De OP moet ook aangepast worden in de wiki. Ik durf dat niet aanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:14 schreef cptmarco het volgende:
tvp met een mooi Bambi-filmpje...
Aangezien CRASH de juiste lokatie gevonden heeft, is het misschien leuk om de OP aan te passen...
De nijlganzen van gisteren zijn het dusquote:
Staan 2 in de poel, camera is nu wat rond aan het zoeken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:15 schreef Flyga het volgende:
bij mij doet ie het niet staan er nu 2 vogeltjes?
Ik dacht eenden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De nijlganzen van gisteren zijn het dus
het zijn echte ganzen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Staan 2 in de poel, camera is nu wat rond aan het zoeken.
[..]
Ik dacht eenden.![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:54 schreef avw1982 het volgende:
De door fokkers gespotte dieren: http://wiki.fok.nl/index.php/FOK!Poel
Owee al zeg je Bambi.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:57 schreef cptmarco het volgende:
[..]
[afbeelding]
vogel...
[afbeelding]
gestreept beest...
Ik kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op zích he... op zich heb ik deze twee birdies nu wel gezien.
1 staat te pitten en die ander staat er maar een beetje bij..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op zích he... op zich heb ik deze twee birdies nu wel gezien.
Gezellig stelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
1 staat te pitten en die ander staat er maar een beetje bij..![]()
Zo te zien zit de sleur er goed inquote:
Mooie kleuren hebben ze.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
het zijn echte ganzen.
Ze komen ook voor in nederland
waar ze s'zomers broeden
[afbeelding]
Ja die had ik ook al eens gepost maar iemand zei dat dat em niet was terwijl ik er toch 100% zeker van benquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:16 schreef -CRASH- het volgende:
Kun je de omgevingsfoto ook in de OP plaatsen
nu we het gevonden hebben
De juiste coordinaten zijn 24° 44'01.28"S, 31°35'49.30"E
[[url=http://album.zoom.nl/user/14110/images/388/2080151/RSoPmq.jpg]afbeelding][/url]
de coordinaten op de foto zijn niet goed ( komt omdat de muis opeen ander plaats stond)
Ik heb geen idee wat dat is?quote:
Het was eerder beter in beeld, maar toen wilde het maken van een screenshot ff niet lukkenquote:
WTF??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:21 schreef purplerose het volgende:
Hebben we eigenlijk iets van die email gehoord die gestuurd is, of die vent Fok wil schrijven in het zand?
Dat was ikke...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al eens gepost maar iemand zei dat dat em niet was terwijl ik er toch 100% zeker van ben
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het was eerder beter in beeld, maar toen wilde het maken van een screenshot ff niet lukken.
Ik wist het vrijwel zeker, toch weet je niet hoe oud die satalietbeelden al zijn, als ze 2 jaar oud zijn dan kan er genoeg zijn veranderd, dus ook de boomquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:25 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Dat was ikke...
Ik was die lokatie toen ook tegen gekomen en volgens mij dachten er toen aantal (waar onder ikzelf) dat het niet de jusite lokatie was...
Deze week ook, echt de helenacht doorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:44 schreef venomsnake het volgende:
Die ganzen zwemmen nu al meer dan een uur in onze poel, ik heb het idee dat ze denken dat de poel van hun is.![]()
Enorm veel gemistquote:
Hoop gebeurd vandaag..quote:
Jij niet alleenquote:
Bijna weekendquote:
Een eend zonder kopquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Een beest zonder hoofd!
Vast welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Bijna weekendDan komen ze weer kijken
![]()
hoop ik![]()
Wel tof dat er caps gemaakt zijn! Die zwijntjesquote:
Ja lief hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Wel tof dat er caps gemaakt zijn! Die zwijntjes![]()
De boom zal idd wel wat groter zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wist het vrijwel zeker, toch weet je niet hoe oud die satalietbeelden al zijn, als ze 2 jaar oud zijn dan kan er genoeg zijn veranderd, dus ook de boom
Konijn of muisjequote:
Volgens mij niet, die van NL zijn redelijk recent hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De boom zal idd wel wat groter zijn.
Voor die boom en die struiken loopt een zandpad/weg,
wat op de sat foto nog niet aanwezig was.
Ik heb laatst de nieuw sat foto's van mijn huis bekeken
En bij de oude foto was hier tegenover nog een open grasvlakte
en bij de nieuwe foto waren de nieuwe woningen te zien.
Maar een stuk verderop was nog geen bebouwing.
Dus zijn de "nieuwe" foto's van hier iets van 2003-2004.
Maar of die Afrika foto's ook nieuwe zijn![]()
Dat filmpje welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja lief heheb je die fimpje ook al gezien?
en de olifanten
Oke danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat filmpje welals je daarmee het hitsige zwijntje bedoelt
Verder heel snel het topic bekeken en toen zag ik veel moois
![]()
Ik ga zo nog een keer kijken, heb nog wat gemist blijkt maar weerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke dan![]()
Nee niet die, ik heb een filmpje ook google neer gezet![]()
Vanmiddag was het echt geweldigquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:13 schreef dotslasher het volgende:
Vind het irritant dat wanneer ik naar Africam kijk het meestal al donker is. Alleen in het weekend kan ik nog van de dag meegenieten. Maar ach ja, de eendjes zijn ook leuk.
Ik post em nog wel een keerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ga zo nog een keer kijken, heb nog wat gemist blijkt maar weer![]()
Bambi'squote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vanmiddag was het echt geweldigolifanten, zwijnen, bambi's, gazelle, muis
etc etc
1 van de beste dagen tot nu toe!
?quote:
Ja boeiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:20 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dat is geen naam.![]()
Zie http://wiki.fok.nl/index.php/FOK!Poel![]()
Ja hequote:
Je bent toch niet stiekem verslaafdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja heals ik wil kan ik wel de heledag de cam snagIT aangooien
maar aangezien 3:38 al ruim 74MB is
![]()
ik denk niet dat google het leuk gaat vinden als ik straks met een bestand van ruim 3/4 gig??? aankom
Echter kan ik dan niks doen met de PC
Ik kijk echt de heledag ernaaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem verslaafd![]()
Ik ben waarschijndelijk de helenacht erbijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga naar bed! Als er nog wat leuks komt, wel screens maken he!
Maak wat leuke caps, dan zie ik ze morgen wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben waarschijndelijk de helenacht erbij
Ik ga mijn best doen voor julliequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Maak wat leuke caps, dan zie ik ze morgen wel.
Er zullen ongetwijfeld screens komenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga naar bed! Als er nog wat leuks komt, wel screens maken he!
Idd heb em gefilmtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:53 schreef -CRASH- het volgende:
Kom net weer aan de comp...
Hoor dat de ganzen een hoop herrie maken
vanwege die jakhals
Als ik thuis ben staat het schermpje wel open, vaak wel achter een ander scherm en als ik wat hoor (of als het verdacht stil isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kijk echt de heledag ernaaik weet niet wat het is maar het is echt zo mooi
ondertussen eet ik wel hoor daar niet van
en doe ik redelijk veel mijn eigen dingen, maar zodra ik maar even iets hoor, dan laat ik lichterlijk alles links liggen
![]()
Neh die slaap haal ik smorgens altijd weer in. Gister nacht lag ik rond 2 uur, vanmorgen was ik er om 10 uur al afquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Als ik thuis ben staat het schermpje wel open, vaak wel achter een ander scherm en als ik wat hoor (of als het verdacht stil is) kijk ik
![]()
Maar moet je nooit slapen![]()
moet je ook niet als avi opslaan, maar als wmvquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja heals ik wil kan ik wel de heledag de cam snagIT aangooien
maar aangezien 3:38 al ruim 74MB is
![]()
ik denk niet dat google het leuk gaat vinden als ik straks met een bestand van ruim 3/4 gig??? aankom
Echter kan ik dan niks doen met de PC
Dank zal ik even doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
moet je ook niet als avi opslaan, maar als wmv
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:02 schreef yvonne het volgende:
Tijger varaan panter
Zo gaat het altijdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:05 schreef -CRASH- het volgende:
Eerst waren het de kikkers:
hele tijd herrie, en als er gevaar was hielden ze zich rustig.
En nu de ganzen:
houden zich rustig, en als er gevaar is
maken ze herrie
Zo mis je wel de ochtenddierenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neh die slaap haal ik smorgens altijd weer in. Gister nacht lag ik rond 2 uur, vanmorgen was ik er om 10 uur al afeergister lag ik tegen 4/5 of zo
toen kwam ik pas rond 13:00 uit bed
Ach boeie, in de nacht kan ook heel wat gebeurenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Zo mis je wel de ochtenddieren![]()
Ik was woensdagochtend heel vroeg, was er niks te zien
Het kán jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach boeie, in de nacht kan ook heel wat gebeuren
Ja iddquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Het kán jaik vind de gansjes vooralsnog wat slaapverwekkend
![]()
okay, er kwam ook een konijntje kijken en ik zag nog snel een jakhals![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:33 schreef venomsnake het volgende:
Die ganzen hebben de tijd van hun leven, romantisch met z'n 2tjes in de poel..![]()
![]()
Hoezoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:35 schreef -CRASH- het volgende:
En weer speelt er zich iets af achter de cam![]()
God ja, je zou ze bijna vergeten..quote:
Ik ben ze lichterlijk vergetenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
God ja, je zou ze bijna vergeten..![]()
Je hoort soms hoef getrappelquote:
Ja dusquote:
Zekerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:41 schreef -CRASH- het volgende:
Het is wel relaxend die krekel geluiden
[afbeelding]
Zag je het ookquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Zag je het ookhet was maar heel even namelijk
Zit iedereen nu met z'n vinger boven F10 of Alt-PrintScrn ??quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:09 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Zit iedereen nu met z'n vinger boven F10 of Alt-PrintScrn ??![]()
En Jambo is in slaap gevallenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:11 schreef DJKoster het volgende:
Die beesten zitten er nu al bijna 6 uur, geweldig
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neh die slaap haal ik smorgens altijd weer in. Gister nacht lag ik rond 2 uur, vanmorgen was ik er om 10 uur al afeergister lag ik tegen 4/5 of zo
toen kwam ik pas rond 13:00 uit bed
quote:
Dan moet jij nog maar even terug lezenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:40 schreef MissHobje het volgende:
vanmiddag gespot zag het op dat forum[afbeelding] toch wel erg
![]()
Je bent zeker niet de enige, we hebben echt een hele hoop gezien! Ik kon het niet laten om hier filmpjes van te maken, de volgende keer zal ik in1keer door filmen. De filmpjes worden dat op Google gezegt. Ik weet niet of je die ene filmpje van de zwijnen hebt gezienquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:48 schreef MissHobje het volgende:
Speedywowwwwwwwwwwwwwww dude
Oli's
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik baalde al zo dat ik het gemist had vanmiddag![]()
Komt helemaal voorelkaar, ik zal voor zorgen dan ik van begin tot einde ga filmen, in die tussentijd kan ik dan niet op het Forum posten maar dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:57 schreef MissHobje het volgende:
OMG die hadden echt ff een lekker verwenmiddagjeGaaf joh
![]()
Enne Speedy als je een keer weer die Oli'sspot please tapen
geweldig man!!
Altijd grappig om te zienquote:
Die is echt vet iddquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:53 schreef f00t het volgende:
GeweldigDie foto op die wiki
[afbeelding]
Ik zag/hoorde het ookquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dr is een hyena die zich verveelt, klinkt wel tof
Ja die komt jou halenquote:
Daar was ik net te laat voor, toen ik ging kijken liep hij al weg dus ik was echt net op tijd!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:40 schreef avw1982 het volgende:
Grappig om te zien hoe ze drinken.
Jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:44 schreef cptmarco het volgende:
maar nu wel een lief zebraatje....
Jij niet alleenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:28 schreef SuperUli het volgende:
Kan iemand niet effe een grafiekje maken met welke dieren wanneer aankomen?! Ik mis alles.
.
Gisteren kwam er een olifant rond lunchtijd. En de giraffe was er vanochtend redelijk vroeg, dan is er ook de meeste kans dat je bijzondere dieren ziet volgens mij. 's ochtends zijn er ook al apen geweest. 's Avonds komt er vaak een uil langsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:28 schreef SuperUli het volgende:
Kan iemand niet effe een grafiekje maken met welke dieren wanneer aankomen?! Ik mis alles.
.
Denk het niet, maar jij wel. Gewoon 's middags solicitatiegesprekken houden. Zeggen dat je elke morgen wat te doen hebt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar 's ochtends heb ik steeds sollicitatiegesprekken. Kunnen die dieren daar dan geen rekening mee houden?!
![]()
Ja psies, kon ze wel eens kijkcijfers gaan kosten als ze dat niet doen!quote:[b]Op vrijdag 13 oktober 2006 11:43 schreef XcUZ_Me Kunnen die dieren daar dan geen rekening mee houden?!![]()
Hallo allemaal, ik ben er weer klaar voorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:51 schreef Sender_ het volgende:
Zo te zien een hoop gemist vanochtend![]()
Hopelijk komt er zo nog wat leuks voorbij.
De dieren niet blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hallo allemaal, ik ben er weer klaar voor.
Vergeet de boodschappen van het weekend niet te halenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb alle kanalen geprobeerd, overal "media inactive".
Nouja, ga ik maar ff boodschappen doen.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vergeet de boodschappen van het weekend niet te halen.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vergeet de boodschappen van het weekend niet te halen.
Realmedia...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Venomsnake, die andere link doet het ook niet.
Je bedoeld die van Pete's pond? deze dus?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Venomsnake, die andere link doet het ook niet.
Das idd kut!quote:
Dat is erg balen he. Vanmorgen was het best wel weer druk bij de poel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef EvilThijn het volgende:
Goooedenmiddag![]()
pfew even een avondje niet kijken en we zitten al bijna in deeltje 16![]()
bah cam dut nie![]()
Nopequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:21 schreef DJKoster het volgende:
Zaten die ganzen er vanmorgen nog?
Dat is vast niet officieel met zo'nquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Door onverwachtse hoge bezoekersaantal hebben we de cams moeten uitschakelen, de reden is dat de servers het niet meer aankunnen. Hoe we ineens aan zoveel bezoekers komen is nog niet bekent.
Las ik ook maar ergensquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is vast niet officieel met zo'nvan een taalfout.
"Is bekend" met een t, dat kan geen professionele bron zijn geweestquote:
Boeiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
"Is bekend" met een t, dat kan geen professionele bron zijn geweest.
Best wel, eigenlijkquote:
Tuurlijk nietquote:
Gewoon afwachtenquote:
|quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:39 schreef venomsnake het volgende:
Misschien is de cameraman boos omdat we hem negert noemde...![]()
het FOKzwijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:41 schreef avw1982 het volgende:
Gelukkig hebben we deze nog.
Ook al aan het lezen op die forumsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke nu even serieus, ik loop even het forum rond te zoeken, ik lees net dat er wat problemen zijn met de pc, daarom is de cam down. Ik lees nog even verder misschien dat ik nog wat tegen kom.
Kijk eens bij ideenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ook al aan het lezen op die forums
best interessant.
Als ze zijn ook gelijk de windgegevens erbij plaatsenquote:
Ik lag te maffen helaas, anders had ik alles wel opgenomenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:16 schreef fiedel het volgende:
mên alweer die giraffe gemist!!
ik had net zo'n zin in n middagje alleen maar kijkendoettie t niet
wow wat een mooie dierenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:24 schreef venomsnake het volgende:
Ene Mufassa post wel mooie foto's vanuit Nkorho Bush Lodge, oa:
Luipaarden![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:21 schreef MissHobje het volgende:
Emotioneel verhaal.
*jaloers is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef avw1982 het volgende:
Ik wil de luipaard nog een keer in het echt zien, om de Big Five compleet te maken.
Pak het vliegtuigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
*jaloers is.
Heb alleen nog maar zulke mooie dieren in de dierentuin gezien.
Best leuk dat forum...het zijn wel een stelletje heerlijke boomknuffelaars daar trouwensquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
ik loop even het forum rond te zoeken
Linkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:01 schreef venomsnake het volgende:
Enorme kudde olifanten bij pete's pond.
alleen is de camera negert even afwezig.
hehe doen dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja zeg moet je realplayer downloadennou ja vooruit
Ook dat nogquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehe doen dus![]()
Je wil die oli's echt wel een keer zien enzo![]()
Vind wel de kwaliteit iets minder van deze cam.. dat is wel jammer.
zit momenteel geen cameranegert achter, die cam doet nu zijn standaart ingestelde rondje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:27 schreef MissHobje het volgende:
NOUja &*^&%*%cam.. loopt een leeuw ofzo.. gaat ie wegzappen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow zooitje olifanten!!!!!!!!!
Ik ga nu ook vreemd en het voelt niet goedquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:21 schreef MissHobje het volgende:Africam wat doe je toch met me...
Ik hoop dat je snel weer aan kan.. en mij allerlei mooie lievediertjes kan laten zien.
Voor nu moet ik vreemd gaan met de wildlive cam ( pete's pond)
sorrymaar ik had geen keus.
Ik mis je .. please kom snel terug
Er gaat niets boven de FOK!poel idd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ga nu ook vreemd en het voelt niet goed.
Niet met mij iig...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ga nu ook vreemd en het voelt niet goed.
quote:
[johan cruijff mode]quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:14 schreef Frumzel het volgende:
Tja, ze zijn niet zo slim daar als op de Fok!-poel...
Staan die foto's ook online of niet? Mijn safari foto's staan trouwens op http://www.doeje.nl/fotos/ en daar Kenia&Tanzania kiezen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef cptmarco het volgende:
aangezien de cam nog steeds down is, ga ik denk ik m'n eigen safari foto's maar weer eens opzoeken.... Je moet toch wat....
ik zal een paar mooie uitzoeken en die straks even uploaden....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:38 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Staan die foto's ook online of niet? Mijn safari foto's staan trouwens op http://www.doeje.nl/fotos/ en daar Kenia&Tanzania kiezen.
Show us!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef cptmarco het volgende:
aangezien de cam nog steeds down is, ga ik denk ik m'n eigen safari foto's maar weer eens opzoeken.... Je moet toch wat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |