Eva Braun was een heel lekker wijf hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en weer:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
kutuserquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Echt nnietIk ben altijd al een kutuser geweest
Helemaal niet verkapt!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kutuser
verkapte ik geef alexxx gelijk post
ik hoef niet eva te zijn om lekker te zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:24 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Eva Braun was een heel lekker wijf hoor
[afbeelding]
het is het broertje van maryse vrouwbietsjquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik hoef niet eva te zijn om lekker te zijn
ik bedoel dus:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
hojquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:23 schreef Mastertje het volgende:
hihi
Hoezo niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik hoef niet eva te zijn om lekker te zijn
ik bedoel dus:
hapje aardappelen met jusquote:
ben jij dat?quote:
ga naar school mên!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:30 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Nee, maar zo keek ik wel even![]()
over vrouwen gesproken, kan je eens een camera in de douche sneaken als je zus er in zit?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:32 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
school is voor mietjes en voor vrouwen![]()
Ik heb plezier in het leven, dus, nee.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:38 schreef Mastertje het volgende:
[..]
over vrouwen gesproken, kan je eens een camera in de douche sneaken als je zus er in zit?
mwahahaa bang dat je zus je pwnedquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:39 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Ik heb plezier in het leven, dus, nee.
Jaquote:
heb je niet een pic van Martina Hingis met snor? Die is leukerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:43 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets, maar dan harig en in een rolstoel![]()
Dit is Martina Hingis toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
heb je niet een pic van Martina Hingis met snor? Die is leuker![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:16 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Of als je een jampotje in je aars steekt, en het dan breekt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL!!!11111111111
whehe weet je wel wie martina hingis is??? kweenie waar jij da plaatje vandaan had gehaald maar zelfs een blinde ziet nog dat het niet martina isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:47 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Dit is Martina Hingis toch?
[afbeelding]
R.I.P. aan de nabestaandenquote:
ja wat hij zegtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |