quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dr is een hyena die zich verveelt, klinkt wel tof
Ja die komt jou halenquote:
Daar was ik net te laat voor, toen ik ging kijken liep hij al weg dus ik was echt net op tijd!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:40 schreef avw1982 het volgende:
Grappig om te zien hoe ze drinken.
Jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:44 schreef cptmarco het volgende:
maar nu wel een lief zebraatje....
Jij niet alleenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:28 schreef SuperUli het volgende:
Kan iemand niet effe een grafiekje maken met welke dieren wanneer aankomen?! Ik mis alles.
.
Gisteren kwam er een olifant rond lunchtijd. En de giraffe was er vanochtend redelijk vroeg, dan is er ook de meeste kans dat je bijzondere dieren ziet volgens mij. 's ochtends zijn er ook al apen geweest. 's Avonds komt er vaak een uil langsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:28 schreef SuperUli het volgende:
Kan iemand niet effe een grafiekje maken met welke dieren wanneer aankomen?! Ik mis alles.
.
Denk het niet, maar jij wel. Gewoon 's middags solicitatiegesprekken houden. Zeggen dat je elke morgen wat te doen hebt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar 's ochtends heb ik steeds sollicitatiegesprekken. Kunnen die dieren daar dan geen rekening mee houden?!
![]()
Ja psies, kon ze wel eens kijkcijfers gaan kosten als ze dat niet doen!quote:[b]Op vrijdag 13 oktober 2006 11:43 schreef XcUZ_Me Kunnen die dieren daar dan geen rekening mee houden?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |