quote:Start van sessie: vrijdag 13 oktober 2006
ﻜander Echte mannen remmen niet. (no1uknow)
Bobbie (geqxon)
(16:08) Bobbie: Frederiqueske is een mooie dame. Ik kijk elke dag in haar Fobo.
(16:08) Bobbie: bluf dat je dit op fok post.
(16:08) ﻜander:
(16:09) Bobbie: Stiekempjes vind ik haar echt mooi.. Ik loop elke avond op haar te fappen..
(16:09) ﻜander: meer meer
(16:10) Bobbie: Meer wat?
(16:10) ﻜander: dat soort uitspraken
(16:10) ﻜander: heb ik meer te posten op fok
(16:10) Bobbie: Pff
(16:12) Bobbie: http://www.nxfm.com.au/sh(...)/angrykid-toilet.mov
(16:12) Bobbie: En ik ben verliefd op een man.
(16:13) Bobbie: Nou, heb je nu genoeg om te posten?
(16:13) ﻜander:!
Het staat er anders nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ofja, dat wil ik niet, daar hoor ik gewoon bij.
Dan leer ik je lekker niet schakelen.quote:
Jou brommer =quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dan leer ik je lekker niet schakelen.
Althans, niet op mijn brommer.
Chantage.
Wehehe, is goed.quote:
lollerpwnedquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, is goed.![]()
Die slaan we even op.
Ga WoWenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:11 schreef BazzieK het volgende:
nu iedereen bek dicht godverdomme
Nope, niet echt meer gevolgd sinds me MT weg isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:53 schreef hardcorebass het volgende:
hee bazziek, ook gehoord dat ben hak ermee stopt?
whehe is dat die mongool die altijd met die andere schakel rijd of is het gewoon een andere random mongoolquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef mister_dog het volgende:
ik heb vandaag een pwn dag gehad _0_
eerst een aerox..toen een standaard![]()
kymco dj hahahaha toen reed ik later een sr voor bij en toen kwam er in eens een rs naast me rijden HIEEEEEENG zo schakelde ie terug..beetje te vroeg
![]()
toen ging is weer op schakelen en heel wijs langs de verkeerde kant van de vlucht heuveltoen haalde ik hem weer in bij het optrekken want hij kan echt niet schakelen (hij komt hier ook uit het dorp) en toen kwam ie achter me aan blazen maar ik kon veeel beter rijden
ik ook langs de verkeerde kant van een vlucht heuvel..hij er achter aan meot hij stoppen want er kwam een auto aan toen knalde ie em zo de stoep op
mafketel
naja en toen later was er in eens rollerbank, dus ik op school m;n vario ring er in gezet (45km gaat ie danecht sloom) toen wilde ik gepakt worden ff kijke hoeveel vermogen, rijden al die stervende hoeren kanker agenten zo langs me heen
kut politie daar voor die moeite lope doen om niet gepakt te worden
okquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nope, niet echt meer gevolgd sinds me MT weg is
Wehehe, ik durf tenminste met mijn kop op internet.quote:
Doesnie imageshack..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
Zeg No1
Vervang die oude pic 's met deze
http://img270.imageshack.us/img270/7394/jetdogs019li8.jpg
Dank u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |