En je hebt ADHDquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:00 schreef Frederiqueske het volgende:
ZEVEN DAGEN GEDULD HEBBEN????????? weet je hoe lang man amai amai, ik heb geen geduld hoor, ik ben altijd nieuwsgierig![]()
wat nou ik heb helemaal geen adhd man, ben gewoon zo spontaanquote:
wooohoooo ben iig van de 0 af whehe, thank you God, ik zal nu wel ietsje vaker naar de kerk gaan whehequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, weet je wat, alle dames hebben in ieder geval 1 stem of meer.
En van de heren hebben er 7 8 al 1 stem of meer.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wooohoooo ben iig van de 0 af whehe, thank you God, ik zal nu wel ietsje vaker naar de kerk gaan whehe![]()
lol ik noem jou ook geen God whehe, maar ik heb tot God gebeden om iig van de 0 af te komen whehe en da's geluktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Je hoeft me geen God te noemen hoor.
Wie precies allemaal?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, weet je wat, alle dames hebben in ieder geval 1 stem of meer.
En van de heren hebben er 7 8 al 1 stem of meer.
weer een beetje jammer he zo geheimzinnig allemaal whehequote:
hij wilt ook weten of ie van de 0 af isquote:
Jup, een knuffel van het knuffelhondjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijgt de winnaar ook nog iets naast een tag ?
Denk 't wel jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijgt de winnaar ook nog iets naast een tag ?
Zeg ik nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hij wilt ook weten of ie van de 0 af is
We want namesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg ik niet. Er staan wel 3 heren samen op nummer 1
tot nu toe .
Ach wat lief !quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jup, een knuffel van het knuffelhondje!
nee ik wil niet de eerste zijn voor het straks een rel is whehequote:
Kut, als ik dat had geweten hadik ook mee gedaanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Denk 't wel ja
een kusje van Ijsmeis
gok ik ook op eigenlijk ..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:04 schreef Kleine_Jelle het volgende:
mrkanarie, ayaxola en spenkie staan samen eerste?ik had toch een betere feauteaux moeten (laten) maken
![]()
Ik heb op een andere dude gestemdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:04 schreef Kleine_Jelle het volgende:
mrkanarie, ayaxola en spenkie staan samen eerste?ik had toch een betere feauteaux moeten (laten) maken
![]()
ik had het vaak genoeg gezegd van, MENSEN OPGEVENquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kut, als ik dat had geweten hadik ook mee gedaan![]()
ik ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:06 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb op een andere dude gestemd![]()
hoe kun je dat nu doen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:06 schreef Borkydude het volgende:
[..]
mstr?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:06 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Misschien had je het rustiger moeten zeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:11 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik had het vaak genoeg gezegd van, MENSEN OPGEVENmaar dan zeiden ze weer dak mun toet dicht moest houden whehe
![]()
Hihi, als je veel gras eet, krijg je diarree!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien had je het rustiger moeten zeggen![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:15 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Hihi, als je veel gras eet, krijg je diarree!![]()
ik ben wel vegatarier maar gras eet ik nie hoor whehequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:15 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Hihi, als je veel gras eet, krijg je diarree!![]()
Misschien doe je het onbewustquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:18 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik ben wel vegatarier maar gras eet ik nie hoor whehe![]()
Van héél veel namaakvleesjes ook!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:18 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik ben wel vegatarier maar gras eet ik nie hoor whehe![]()
is dit een verkapte tubgirl?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:20 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Van héél veel namaakvleesjes ook!![]()
Als je een jampotje in je kont steekt, en als dit potje vervolgens breekt krijg je ook een soort diarree!![]()
Gefeliciteerd! je bent nóg kinderachtiger dn een puberquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:20 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Van héél veel namaakvleesjes ook!![]()
Als je een jampotje in je kont steekt, en als dit potje vervolgens breekt krijg je ook een soort diarree!![]()
Klopt!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! je bent nóg kinderachtiger dn een puber![]()
hier Lach hier kleine_jelle uitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:22 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Klopt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 4 dagen plat op de bank gelegen, laat me even![]()
Een naamtopic!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hier Lach hier kleine_jelle uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |