HAHAHAHHA.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Dag meiske, wil je op mijn schoot zitten?
Ik had je toch gekocht!!!@~EINSA!!quote:
Ja want je moet niet grappig doen, nu doe je hilarischquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:14 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
verpest ik het topic al een beetje?
Leer eerst maar eens de lijst van ONZ modjes uit je hoofd voor je om slotjes gaat bedelen.quote:
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Dag meiske, wil je op mijn schoot zitten?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens de lijst van ONZ modjes uit je hoofd voor je om slotjes gaat bedelen.
Of is dat teveel gevraagd, 5 namen onthouden?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kloptquote:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
demigrerenquote:
Dag Eva Braunquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
Echt nnietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
laat alex joh, hij durft nu gewoon omdat iedereen zo bezig is, gun hem zijn pleziertje![]()
je bent nu anders echt een mod hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Echt nnietIk ben altijd al een kutuser geweest
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Echt nnietIk ben altijd al een kutuser geweest
en weer:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |