Hoor jij niet in het 'lach hier kleine_jelle uit' topic te zitten? Paffende papzak!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:36 schreef opgebaarde het volgende:
pleeg zelfmoord en er is al een mooi topic waarom men Talpa kut vindt, dus http://zoeken.fok.nl/ is je beste vriend
hey, jij is jij nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:37 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Hoor jij niet in het 'lach hier kleine_jelle uit' topic te zitten? Paffende papzak!
Alleen palpa-adoraties hier!
Een kankergezwel dat zich uit zal breiden over de gehele wereld van de televisie!quote:
gaan wij trouwen ja?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:51 schreef Bron het volgende:
[..]
OJa wij gaan nog trouwen.
Je weet alleen niet wie ik ben want ik ben een kloon![]()
Die commentator had het syndroom van down, hater!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:16 schreef JFK1980 het volgende:
Wat is er mis met talpa? Wat is er goed aan talpa is dan mijn vraag.
Ik weet niet of er iemand de wedstrijd Bulgarije - Nederland heeft gezien maar die commentator van
Talpa beweerde dat de bal onder de benen van van der Sar ging terwijl je de bal duidelijk langs de
benen van van der Sar zag gaan. Daarna beweert hij dat de corner snel werd genomen terwijl iedereen
duidelijk zag dat die bal werd ingegooid. DAT is er mis met Talpa.
Daarbij kopieeren ze programma's of maken ergens een slap aftreksel van hopend op kijkcijfers.
Ik voorspel voor volgend jaar: "De gouden kooi op het ijs met Talpa leden"
Ze verkloten de voetbal op zondag door elke keer weer die kut reclame's er door heen te gooien.
Ik heb geen goed woord over Talpa en ik hoop dan ook van ganse harte dat de Mol weer van de tv buis verdwijnd met zijn klote zender!![]()
Ik heb gesproken!![]()
Ohhh gelukkig De Mol betrekt dan in ieder geval zijn publiek bij de zenderquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:18 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Die commentator had het syndroom van down, hater!
Matigquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:21 schreef JFK1980 het volgende:
[..]
Ohhh gelukkig De Mol betrekt dan in ieder geval zijn publiek bij de zender![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |