Stoer man..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Beste vrachtwagenchauffeurs in Nederland en omstreken,
Ik verdenk jullie er al langer van, een niet zo vreselijk hoog IQ te hebben. Maar het bewijs is weer eens geleverd.
Flauw van jequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik begroet toch ook niet elke tegemoet komende automobilist met lichtsignalen?
Ik heb elke dag met (internationale) chauffeurs te maken en kan je vertellen dat er heel wat tuig tussen zit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:40 schreef meurdoos het volgende:
Vrachtwagenchauffeur is een geweldig beroep, doe r niet zo minderwaardig over
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:54 schreef TheYoung1 het volgende:
En het vreemde is, moet jij eens een neontje of een kersboompje in je gewone auto zetten. Krijg je gegarandeert een prent van de eerste de beste verkeerspolio-ietsi-agent.
En die gasten rijden met een komplete kermis verlichting op die bakbeesten. Alsof je ze zo al niet zou zien....![]()
Jij doet toch ook je werkplek wel een beetje mooier maken, foto van de kinderen/vrouw op het bureau, etc. Laat ze de boel toch wat fraaier maken, ze zitten hele dagen in dezelfde omgeving..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:54 schreef TheYoung1 het volgende:
En het vreemde is, moet jij eens een neontje of een kersboompje in je gewone auto zetten. Krijg je gegarandeert een prent van de eerste de beste verkeerspolio-ietsi-agent.
En die gasten rijden met een komplete kermis verlichting op die bakbeesten. Alsof je ze zo al niet zou zien....![]()
Krijgen we dat gezeik weer... ja ze zorgen voor dit, ze zorgen voor dat. Ook zonder die rijdende toetende lichtgevende seinende kermisattracties zorgen ze daarvoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:59 schreef ToMaSZ het volgende:
Beste TS,
Ik ben geen vrachtwagenchauffeur, integendeel, maar ik adviseer je om eens op tijd naar bed te gaan, zodat je af en toe eens wat minder chacharijnig in de auto zit. Een stukje verdraagzaamheid is altijd tof natuurlijk. Verder zijn die vrachtwagenchauffeurs waarop je loopt te zeiken juist diegenen die ervoor zorgen dat jij, als verwend nest met gevoelige oogjes, je boodschapjes kan doen.
Dat jij het niet normaal vindt je collega's te begroeten als je ze tegenkomt, vind ik behoorlijk bot van je. Als je mijn collega zou zijn, had ik je dit gemierenneuk allang afgeleerd.
En nu hup, aan je huiswerk. Op tijd je mandje in vanavond en morgen fris weer op!
Mijn werkplek rijdt niet rond om anderen te verblindenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:01 schreef meurdoos het volgende:
[..]
Jij doet toch ook je werkplek wel een beetje mooier maken, foto van de kinderen/vrouw op het bureau, etc. Laat ze de boel toch wat fraaier maken, ze zitten hele dagen in dezelfde omgeving..
Naast dat je de kern van mijn punt volledig gemist hebt....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:02 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Krijgen we dat gezeik weer... ja ze zorgen voor dit, ze zorgen voor dat. Ook zonder die rijdende toetende lichtgevende seinende kermisattracties zorgen ze daarvoor.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:04 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Naast dat je de kern van mijn punt volledig gemist hebt....
Heb je er LAST van dan?
Behalve dat je je eraan ergert, puur omdat de chauffeur in kwestie grotere lampen en waarschijnlijk ook een grotere piemel heeft dan jij? Moet wel, want je gedraagt je als een zeikwijf.
Volgens mij niet kerelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:04 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Naast dat je de kern van mijn punt volledig gemist hebt....
Ze zouden de zon ook moeten afschaffen en de dark side of the moon naar de aarde toe kerenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja van felle lampen heb ik last.... gek heh?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:09 schreef meurdoos het volgende:
[..]
Ze zouden de zon ook moeten afschaffen en de dark side of the moon naar de aarde toe keren
ongelovelijk wat kan jij een domme vergelijkingen makenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:09 schreef meurdoos het volgende:
[..]
Ze zouden de zon ook moeten afschaffen en de dark side of the moon naar de aarde toe keren
Helaas. Weer gezakt. Verdraagzaamheid is het sleutelwoord. Je gaat ook niet voor motorfietsen opzij in de file en die graftak met dr rollator staat daar wel prima, zo twijfelend bij het zebrapad, niet?quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:54 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Is toch gezellig een lichtje in de donkere dagen van de harde samenleveving
Ja. Van maagkrampen, een gebroken arm en een versplinterd stuk hout in je anus heb je last. Felle lampen zijn hooguit 2 seconden onprettig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja van felle lampen heb ik last.... gek heh?
Of als je een jampotje in je aars steekt, en het dan breekt!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:15 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Ja. Van maagkrampen, een gebroken arm en een versplinterd stuk hout in je anus heb je last. Felle lampen zijn hooguit 2 seconden onprettig.
Of jij bent zelf wel vrachtwagenchauffeur, of je komt nooit op de snelweg als het donker is.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:15 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Ja. Van maagkrampen, een gebroken arm en een versplinterd stuk hout in je anus heb je last. Felle lampen zijn hooguit 2 seconden onprettig.
En daar ben ik niet van gediend, ik haat boodschappen doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:59 schreef ToMaSZ het volgende:
Verder zijn die vrachtwagenchauffeurs waarop je loopt te zeiken juist diegenen die ervoor zorgen dat jij, als verwend nest met gevoelige oogjes, je boodschapjes kan doen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:14 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Helaas. Weer gezakt. Verdraagzaamheid is het sleutelwoord. Je gaat ook niet voor motorfietsen opzij in de file en die graftak met dr rollator staat daar wel prima, zo twijfelend bij het zebrapad, niet?![]()
probeer je me nu echt e vertellen waar ik wel of geen last van mag hebben?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:15 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Wat okkie-man zegt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:01 schreef meurdoos het volgende:
[..]
Jij doet toch ook je werkplek wel een beetje mooier maken, foto van de kinderen/vrouw op het bureau, etc. Laat ze de boel toch wat fraaier maken, ze zitten hele dagen in dezelfde omgeving..
Goed hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ongelovelijk wat kan jij een domme vergelijkingen maken![]()
Ik ben geen vrachtwagenchauffeur, komaan.. een vak leren kan ik zelfs, en rij geregeld in het donker. Nu iets minder dan vroeger, want ik werk nu gewone kantooruren, ipv dat ik om half 6 begin met werken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:17 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Of jij bent zelf wel vrachtwagenchauffeur, of je komt nooit op de snelweg als het donker is.
Ja van die poppetjes die je moet opwinden en dan gaan ze lopen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker allemaal van die poppetjes en frutseltjes op je buro staan?
Neen, ik probeer je duidelijk te maken dat je een verwend, onverdraagzaam, egoistisch stuk schimmel bent. Zo beter? [14.gif]quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
probeer je me nu echt e vertellen waar ik wel of geen last van mag hebben?
![]()
Als je schrikt van een lichtsignaal, is dat een teken dat je uiterst onzeker achter het stuur zit. Misschien moet je gewoon je rijbewijs inleveren. Hoef je ook niet meer met vrachtwagens op de weg te zitten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
zit er een knoop in je hoofd ofzo?
plotseling schrikken van felle lichtsignalen is niet fijn, sterker nog het i shoogst irritant vooral als je aan het rijden bent
verdraagzaamheid? ik zal voortaan een lamp van 1000000000 lumen meenemen en de truckers gezellig begroeten, eens kijken hoe verdraagzaam deze mesnen dan zijn
Valt volgens mij wel mee aangezien je een zonnebril op hebt in je fotoboekquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:19 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Misschien zijn mijn ogen gewoon erg reactief
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:20 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Neen, ik probeer je duidelijk te maken dat je een verwend, onverdraagzaam, egoistisch stuk schimmel bent. Zo beter? [14.gif]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
als jij een vloeistof was dan droop je van mijn toiletborstel
Menquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:16 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Of als je een jampotje in je aars steekt, en het dan breekt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL!!!11111111111
misschien moet jij je leven inleveren dan hoef je ook niet meer met mensen om te gaanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:22 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Als je schrikt van een lichtsignaal, is dat een teken dat je uiterst onzeker achter het stuur zit. Misschien moet je gewoon je rijbewijs inleveren. Hoef je ook niet meer met vrachtwagens op de weg te zitten.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
als jij een vloeistof was dan droop je van mijn toiletborstel
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
misschien moet jij je leven inleveren dan hoef je ook niet meer met mensen om te gaan![]()
Ik zit hier met jou te 'discussieren'... komt in de buurt, niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
misschien moet jij je leven inleveren dan hoef je ook niet meer met mensen om te gaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |