quote:Start van sessie: vrijdag 13 oktober 2006
ﻜander Echte mannen remmen niet. (no1uknow)
Bobbie (geqxon)
(16:08) Bobbie: Frederiqueske is een mooie dame. Ik kijk elke dag in haar Fobo.
(16:08) Bobbie: bluf dat je dit op fok post.
(16:08) ﻜander:
(16:09) Bobbie: Stiekempjes vind ik haar echt mooi.. Ik loop elke avond op haar te fappen..
(16:09) ﻜander: meer meer
(16:10) Bobbie: Meer wat?
(16:10) ﻜander: dat soort uitspraken
(16:10) ﻜander: heb ik meer te posten op fok
(16:10) Bobbie: Pff
(16:12) Bobbie: http://www.nxfm.com.au/sh(...)/angrykid-toilet.mov
(16:12) Bobbie: En ik ben verliefd op een man.
(16:13) Bobbie: Nou, heb je nu genoeg om te posten?
(16:13) ﻜander:!
Het staat er anders nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ofja, dat wil ik niet, daar hoor ik gewoon bij.
Dan leer ik je lekker niet schakelen.quote:
Jou brommer =quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dan leer ik je lekker niet schakelen.
Althans, niet op mijn brommer.
Chantage.
Wehehe, is goed.quote:
lollerpwnedquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, is goed.![]()
Die slaan we even op.
Ga WoWenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:11 schreef BazzieK het volgende:
nu iedereen bek dicht godverdomme
Nope, niet echt meer gevolgd sinds me MT weg isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:53 schreef hardcorebass het volgende:
hee bazziek, ook gehoord dat ben hak ermee stopt?
whehe is dat die mongool die altijd met die andere schakel rijd of is het gewoon een andere random mongoolquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef mister_dog het volgende:
ik heb vandaag een pwn dag gehad _0_
eerst een aerox..toen een standaard![]()
kymco dj hahahaha toen reed ik later een sr voor bij en toen kwam er in eens een rs naast me rijden HIEEEEEENG zo schakelde ie terug..beetje te vroeg
![]()
toen ging is weer op schakelen en heel wijs langs de verkeerde kant van de vlucht heuveltoen haalde ik hem weer in bij het optrekken want hij kan echt niet schakelen (hij komt hier ook uit het dorp) en toen kwam ie achter me aan blazen maar ik kon veeel beter rijden
ik ook langs de verkeerde kant van een vlucht heuvel..hij er achter aan meot hij stoppen want er kwam een auto aan toen knalde ie em zo de stoep op
mafketel
naja en toen later was er in eens rollerbank, dus ik op school m;n vario ring er in gezet (45km gaat ie danecht sloom) toen wilde ik gepakt worden ff kijke hoeveel vermogen, rijden al die stervende hoeren kanker agenten zo langs me heen
kut politie daar voor die moeite lope doen om niet gepakt te worden
okquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nope, niet echt meer gevolgd sinds me MT weg is
Wehehe, ik durf tenminste met mijn kop op internet.quote:
Doesnie imageshack..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
Zeg No1
Vervang die oude pic 's met deze
http://img270.imageshack.us/img270/7394/jetdogs019li8.jpg
Dank u.
50 Snel hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:37 schreef no1uknow het volgende:
Halleluja FS, ik heb het gehaald tot nootdorp
En dat ding trekt voor mn gevoel zooooo veel harder op dan eerst, en de top is ook hoger volgens mij
Zag alleen in dat bos niks meer door de mistMoest me echt oriënteren op de strepen op de weg wou ik weten waar ik heen reed
Maar dat ding maakt een takke herrie want die cilinders zijn volgens mij nog een beetje lek achtig en de uitlaat zit ook niet goed op de cilinder en mn uitlaat BLIJFT roken
Het is een puch. Dan is het miniemste verschil al te merkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik wil best een keer langs je rijden om te kijken of je snel optrekt no1..![]()
Arnhem. Wieso?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh en pallomino ding, woonde jij in Nijmegen ofzo ergens btw?
Ik ook welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik wil best een keer langs je rijden om te kijken of je snel optrekt no1..![]()
Ah nee ok.. Dacht nijmegen, daar is nu zondag brommermeeting daarom..quote:
Ga jij daar heen dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ah nee ok.. Dacht nijmegen, daar is nu zondag brommermeeting daarom..
Anders kwam ik je mss wel tegen.. Daarom.![]()
0-100 4.4 seconden ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef hardcorebass het volgende:
hoe snel zit je aan de 100? hoe hard gaat dat ding eigenlyk van je? wie weet ga ik toch voor motorrijbewijs.. hoelang deed je erover en hoeveel geld ongeveer?
Hoe duur was de motor?
(sorry moet eigenlyk niet naar geld vragen, maar zit nu toch opeens zo te denken, als je ze niet wil beantwoorden heb ik er geen moeite mee)
Jup.quote:
Wat is er mis mee dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jup.Als mijn versnellingsbak niet voor die tijd vastloopt.
![]()
En dan onverzekerd rondrijdenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik haal zo'n supertoffe KTM of Yamaha SM als ik 18 ben.![]()
hmm zet me toch aan het denken, denk dat ik toch eerst even me autorijbewijs haal, daarna geen auto kopen mar die van me pa gebruikenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
0-100 4.4 seconden ofzoHij loopt begrensd zo'n 160-180 (wind mee, heuvel af, plat op de tank na 2 minuten
) Deed er zo'n 6 maanden over aangezien examens aanvragen en wachtrijen lang duurden. Geld uhm zo'n 1500 euro ofzo
Motor was 2800 euro.
Druklager is gaar denks.. Morgenavond even uit elkaar halen.. Morgen nieuwe KVS, blokolie, slangenklemmen en pakkingen halen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:53 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan?
Ik zal kijken of m'n mede bromcomrad's er voor te porren zijn.![]()
die reed altijd met die derbi sends sm extreme ja nu nie meer..schakelen kan ie in iedergeval niet haha stakker, dat zei hareld laatst ook alquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:56 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe is dat die mongool die altijd met die andere schakel rijd of is het gewoon een andere random mongool
Rammelend.. Iets loszittend.. Hij koppelt nog gewoon hetzelfde als normaal..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:58 schreef PallominnoXIII het volgende:
Rogurt
Is wel aan mijn kant, van Nijmegen zeg maar
Hoor je een schurend geluid dan, of koppelt hij klote?
>25kw toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:46 schreef PallominnoXIII het volgende:
Btw, Bazziek, welke motor wil je gaan rijden als je <25 kw mag?![]()
Wordt jij een pliesie agent?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
>25kw toch?Maarja, ligt aan het budget he
Als ik bij de politie wordt aangenomen kan dat budget flink ruim worden en dan wordt het moeilijk kiezen
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wordt jij een pliesie agent?
Kom dan even in Zoetermeer rondrijden, kan je me altijd matsen als je me aanhoud
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wordt jij een pliesie agent?
Kom dan even in Zoetermeer rondrijden, kan je me altijd matsen als je me aanhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |