natuurtalentjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:24 schreef Furious het volgende:
Doe ik het zo goed?
lolquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij gaat grappen vertellen die niet leuk zijn
en wij gaan lachen
leuk he![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pak nu maar een snoepje uit de trommel
Veeg me opquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:15 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Hihi, als je veel gras eet, krijg je diarree!![]()
wil je daar een leuk of serieus antwoord op hebben?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:32 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
<--
Trouwens, kunnen jullie wel tegen een zieke?![]()
anti-climaxquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:32 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
<--
Goeie !quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:32 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
<--
jaquote:
Doe maar even leuk als je avatarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wil je daar een leuk of serieus antwoord op hebben?
ooh the sweet memoriesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:37 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
PeZu + Dribbel_
_____________+
Kleine_Jelle-bashtopic![]()
En zo is het maar netquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Als Dribbel kleine jelle stom vind, is kleine jelle stom. Vooral als ie van Boembats naar Sassenheim is verhuisd.
Nou ja, in ieder geval de keren dat ik het met hem eens ben.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Dribbel_ heeft altijd gelijk.
Sassenheimquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Als Dribbel kleine jelle stom vind, is kleine jelle stom. Vooral als ie van Boembats naar Sassenheim is verhuisd.
nee dat is ons yvonne en danny is onze God.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Want Dribbel_ is de Oberführer
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Want Dribbel_ is de Oberführer
[afbeelding]
Dribbel_ heeft altijd gelijk tenzij hij ongelijk heeft natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Dribbel_ heeft altijd gelijk.
Ja maar jij bent een Friesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou ja, in ieder geval de keren dat ik het met hem eens ben.
kwanitatief hoogstaandquote:
Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Delft Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een Fries
gewoon omdat ja
Ja, dit is stiekem een verkapt: wens-hier-spike1506-dood-topicquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
en als die dat doet, zit jouw taak er toch ook op?![]()
sweet, wat gaan we nu doen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, dit is stiekem een verkapt: wens-hier-spike1506-dood-topic
Dus ik ben klaar voor vandaag
Ik ben alweer 2 maanden niet in Assen geweestquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Delft Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen Assen
ik bedoel natuurlijk kwantitatief (is dat eigenlijk wel een goed woord)quote:
+ buitenspelen?quote:
Who caresquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk kwantitatief (is dat eigenlijk wel een goed woord)![]()
![]()
![]()
Okee jij bent ook klaar voro vandaagquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:52 schreef Cinch het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
soms welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje oud voor man![]()
hoiquote:
HAHAHAHHA.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Dag meiske, wil je op mijn schoot zitten?
Ik had je toch gekocht!!!@~EINSA!!quote:
Ja want je moet niet grappig doen, nu doe je hilarischquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:14 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
verpest ik het topic al een beetje?
Leer eerst maar eens de lijst van ONZ modjes uit je hoofd voor je om slotjes gaat bedelen.quote:
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Dag meiske, wil je op mijn schoot zitten?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens de lijst van ONZ modjes uit je hoofd voor je om slotjes gaat bedelen.
Of is dat teveel gevraagd, 5 namen onthouden?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kloptquote:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
demigrerenquote:
Dag Eva Braunquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
Echt nnietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
laat alex joh, hij durft nu gewoon omdat iedereen zo bezig is, gun hem zijn pleziertje![]()
je bent nu anders echt een mod hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Echt nnietIk ben altijd al een kutuser geweest
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en weer:quote:
Eva Braun was een heel lekker wijf hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en weer:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
kutuserquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Helemaal niet verkapt!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kutuser
verkapte ik geef alexxx gelijk post
ik hoef niet eva te zijn om lekker te zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:24 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Eva Braun was een heel lekker wijf hoor
[afbeelding]
het is het broertje van maryse vrouwbietsjquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik hoef niet eva te zijn om lekker te zijn
ik bedoel dus:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
hojquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:23 schreef Mastertje het volgende:
hihi
Hoezo niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik hoef niet eva te zijn om lekker te zijn
ik bedoel dus:
hapje aardappelen met jusquote:
ben jij dat?quote:
ga naar school mên!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:30 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Nee, maar zo keek ik wel even![]()
over vrouwen gesproken, kan je eens een camera in de douche sneaken als je zus er in zit?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:32 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
school is voor mietjes en voor vrouwen![]()
Ik heb plezier in het leven, dus, nee.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:38 schreef Mastertje het volgende:
[..]
over vrouwen gesproken, kan je eens een camera in de douche sneaken als je zus er in zit?
mwahahaa bang dat je zus je pwnedquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:39 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Ik heb plezier in het leven, dus, nee.
Jaquote:
heb je niet een pic van Martina Hingis met snor? Die is leukerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:43 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets, maar dan harig en in een rolstoel![]()
Dit is Martina Hingis toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
heb je niet een pic van Martina Hingis met snor? Die is leuker![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:16 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Of als je een jampotje in je aars steekt, en het dan breekt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL!!!11111111111
whehe weet je wel wie martina hingis is??? kweenie waar jij da plaatje vandaan had gehaald maar zelfs een blinde ziet nog dat het niet martina isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:47 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Dit is Martina Hingis toch?
[afbeelding]
R.I.P. aan de nabestaandenquote:
ja wat hij zegtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |