by my doet ie dat ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bij mij schoot ie dan gewoon vooruit
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:00 schreef hardcorebass het volgende:
Ik moet dus wel gas geven als ik me koppeling laat opkomen, ik denk al waarom zakt ie zo snel terug in zyn toeren, wat een loser ben ik ook
Ja!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:06 schreef Geqxon het volgende:
Paardrijconcours? En dan zeker met de Bentley van papa gaan
Ja, en dan over een week ofzo, als je alles doorhebt denk je van, wehehe, wat was ik toen dom.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:00 schreef hardcorebass het volgende:
Ik moet dus wel gas geven als ik me koppeling laat opkomen, ik denk al waarom zakt ie zo snel terug in zyn toeren, wat een loser ben ik ook
Nou ja, dom is anders. Laten we zeggen: Voorzichtig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, en dan over een week ofzo, als je alles doorhebt denk je van, wehehe, wat was ik toen dom.![]()
![]()
Nee, dom.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou ja, dom is anders. Laten we zeggen: Voorzichtig.
Bobster heten ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:14 schreef Geqxon het volgende:
En inderdaad Bassie, zonder er betaald voor te krijgen rondrijden met reclame is idd ghey.
boemluaw enzo toch?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan soms niet nee, gewoon in zijn vrij plempen of igg proberen met koppeling ingehouden. En waarom zou je gas geven in zijn vrij?
Wehehe, nee een puch is tof.quote:
Zolang hij maar op je voorvork zit is het prima.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:56 schreef Zuen het volgende:
Als ik met een MTX op straat rij en het heeft geregend, wordt je dan niet fucking nat? Die spatborden zitten zo hoog.
leukquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:14 schreef Amootje het volgende:
mijn kutbrommertje heb ik lekker verkocht!!
2 jaar geleden al weertwas ook echt een leip ding... serieusm, vreselijjk... maar toen ik 16 was wilde ik perse een brommer en de eerste de beste lelijke brommer kocht ik
maar die geschiedenis ben ik lekker aan het verdringen
nsrquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, nee een puch is tof.
Net zo overrated als een NSR ofzo.![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:56 schreef hardcorebass het volgende:
alle dingen onder bouwjaar 1990 zyn vet
zijn ook niet vna 90?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:23 schreef hardcorebass het volgende:
behalve die afgezaagde nsr's die zyn zooo lelijk, die vormen.. bah
Wat had je dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:14 schreef Amootje het volgende:
2 jaar geleden al weertwas ook echt een leip ding... serieusm, vreselijjk... maar toen ik 16 was wilde ik perse een brommer en de eerste de beste lelijke brommer kocht ik
mwah.. 20km extra, dat merk je wel.. maar geen 25 km ofzo/./quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:47 schreef hardcorebass het volgende:
kan dat trouwens? dat dat ding met mij erop maar 50 loopt en met hem erop 75? nee toch? alleen als ik 150 kilo zou wegen ofzo ?;)
gezellig naar mn fuckbuddyquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:53 schreef C2C het volgende:
mensen wat gaan jullie doen vanavond
ts begint: verjaardag, discotheek --> meisjenu jullie
20 kilogram bedoel je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
mwah.. 20km extra, dat merk je wel.. maar geen 25 km ofzo/./
Nu je me dit verteld hebt kan ik pas echt goed slapen. Bedankt! je maakt me dag compleetquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:14 schreef Amootje het volgende:
dat jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:59 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
20 kilogram bedoel je?op mijn scooter reed iemand die 20 kilogram lichter was dan my maar 3 kilometer harder ofzo.
Drankje nuttigen, slapen, en weer om 7 uur er uit om de golf baan gereed te maken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:53 schreef C2C het volgende:
mensen wat gaan jullie doen vanavond
ts begint: verjaardag, discotheek --> meisjenu jullie
Het zal wel aan het schakelen liggen dan denk ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat ja![]()
maarja.. gewicht speelt meeste rol in optrekken.. dus je zou minder hard optrekken.. maar of de top ook wel halen of paar km zachter
graag gedaan johquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:02 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nu je me dit verteld hebt kan ik pas echt goed slapen. Bedankt! je maakt me dag compleet![]()
kan ook ja.. later schakelen dus.. en ppokej kan je zo verstellen jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:06 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Het zal wel aan het schakelen liggen dan denk ik
Dat schakelpook btw, ik krijg mijn voet er moeilyk onder.. die kan ik toch eraf schroeven en hoger zetten?
pokeren is cool ouwe, vooral als je altyd wintquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vanavond:
Half 9 pokeren in het café.
Ik wordt een oude lul, zeker.![]()
![]()
Pokeren in een café.. op je 16e..![]()
![]()
ze hebben jouw gepwnd kneusquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:13 schreef mister_dog het volgende:
OMGWTFBBQ
Heb ik de politie ff GEPWNED
Ze hebben mijn naam verkeer geschreven, dus me pa zei dat ik dan bezwaar ofzo kan aantekenen en dan hoef ik em niet te betalen(hij was trouwes 75 euro voor 1,5 kw)
LollER!!1!!1omfg11!!!!WtffBbQ!!121ein1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:20 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
pokeren is cool ouwe, vooral als je altyd wint
vormfout, moet je gewoon betalen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:13 schreef mister_dog het volgende:
OMGWTFBBQ
Heb ik de politie ff GEPWNED
Ze hebben mijn naam verkeer geschreven, dus me pa zei dat ik dan bezwaar ofzo kan aantekenen en dan hoef ik em niet te betalen(hij was trouwes 75 euro voor 1,5 kw)
Dat weet iedereen behalve de vaders van scooterrijdersquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:01 schreef Geqxon het volgende:
En bassie moet het weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |