verteld hebt kan ik pas echt goed slapen. Bedankt! je maakt me dag compleet![]()
kan ook ja.. later schakelen dus.. en ppokej kan je zo verstellen jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:06 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Het zal wel aan het schakelen liggen dan denk ik
Dat schakelpook btw, ik krijg mijn voet er moeilyk onder.. die kan ik toch eraf schroeven en hoger zetten?
pokeren is cool ouwe, vooral als je altyd wintquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vanavond:
Half 9 pokeren in het café.
Ik wordt een oude lul, zeker.![]()
![]()
Pokeren in een café.. op je 16e..![]()
![]()
ze hebben jouw gepwnd kneusquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:13 schreef mister_dog het volgende:
OMGWTFBBQ
Heb ik de politie ff GEPWNED
Ze hebben mijn naam verkeer geschreven, dus me pa zei dat ik dan bezwaar ofzo kan aantekenen en dan hoef ik em niet te betalen(hij was trouwes 75 euro voor 1,5 kw)
LollER!!1!!1omfg11!!!!WtffBbQ!!121ein1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:20 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
pokeren is cool ouwe, vooral als je altyd wint
vormfout, moet je gewoon betalen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:13 schreef mister_dog het volgende:
OMGWTFBBQ
Heb ik de politie ff GEPWNED
Ze hebben mijn naam verkeer geschreven, dus me pa zei dat ik dan bezwaar ofzo kan aantekenen en dan hoef ik em niet te betalen(hij was trouwes 75 euro voor 1,5 kw)
Dat weet iedereen behalve de vaders van scooterrijdersquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:01 schreef Geqxon het volgende:
En bassie moet het weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |