Word ook weer eens tijd ja, vorig jaar had ik het nu allang in huisquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:12 schreef wudstik het volgende:
dat zal haar leren, maandag even wat vuurwerk uit belgie krijgen, zal de buurt leren
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:54 schreef Geqxon het volgende:
Jezus wat bij jij sociaal.
Ik ga ook weer eens aan me socialencontacten werken. Op naar de paardrijdconcours ofzo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:54 schreef Geqxon het volgende:
Jezus wat bij jij sociaal.
Je hoeft toch niks mee te nemen als je naar concours gaat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:06 schreef Geqxon het volgende:
Paardrijconcours? En dan zeker met de Bentley van papa gaan
Ik denk NOS ofzo..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:31 schreef hardcorebass het volgende:
Derbi FDS is binnen! maarre klopt dat dat ik gewoon door kan rijden als ik de sleutels eruithaak? ?
en er zit ook een knopje op het dashboard zegt maar, kan naar onder en naar boven wat is dat??
met de uitknop?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik denk NOS ofzo..
Maar dat je door kan rijden met je sleutels eruit hoort niet echt denk ik.. Kun je hem ook starten zonder sleutels of dat niet?
En hoe zet je hem uit als je de sleutels eruithaalt en hij loopt gewoon door?
Wat is dat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:10 schreef wudstik het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)toenplukker.wmv.html
die eerste 2 wtf?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo, weer 60 euro aan onderdelen lichter.
1 Deksel
voor Senda SM X-Trem 2004
25,39 25,39 Klaar voor behandeling of besteld.
1 Cremaillete D'embrayage
26,52 26,52 Klaar voor behandeling of besteld.
1 Oliekeering
7,93 7,93 Klaar voor behandeling of besteld.
Arme ik.
Euhm, een koppelingsplatendeksel, en een druklager.quote:
Weet niet hoe je anders wil optrekkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:41 schreef hardcorebass het volgende:
Mag ik btw gasgeven als ik mijn koppeling op laat komen??
Koppeling op laten komen vanuit de vrij of onder het rijden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:41 schreef hardcorebass het volgende:
Mag ik btw gasgeven als ik mijn koppeling op laat komen??
6-15 euro ofzoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:40 schreef hardcorebass het volgende:
hoe duur zou zo'n koppelingsdraadje zyn voor de Fds? is gewoons standaard dingetje wat ze ook voor andere schakels hebben ofniet?
vrij en rijden, starten kan trouwens niet als hij in een versnelling staat ofwel? hoe doe ik dat? lukt me echt niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Koppeling op laten komen vanuit de vrij of onder het rijden?
Kan soms niet nee, gewoon in zijn vrij plempen of igg proberen met koppeling ingehouden. En waarom zou je gas geven in zijn vrij?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:47 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
vrij en rijden, starten kan trouwens niet als hij in een versnelling staat ofwel? hoe doe ik dat? lukt me echt niet.
Koppeling inhouden en aankicken? Dan zou die het toch echt moeten doen hoor..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:47 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
vrij en rijden, starten kan trouwens niet als hij in een versnelling staat ofwel? hoe doe ik dat? lukt me echt niet.
Bij mij schoot ie dan gewoon vooruitquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Koppeling inhouden en aankicken? Dan zou die het toch echt moeten doen hoor..
Gheyquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |