Hallo allemaal, ik ben er weer klaar voorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:51 schreef Sender_ het volgende:
Zo te zien een hoop gemist vanochtend![]()
Hopelijk komt er zo nog wat leuks voorbij.
De dieren niet blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hallo allemaal, ik ben er weer klaar voor.
Vergeet de boodschappen van het weekend niet te halenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb alle kanalen geprobeerd, overal "media inactive".
Nouja, ga ik maar ff boodschappen doen.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vergeet de boodschappen van het weekend niet te halen.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vergeet de boodschappen van het weekend niet te halen.
Realmedia...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Venomsnake, die andere link doet het ook niet.
Je bedoeld die van Pete's pond? deze dus?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Venomsnake, die andere link doet het ook niet.
Das idd kut!quote:
Dat is erg balen he. Vanmorgen was het best wel weer druk bij de poel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef EvilThijn het volgende:
Goooedenmiddag![]()
pfew even een avondje niet kijken en we zitten al bijna in deeltje 16![]()
bah cam dut nie![]()
Nopequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:21 schreef DJKoster het volgende:
Zaten die ganzen er vanmorgen nog?
Dat is vast niet officieel met zo'nquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Door onverwachtse hoge bezoekersaantal hebben we de cams moeten uitschakelen, de reden is dat de servers het niet meer aankunnen. Hoe we ineens aan zoveel bezoekers komen is nog niet bekent.
Las ik ook maar ergensquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is vast niet officieel met zo'nvan een taalfout.
"Is bekend" met een t, dat kan geen professionele bron zijn geweestquote:
Boeiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
"Is bekend" met een t, dat kan geen professionele bron zijn geweest.
Best wel, eigenlijkquote:
Tuurlijk nietquote:
Gewoon afwachtenquote:
|quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:39 schreef venomsnake het volgende:
Misschien is de cameraman boos omdat we hem negert noemde...![]()
het FOKzwijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:41 schreef avw1982 het volgende:
Gelukkig hebben we deze nog.
Ook al aan het lezen op die forumsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke nu even serieus, ik loop even het forum rond te zoeken, ik lees net dat er wat problemen zijn met de pc, daarom is de cam down. Ik lees nog even verder misschien dat ik nog wat tegen kom.
Kijk eens bij ideenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ook al aan het lezen op die forums
best interessant.
Als ze zijn ook gelijk de windgegevens erbij plaatsenquote:
Ik lag te maffen helaas, anders had ik alles wel opgenomenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:16 schreef fiedel het volgende:
mên alweer die giraffe gemist!!
ik had net zo'n zin in n middagje alleen maar kijkendoettie t niet
wow wat een mooie dierenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:24 schreef venomsnake het volgende:
Ene Mufassa post wel mooie foto's vanuit Nkorho Bush Lodge, oa:
Luipaarden![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:21 schreef MissHobje het volgende:
Emotioneel verhaal.
*jaloers is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef avw1982 het volgende:
Ik wil de luipaard nog een keer in het echt zien, om de Big Five compleet te maken.
Pak het vliegtuigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
*jaloers is.
Heb alleen nog maar zulke mooie dieren in de dierentuin gezien.
Best leuk dat forum...het zijn wel een stelletje heerlijke boomknuffelaars daar trouwensquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
ik loop even het forum rond te zoeken
Linkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:01 schreef venomsnake het volgende:
Enorme kudde olifanten bij pete's pond.
alleen is de camera negert even afwezig.
hehe doen dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja zeg moet je realplayer downloadennou ja vooruit
Ook dat nogquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehe doen dus![]()
Je wil die oli's echt wel een keer zien enzo![]()
Vind wel de kwaliteit iets minder van deze cam.. dat is wel jammer.
zit momenteel geen cameranegert achter, die cam doet nu zijn standaart ingestelde rondje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:27 schreef MissHobje het volgende:
NOUja &*^&%*%cam.. loopt een leeuw ofzo.. gaat ie wegzappen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow zooitje olifanten!!!!!!!!!
Ik ga nu ook vreemd en het voelt niet goedquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:21 schreef MissHobje het volgende:Africam wat doe je toch met me...
Ik hoop dat je snel weer aan kan.. en mij allerlei mooie lievediertjes kan laten zien.
Voor nu moet ik vreemd gaan met de wildlive cam ( pete's pond)
sorrymaar ik had geen keus.
Ik mis je .. please kom snel terug
Er gaat niets boven de FOK!poel idd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ga nu ook vreemd en het voelt niet goed.
Niet met mij iig...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ga nu ook vreemd en het voelt niet goed.
quote:
[johan cruijff mode]quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:14 schreef Frumzel het volgende:
Tja, ze zijn niet zo slim daar als op de Fok!-poel...
Staan die foto's ook online of niet? Mijn safari foto's staan trouwens op http://www.doeje.nl/fotos/ en daar Kenia&Tanzania kiezen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef cptmarco het volgende:
aangezien de cam nog steeds down is, ga ik denk ik m'n eigen safari foto's maar weer eens opzoeken.... Je moet toch wat....
ik zal een paar mooie uitzoeken en die straks even uploaden....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:38 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Staan die foto's ook online of niet? Mijn safari foto's staan trouwens op http://www.doeje.nl/fotos/ en daar Kenia&Tanzania kiezen.
Show us!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef cptmarco het volgende:
aangezien de cam nog steeds down is, ga ik denk ik m'n eigen safari foto's maar weer eens opzoeken.... Je moet toch wat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |