De OP moet ook aangepast worden in de wiki. Ik durf dat niet aanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:14 schreef cptmarco het volgende:
tvp met een mooi Bambi-filmpje...
Aangezien CRASH de juiste lokatie gevonden heeft, is het misschien leuk om de OP aan te passen...
De nijlganzen van gisteren zijn het dusquote:
Staan 2 in de poel, camera is nu wat rond aan het zoeken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:15 schreef Flyga het volgende:
bij mij doet ie het niet staan er nu 2 vogeltjes?
Ik dacht eenden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De nijlganzen van gisteren zijn het dus
het zijn echte ganzen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Staan 2 in de poel, camera is nu wat rond aan het zoeken.
[..]
Ik dacht eenden.![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:54 schreef avw1982 het volgende:
De door fokkers gespotte dieren: http://wiki.fok.nl/index.php/FOK!Poel
Owee al zeg je Bambi.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:57 schreef cptmarco het volgende:
[..]
[afbeelding]
vogel...
[afbeelding]
gestreept beest...
Ik kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op zích he... op zich heb ik deze twee birdies nu wel gezien.
1 staat te pitten en die ander staat er maar een beetje bij..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op zích he... op zich heb ik deze twee birdies nu wel gezien.
Gezellig stelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
1 staat te pitten en die ander staat er maar een beetje bij..![]()
Zo te zien zit de sleur er goed inquote:
Mooie kleuren hebben ze.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
het zijn echte ganzen.
Ze komen ook voor in nederland
waar ze s'zomers broeden
[afbeelding]
Ja die had ik ook al eens gepost maar iemand zei dat dat em niet was terwijl ik er toch 100% zeker van benquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:16 schreef -CRASH- het volgende:
Kun je de omgevingsfoto ook in de OP plaatsen
nu we het gevonden hebben
De juiste coordinaten zijn 24° 44'01.28"S, 31°35'49.30"E
[[url=http://album.zoom.nl/user/14110/images/388/2080151/RSoPmq.jpg]afbeelding][/url]
de coordinaten op de foto zijn niet goed ( komt omdat de muis opeen ander plaats stond)
Ik heb geen idee wat dat is?quote:
Het was eerder beter in beeld, maar toen wilde het maken van een screenshot ff niet lukkenquote:
WTF??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:21 schreef purplerose het volgende:
Hebben we eigenlijk iets van die email gehoord die gestuurd is, of die vent Fok wil schrijven in het zand?
Dat was ikke...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al eens gepost maar iemand zei dat dat em niet was terwijl ik er toch 100% zeker van ben
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het was eerder beter in beeld, maar toen wilde het maken van een screenshot ff niet lukken.
Ik wist het vrijwel zeker, toch weet je niet hoe oud die satalietbeelden al zijn, als ze 2 jaar oud zijn dan kan er genoeg zijn veranderd, dus ook de boomquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:25 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Dat was ikke...
Ik was die lokatie toen ook tegen gekomen en volgens mij dachten er toen aantal (waar onder ikzelf) dat het niet de jusite lokatie was...
Deze week ook, echt de helenacht doorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:44 schreef venomsnake het volgende:
Die ganzen zwemmen nu al meer dan een uur in onze poel, ik heb het idee dat ze denken dat de poel van hun is.![]()
Enorm veel gemistquote:
Hoop gebeurd vandaag..quote:
Jij niet alleenquote:
Bijna weekendquote:
Een eend zonder kopquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Een beest zonder hoofd!
Vast welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Bijna weekendDan komen ze weer kijken
![]()
hoop ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |